Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Continuare si finalizare executie lucrari-Locuinte sociale pentru chiriasii evacuati din casele nationalizate -Sinaia, 1 Bloc P+6 ,Aleea Kusadasi, nr.1,Bl.E5


Anunt de participare numarul 84317/12.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL SINAIA (Primaria Orasului Sinaia)
Adresa postala: SINAIA, Localitatea: Sinaia, Cod postal: 106100, Romania, Punct(e) de contact: DANA TIU, Tel.0244-311788;0244-310650, Email: [email protected], Fax: 0244-314509, Adresa internet (URL): www.primariasinaia.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Continuare si finalizare executie lucrari-Locuinte sociale pentru chiriasii evacuati din casele nationalizate -Sinaia, 1 Bloc P+6 , Aleea Kusadasi, nr.1, Bl.E5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sinaia, Aleea Kusadasi, nr.1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Continuare si finalizare lucrari de executie un bloc P+6-locuinte sociale pentru chiriasii evacuati din casele nationalizate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Continuare si finalizare executie lucrari un bloc P+6, de locuinte sociale, pentru chiriasii evacuati din casele nationalizate.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 356, 016RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valaore de 67000 lei si garantie de buna executie in valoare de 10%din valoare contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat prinProgramul de finantare a constructiilor de locuinte sociale destinate chiriasilor evacuati din locuintele retrocedate fostilor proprietari si bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentare Declaratie privind eligibilitatea Formular nr.12A
- prezentare Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular nr.12 C
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-certificat CUI
-Certificate fiscale privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local si bugetul de stat, valabile la data prezentarii ofertei.
-Actul constitutiv al societatii cu toate modificarile si completarile ulterioare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. prezentarea bilantului contabil pe ultimii 3 ani
2. Prezentare fisa de informatii generale cu cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a fi calificat ofertantul va trebui sa demonstreze ca a inregistrat profit in ultimii 3 ani, iar cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 6.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Lista lucrari executate in ultimii 5 ani, si tabelul anexa, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati- formular 12F;
Contractele respective vor fi prezentate in copie legalizata si vor fi insotite de procese verbale, recomandari.
Declaratie privind utilajele, instalatiile echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari-formular nr.12 HDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere-formular nr. 12I
Prezentarea de CV pentru persoanele cheie in indeplinirea contractului.
Se solicita completarea unei declaratii Formular 12 G cu anexa acestuia si un formular model (acord de subcontractare), cu subcontractantii si specializarea acestora.
Certificat ISO 9001 care sa ateste existenta sistemului de management de calitateCertificat ISO 14001 care sa ateste existenta sistemului de management de mediuCertificat OHSAS 18001 care sa ateste existenta sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima- ofertantul trebuie sa faca dovada ca suma valorilor lucrarilorexecutate, incluse incontractul/contractele prezentat/prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare este egala cu valoarea lucrarilorce vor fi executate inbaza contractului care urmeaza sa fie atribuit, respectiv 3.356.000 lei fara TVA.- Cerinta minima: ofertantul va asigura utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice cuprinse in proiectul tehnic si necesare indeplinirii in bune conditii a contractului.Cerinta minima : dovada asigurarii cu personal calificat pentru executia lucrarii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
durata de executie
10%
Descriere:
3.
nivelul calitativ si tehnic
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2009 11:00
Locul: Primaria Orasului Sinaia, Bd.Carol I, nr.47
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de ofertanti sa asiste la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEUS, NR6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Sinaia
Adresa postala: Aleea Dreptatii, nr.1, Localitatea: Sinaia, Cod postal: 106100, Romania, Tel.0244310951, Fax: 0244310952
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Sinaia
Adresa postala: Bd, CarolI, nr.47, Localitatea: Sinaia, Cod postal: 106100, Romania, Tel.0244310650, Email: [email protected], Fax: 0244312523
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2009 09:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer