Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Continuarea consolidarii capacitatii institutionale a Romaniei in ceea ce priveste procedurile de investigare si metodologia in domeniul drepturilor de proprietate intelectuala si industriala


Anunt de participare numarul 87291/29.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: Bulevardul Mircea VODA nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare Phare ( OPCP ), Tel.40 21 326.55.55/530, In atentia: Corina Barcau, Email: [email protected], Fax: 40 21 326.87.30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Continuarea consolidarii capacitatii institutionale a Romaniei in ceea ce priveste procedurile de investigare si metodologia in domeniul drepturilor de proprietate intelectuala si industriala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
21 - Servicii juridice
Locul principal de prestare: Ministerul Public-Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
consolidarii capacitatii institutionale a Romaniei in ceea ce priveste procedurile de investigare si metodologia in domeniul drepturilor de proprietate intelectuala si industriala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79120000-1 - Servicii de consultanta privind brevetarea si drepturile de autor (Rev.2)
79310000-0-Servicii de studii de piata (Rev.2)
80511000-9-Servicii de formare a angajatilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta in domeniul drepturilor de autor
Servicii de formare a angajatilor
Servicii studiu piata
Valoarea estimata fara TVA: 292, 845EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 5.800 EuroGarantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului este asigurata din fonduri Facilitatea de Tranzitie Anvelopa Nealocata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art.180 si la art.181 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertant. din procedura aplicata pt atribuirea contr. de achizitie publica.1.Declaratia de eligibilitate;2.Decl. privind calitatea de participant la procedura;3.Certif. constatator eliberat de Min. Justitiei si Libertatilor Cetatenesti-ORC sau echiv. din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;4.Adresa de la Curtea Districtuala/Instanta Comp./Agentie Guvernamentale unde isi are sediul compania/sucursala sau echiv. din care sa rezulte ca op.ec. nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;5.Certif. de atestare fiscala elib. de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritorialede pe raza careia soc. isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echiv.Certif. trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.6.Certif. privind plata impozitelor si taxelor locale, val. la data deschiderii ofertelor;7.Certif. pt plata CAS(pt statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS)val. la data deschiderii ofertelor;8.Cazier judiciar pentru administratorul(ii) asa cum sunt ment. in Certif. Constatator care semneazadeclar. privind eligibilitatea.Daca declar. ment. este semnata de o pers. imputernicita se va prez. cazierul judiciar pentru aceasta pers. precum si cel al administratorului(ilor) care a/au imputernicit aceasta pers.;9.Cazier judiciar al companiei(pt statele unde e aplicabil)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr. 7 - INFORMATII GENERALE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie pozitivab) Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) cel putin 350.000 EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular nr. 8 - Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
2. Formularul20 : Informatii generale despre personalul ofertantului (se vor atasa de asemenea CV-uri)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel mult 3 contracte in care participarea ofertantului insumata este de 250.000 , in domeniul consultantei pentru drepturile de autor si al formarii profesionale.2. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) are acces la cel putin 5 (cinci) specialisti in domeniul consultantei in domeniul drepturilor de autor si in domeniul formarii profesionale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.11.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.11.2009 12:00
Locul: Sediul OPCP-MFP din Bulevardul Mircea Voda nr. 44, intrarea B, cod postal 030669, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Facilitatea de Tranzitie Anvelopa Nealocata FT2007/19343.07.01.02.11
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.40 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei. nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40 21 319 51 80, Email: [email protected], Fax: +40 21.319 16 74, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art. 255 si 256^2, alin 1. si art 281, alin 1.din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.40 21 326 55 55, Email: [email protected], Fax: 40 21 326 87 09/ 326 87 30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2009 15:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer