Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTINUAREA CERTIFICARII PERSONALULUI DE SPECIALITATE AL CURTII DE CONTURI A ROMANIEI CA AUDITORI CERTIFICATI INTERNATIONAL


Anunt de participare numarul 104497/23.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CURTEA DE CONTURI A ROMANIEI
Adresa postala:  STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011948, Romania, Punct(e) de contact:  George PUFAN, Tel. 0213078797, Email:  [email protected], Fax:  0213078880, Adresa internet (URL):  www.curteadeconturi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTINUAREA CERTIFICARII PERSONALULUIDESPECIALITATEAL CURTII DE CONTURI A ROMANIEI CA AUDITORI CERTIFICATI INTERNATIONAL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant
Locul principal de prestare: BUCURESTI.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de servicii de formare profesionala pentru continuarea certificarii personalului de specialitate al Curtii de Conturi a Romaniei ca auditori certificati international, prin instruire in audit financiar, standarde internationale de audit, conform specificatiilor din Caietul de sarcini prezentat in Sectiunea III.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80510000-2 - Servicii de formare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM ANEXEINR.III.1 , ANEXEINR.III.2 SIA CAIETULUI DE SARCINI.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 62.000 lei, fara TVA, Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA;Pentru IMM-uri 50% din valoarea aferenta garantiilor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantarede la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, din OUG nr. 34/2006 (completare Formular 4), 2. Certificat de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) valabil la deschiderea ofertelor;
3. Certificat de atestare fiscala emis de structura deimpozite ?i taxe locale, pentru indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie5. Certificat constatator emis de registrul comertului.6. Certificatul de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului7. Actul constitutiv, contractul de societate sau statutul, 8. Certificat de inregistrare in scopul inregistrarii de TVA (CIF)9. Autorizatia de furnizare servicii de formare profesionala emisa in conditiile OG nr. 129/2000 si ale Ordinului comun MMSSF/MECT nr. 353/5202/2003,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale2. Bilanturile contabile pentru anii 2007, 2008 si 2009 vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. 1/mai multe contracte incheiate in decursul ultimilor 3 ani, avand ca obiect?organizarea de cursuri de formare profesionala?, insotite de recomandari din partea beneficiarilor sau procese verbale de receptie.2. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati/subcontractanti si specializarea acestora? si lista cuprinzand asociatii sau subcontractantii insotita si de acordurile de asociere, precum si acordul de subcontractare.
3. Declaratie privind baza tehnico-materiala
4. Prezentareaexpertilor cheie/ expertilor- o lista cu expertii cheie.5. Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru firmele ofertante, respectiv ISO 9001 sau echivalent, in copie legalizata.
6. Declaratie prin care ofertantul dovedeste faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
74341/16.07.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.09.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.09.2010 13:00
Locul: Curtea de Conturi a Romaniei, str. Lev Tolstoi, nr.22-24, sector1, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autorizate de reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3 , Localitatea: , Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4(021)310.46.41, Fax:  +4(021) 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.5, sector 4 ., Localitatea:  Bucuresti , ,Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213195180(8183), Fax:  0213195197
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 10 (zece) zile incepand cu ziua urmatoare publicarii continutului documentatiei de atribuirepe site-ul SEAP;
- 10 (zece)zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CURTEA DE CONTURI A ROMANIEI
Adresa postala:  LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, Tel.021/ 3078853 , ,Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  011948, Romania, Tel. 0213078766, Fax:  0213078882, Adresa internet (URL):  www.curteadeconturi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2010 17:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer