Licitatie Publica - Containere si pubele de deseuri
Anunt de participare numarul 72921/04.03.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL PETRILA
Adresa postala: STRADA REPUBLICII NR. 196, Localitatea: Petrila, Cod postal: 335800, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA LANG, Tel.0254550977, 0254550760, Email: [email protected], Fax: 0254550977, 0254550760, Adresa internet (URL): www.petrila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Containere si pubele de deseuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria orasului Petrila, str. Republicii nr. 196, Petrila, jud. Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitionarea de containere si pubele pentru colectarea deseurilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34928480-6 - Containere si pubele de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
300 (trei sute) bucati eurocontainere
3000 (trei mii) bucati europubele
360 (treisutesaizeci) bucati containere pentru colectare selectiva
Valoarea estimata fara TVA: 272, 266.8EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare la procedura este: 9850 leiGarantiei de buna executie a contractului de furnizare produse va fi de 10 % din suma contractata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare : U.E. Phare, Guvernul Romaniei, Consiliul Local Petrila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici asociati carora li s-a atribuit contractul au obligatia sa-si legalizeze asocierea inaintea semnarii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Executia contractului trebuie finalizata pana cel tarziu la 30.09.2009.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita:
- declaratie privind eligibilitatea- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul general consolidat de stat si catre bugetul local valabile la data deschiderii ofertelor
- certificat constatator emis de oficiul registrului comertului valabil la data deschiderii ofertelor pentru persoane juridice romane, - autorizatie de functionare / altele echivalente, cu valabilitate pentru anul in curs, pentru persoane fizice romane
- documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana pentru persoane fizice/juridice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile si balanta de verificare la 31.12. 2007 si 30.06.2008 vizate si inregistrate de organele competente.Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media anuala a cifrei de afaceri realizata in ultimii3 ani trebuie sa fie de minim :500.000 Euro. Se va utiliza cursul inforeuro valabil in luna deschiderii ofertelor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor contracte de furnizare in ultimii 3 ani
- Lista de experienta similara
-Recomandari de la beneficiari
-Declaratie privind instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
-Declaratie care contine informatii privind numarul mediuin ultimele 12 luni al personalului angajat, asigurarea cu personalul de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere si persoanele direct raspunzatoare de indeplinirea contractului
-Certificat de conformitate produs
-Autorizare pentru livrarea produselor ( in cazul in care ofertantul nu este si producatorul produselor)
-Informatii privind Standarde de asigurarea calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Se va anexacel putin 1 (una) fisa de informatii privind experienta similara referitoare laun contract incheiat in ultimii 3 ani care a avut ca obiect furnizarea de containere si pubele de deseuri (COD CPV: 34928480-6) in valoare de minim 80.000 euro, insotita de copii ale contractului, proceselor verbale de receptiesi recomandare din partea beneficiarului respectiv-Minim 3 recomandari-Vor fi desemnate minimum doua persoane care vor fi direct raspunzatoare de indeplinirea contractului. Se vor prezenta si CV uri ale persoanelor raspunzatoare de derularea contractului-Prezentarea unor certificate, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor si emise de organisme acreditate la nivel national si in Uniunea Europeana, prin care se atesta faptul ca producatorul si ofertantul au implementat si mentin in functiune un sistem de management al calitatii (ISO 9001:2001 sau echivalent)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se reoferteaza: pretulNumar de runde: 2Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatieiDurata runda: 1 (una) zi (24 ore), durata pauzei: 1 (una) zi (24 ore)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S23-032994 din 04.02.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.04.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.04.2009 10:00
Locul: sediul Primariei orasului Petrila din strada Republicii nr. 196, judetul Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Phare 2005 Coeziune Economica si Sociala - Schema de investitiipentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu.Proiect Imbunatatirea sistemului de colectare a deseurilor urbane solide din Orasul Petrila .Cod proiect: RO 2005/017-553.04.01.04.01
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National De Solutionare A Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: piata I.C. Bratianu nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0254/810293, Fax: 0258/810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Petrila, Serviciul Achizitii Investitii Proiecte cu finantare internationala
Adresa postala: str. Republicii nr. 196, Localitatea: Petrila, Cod postal: 335800, Romania, Tel.0254/550760, Email: [email protected], Fax: 0254/550977
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2009 08:26