Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Continuarea consolidarii capacitatii institutionale a Ministerului Public, in special in domeniul luptei impotriva criminalitatii organizate si a terorismului - componenta furnizare


Anunt de participare numarul 45288/04.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bulevardul Mircea VODA nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare Phare ( OPCP ), Tel.+40 21 326.55.55; int 5300, In atentia: D-nei Irene Enescu, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Continuarea consolidarii capacitatii institutionale a Ministerului Public, in special in domeniul luptei impotriva criminalitatii organizate si a terorismului - componenta furnizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ministerul Public - Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dotarea Centrului de Aplicatii Operationale - DIICOT cu echipamente in scopul facilitarii gestionarii, dezvoltarii si interconectarii bazelor de date. Achizitia de echipamente de birou, mobilier, audio-video, materiale didactice, truse criminalistice, sisteme de traducere necesare activitatii curente si studiului personalului implicat in activitatea Directiei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30248100-0 - Aplicatii software (Rev.1)
30190000-7-Diverse masini, echipamente si accesorii de birou (Rev.1)
32320000-2-Echipament audiovizual si de televiziune (Rev.1)
36121000-5-Mobilier de birou (Rev.1)
36711000-8-Truse de testare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie de echipamente pentru dotarea Centrului de Aplicatii Operationale - DIICOT
Valoarea estimata fara TVA: 420, 545.34EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisori de garantie bancara in valoare de: Lot1:2000 Lot2:2365 Lot3:610 Lot4:1700 Lot5:750 Lot6:580 Lot7:400 Garantie de buna executie, 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului este asigurata din fonduri nerambursabile PHARE 2006 si cofinantare nationala conform Acordului de Finantare PHARE 2006/018-01.04
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat pentru oferta castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Certificat constatator eliberatde Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;
b) Adresa de laInstanta Competenta/ Curtea Districtuala/ Agentie Guvernamentala unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;
c) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale valabil la data deschiderii ofertelor
d) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.
e) Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181.
f) Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
g) Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007) trebuie sa fie mai mare de:
2.Media profitului net anual al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. LOT 1:50.000 EUROLOT 2:60.000 EUROLOT 3:15.000 EUROLOT 4:40.000 EUROLOT 5:18.000 EUROLOT 6:15.000 EUROLOT 7:10.000 EURODaca se depune o oferta pe mai multe loturi, media cifrei de afaceri a ofertantuluiva fi cel putin suma mediei valorii cifrei de afaceri solicitata mai sus pentru fiecare lot OFERTAT2. trebuie sa fie pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantula finalizat cel putin 1 contract similar de valoarea lotului sau prin cumulul a maxim 3 contracte care sa acopere valoarea lotului in domeniul furnizarii de echipament informatic;
2.Ofertantul a finalizat cel putin 1 contract similar de valoarea lotului sau prin cumulul a maxim 3 contracte care sa acopere valoarea lotului in domeniul furnizarii de echipament de birou;
3.Ofertantula finalizat cel putin 1 contract similar de valoarea lotului sau prin cumulul a maxim 3 contracte care sa acopere valoarea lotului in domeniul furnizarii de echipament audio-video;
4.Ofertantula finalizat cel putin 1 contract similar de valoarea lotului sau prin cumulul a maxim 3 contracte care sa acopere valoarea lotului in domeniul furnizarii de echipament pentru conferinte, seminarii, reuniuni, etc. (cabine traducere, echipamentul aferent);
5.Ofertantul a finalizat cel putin 1 contract similar de valoarea lotului sau prin cumulul a maxim 3 contracte care sa acopere valoarea lotului in domeniul furnizarii de materiale didactice;
6.Ofertantul a finalizat cel putin 1 contract similar de valaorea lotului sau prin cumulul a maxim 3 contracte care sa acopere valoarea lotului in domeniul furnizarii de mobilier de birou;
7.Ofertantula finalizat cel putin 1 contract sau prin cumulul a maxim 3 contracte care sa acopere valoarea lotului in domeniul furnizarii de echipament special (truse criminalistice);8.Ofertantulare cel putin 10 specialisti in domeniul IT&C.
9. Ofertantul are cel putin 10 specialisti in domeniul de furnizare a bunurilor (productie sau distributie).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. valoarea Lotului 1 este de 100.000 Euro;2. valoarea Lotului 2 este de 118.281, 25 Euro Euro;3. - valoarea Lotului 3 este de 30.234, 37 Euro;4.- valoarea Lotului 4 este de 85.000 Euro;5. - valoarea Lotului 5 este de 37.500 Euro;6. - valoarea Lotului 6 este de 29.529, 72 Euro;7. - valoarea Lotului 7 este de 20.000 Euro;8. pentruLoturile 1 si 29. pentru Loturile 3, 4, 5, 6, 7
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S240-292360 din 13.12.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 16.07.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2008 14:00
Locul: Oficiul de Plati si Contractare PHARE Bd-ul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul PHARE national pentru Romania RO 2006/018-147.01.04
VI.3) Alte informatii
Ofertant - operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreunaMP-PICCJ - Ministerul Public - Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4)0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Ministerul Economiei si Finantelor OPCP
Adresa postala: B-ul Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+4021 326 55 55, Fax: +4021 326 87 09
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei si Finantelor OPCP
Adresa postala: B-ul Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+4021 326 55 55 int. 440, 441, Fax: +4021 326 87 09
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.03.2008 14:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer