Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Containere MT pentru S.C. ENEL Distributie Banat S.A., S.C. ENEL Distributie Dobrogea S.A. si S.C. ENEL Distributie Muntenia S.A.


Anunt de participare (utilitati) numarul 81528/04.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Punct(e) de contact: SIMONA PETCU, Tel.0241.80.53.18, In atentia: Serviciului Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0241.80.53.11, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Containere MT pentru S.C. ENEL Distributie Banat S.A., S.C. ENEL Distributie Dobrogea S.A. si S.C. ENEL Distributie Muntenia S.A.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Lot 1: Timisoara
Lot 2: Constanta
Lot 3: Bucuresti,
in conformitate cu Tabelul nr. 1 din Caietul de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 52, 335, 000 si 78, 930, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contracte subsecvente semestriale
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT 1: MODERNIZARI CONFORM SISTEMULUI UNIFICAT ENEL PENTRU LUCRARILE DE INVESTITII DIN ANUL 2009, PENTRU S.C. ENEL DISTRIBUTIE BANAT S.A.
LOT 2: CONTAINERE MT PENTRU S.C. ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
LOT 3: CONEXIUNI MT IN CONTAINER PENTRU STATII DE TRANSFORMARE IT/MT PENTRU S.C. ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31682540-7 - Echipament pentru substatii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: cantitatea minima - 5 buc. container MT DY 770/2 RO; 2 buc. modul linie IT MODA LAT;cantitatea maxima - 7 buc. container MT DY 770/2 RO; 2 buc. modul linie IT MODA LAT;
Lot 2: cantitatea minima - 2 buc. container MT DY 770/2; 1 buc. container MT DY 770/3;cantitatea maxima - 3 buc. container MT DY 770/2; 2 buc. container MT DY 770/3;
Lot 3: cantitatea minima - 4 buc. container MT DY 770/2-RO; 6 buc. container MT DY 770/3-RO; 1 buc. MODA TR; 1 buc. MODA LAT;cantitatea maxima - 6 buc. container MT DY 770/2-RO; 9 buc. container MT DY 770/3-RO; 2 buc. MODA TR; 2 buc. MODA LAT
Valoarea estimata fara TVA: intre 52, 335, 000 si 78, 930, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.part: Lot1-100000RON(50000RON-IMM);Lot2-70000RON(35000RON-IMM);Lot3-200000RON(100000RON-IMM).Gar.buna exec.10%(5%-IMM)din valoarea fara TVA a contractului.DECLARATIE IMM
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere (daca este cazul)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitate, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale in original/copie, valabile la data deschiderii ofertelor (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), certificat constatator emis de Of. Reg. Comertului de pe langa Tribunal in original/copie legalizata - pt. persoane juridice romane, documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica in conf. cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata - pt. persoane juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie cifra de afaceri globala (pentru anii 2006, 2007, 2008), Informatii privind situatia financiara; Elemente privind capacitatea financiara a ofertantului la data de 31.12.2008 din bilantul ultimului an. In cazul in care formularul nu este vizat de D.G.F.P., acesta va fi insotit de bilantul contabil la data de 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Ofertantii vor prezenta dovada ca detin omologarea sau certificarea produselor ofertate sau a faptului ca au demarat procedura de omologare sau certificare a acestora, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini.
Ofertantul declarat castigator, care a demarat dejaprocedura de omologare sau certificare, trebuie sa prezinte in 30 de zile de la data adjudecarii licitatiei dovada obtinerii omologarii sau certificarii, respectand cerintele procedurii OM-CERT 01 RO. In caz contrar, acordul cadruva fi reziliat si se va retine garantia de participare/buna executie constituita la acesta.
2) Declaratie pe proprie raspundere, ca in decurs de 30 (treizeci) zile de la data adjudecarii licitatiei, in cazul in care va fi declarat castigator, va omologa sau certifica produsele si va prezenta dovada acesteia.
3) Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea in totalitate a Procedurii de Omologare, pentru produsele care nu sunt omologate.
4) Autorizare pentru livrarea produselor - numai pentru distribuitori.
5) Pentru fiecare lot ofertat, ofertantii vor prezenta o lista, care va cuprinde produse similare furnizate in ultimii 3 ani, de natura produselor ofertate si a caror valoare insumata va fi:
- pentru Lot 1:12.915.000 RON;
- pentru Lot 2:8.550.000 RON;
- pentru Lot 3:18.000.000 RON.
Toate produsele cuprinse in aceasta lista vor fiinsotite de certificari de buna calitate emise de beneficiari. Certificarile de buna calitate vor preciza datele de contact ale beneficiarilor si modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv.6) Declaratie care contine informatii privind persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
7) Declaratie care contine informatii privind dotarile cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de protectie de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
8) Standarde de calitate, standarde de mediu, informatii privind subcontractantii, informatii privind asociatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LE se va desfasura intr-o singura runda.Durata rundei de LE va fi de 1 zi lucratoare.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta.Ofertantii nu pot vedea numarul de participanti inscrisi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Daca oferta este depusa intr-o alta limba, va fi insotita de traducere autorizata in lb.romana.
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2009 11:00
Locul: STR. NICOLAE IORGA NR.89A, CONSTANTA-SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de Atribuire este atasata prezentului anunt de participare in sectiunea "Documentatie si clarificari".Prescriptiile mentionate in Caietul de sarcini vor fi puse la dispozitie pe suport informatic de catre S.C. ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A. Solicitarea scrisa a furnizorului pentru intrarea in posesie a prescriptiilor se va transmite la S.C. ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A. la nr. fax 0241/805311 sau la e-mail: [email protected] la eventualele clarificari la documentatia de atribuire solicitate de operatorii economici in forma scrisa si transmise la fax 0241/805311, se vor atasa prezentului anunt de participare la sectiunea "Documentatie si clarificari".Pentru procedura de omologare a produselor, persoana de contact: dl. ALBERTO PIEROPAN, telefon: 0256/40.50.09, 0730177531, fax: 0256/405.301, e-mail: [email protected] prezentata in Sectiunea II punctul II.2.1 reprezinta valoarea estimata cumulata a celor trei loturi. Valorile estimate pentru fiecare lot in parte sunt prezentate in Sectiunea LOTURI.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEUS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL , SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: STR. TRAIAN NR. 23, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616.003, Email: [email protected], Fax: 0241/616.003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A. - SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR.89A, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900587, Romania, Tel.0241.805046, Fax: 0241/616.340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2009 15:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer