Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTINUAREA DEZVOLTARII SCOLII NATIONALE DE GREFIERI


Anunt de participare numarul 45834/11.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.+ 40 21 326.55.55/ int. 530, In atentia: Corina Barcau, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: : www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTINUAREA DEZVOLTARII SCOLII NATIONALE DE GREFIERI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant
Locul principal de prestare: Bucuresti - sediul Scolii Nationale de Grefieri
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica va ajuta, in general, la construirea unui sistem judiciar profesional, si, in special, la dezvoltarea institutionala continua a Scolii Nationale de Grefieri, pentru ca aceasta sa fie in masura sa raspunda nevoilor de formare a grefierilor din sistemul judiciar roman. Activitatile propuse sunt urmatoarele: elaborarea unor brosuri informative, fluturasi, CD despre activitatea si obiectivele Scolii;organizarea a 2 intalniri si a unei conferinte care sa promoveze Scoala, strategia sa de dezvoltare si reformarea profesiei de grefier in concordanta cu standardele UE;sesiuni de formare a formatorilor SNG in diverse materii specifice precum si workshop-uri avand ca obiect tehnicile didactice si metodele moderne de comunicare adresate formatorilor SNG;elaborarea unui studiu de evaluare a politicii de recrutare a formatorilor si a sistemului de formare; stagii practice pentru formatorii Scolii si cursantii Scolii/grefierii in functie, la institutii de formare similare si/sau instante judecatoresti dintr-un stat membru UE; sesiuni de formare continua a grefierilor in diverse materii; elaborarea unor manuale pentru formarea continua.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80421000-1 - Servicii de formare specializata (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Training/formare profesionala
Valoarea estimata fara TVA: 1, 100, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare- 22.000 euro; Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului de achizitie publica de servicii, in Euro fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile: PHARE / 2006/018-.147.01.04.04-01
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;
2. Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta / Agentie Guvernamentale unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezule ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;
3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritorialede pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.
4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.
5. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor.
6. Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declartia referitoare la art.180 si art.181.
7. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Media Cifrei de afaceri a ofertantului(operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe ultimii 3 ani financiari (2005, 2006, 2007), sa fie de cel putin:
b)Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe ultimii 3 ani financiari (2005, 2006, 2007)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)1.000.000 Eurob)Pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Ofertantul va prezentab)Ofertantul va prezentac)Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin 1 proiect in valoare de 300.000 Euro sau maxim3proiecte , care cumulate sa fiein valoare de 550.000 Euro.
d)Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) are experienta in evaluarea a cel putinunuisistem de pregatire a grefierilor/magistratilor in domeniul judiciar in ultimii 5 ani.e)Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent.In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de cel putin liderul asocierii.
f)Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) are cel putin 20% din numarul de angajati sau colaboratori in domeniul formarii profesionale a grefierilor/magistratilorsi/sau evaluare a sistemului de pregatirein domeniul judiciar.
g)Operatorii economici sunt obligati sa indice in cadrul ofertei faptul ca la elaborarea acesteia au tinut cont de obligatiile referitoare laconditiile de munca si protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)declaratie din partea ofertantului privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 5 anib)declaratie din partea ofertantului privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducerec)Declaratie din partea ofertantului privind lista proiectelor finalizate in domeniul formarii profesionale agrefierilor/magistratilor.Sau: Copii ale contractelor incheiate pentru proiecte mentionate.d)Declaratie din partea ofertantului privind lista proiectelor coordonate in domeniul evaluarii sistemului de pregatirein domeniul judiciar in ultimii 5 ani.Sau: Copii conforme cu originalul ale contractelor incheiate pentru proiectul in domeniul evaluariie)Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru firmele ofertante, respectiv ISO 9001 sau echivalent. Ofertantul va completa Formularul 22 Sisteme de asigurare a calitatii.f)Declaratie din partea ofertantului privind lista specialistilor solicitati.g)A se completa Formular 21
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Legea nr. 567/2004 privind Statutul personalului auxiliar de specialitate al instantelor judecatoresti si al parchetelor de pe langa acestea.Regulamentul de organizare si functionare al Scolii Nationale de Grefieri (art. 68)
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Propunerea tehnica
49%
Descriere:
2.
Propunerea financiara fara TVA
51%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 21.07.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.07.2008 12:00
Locul: OPCP - Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentatii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ProgramulNational pentru Romania PHARE 2006
VI.3) Alte informatii
Modul de aplicare al cerintelor mentionate la punctul III.2) CONDITII DE PARTICIPARE se explica detaliat in documentatia de atribuire. Ofertantul va lua in considerare in prezentarea ofertei, descrierea detaliata a acestor cerinte, asa cum sunt prevazute in documentatia de atribuire Fisa de date a achizitiei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: Mircea Voda, NR.44, intrarea B, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.: (+4) 021 3265555, Email: [email protected], Fax: : (+4) 0213268730, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: conform art.272 alin 2 din OUG 34/2006-10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: Mircea Voda, NR.44, intrarea B, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+ 40 21 326.55.55/ int. 614, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2008 10:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer