Licitatie Publica - Continuarea dezvoltarii sistemului de probatiune din Romania
Anunt de participare numarul 63276/10.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.40 21 326.55.55/ int. 530, In atentia: Corina Barcau, Email: [email protected], Fax: 40 21 326 87 30; +40 21 326 87 09, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Continuarea dezvoltarii sistemului de probatiune din Romania
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti, dar si alte localitati de pe teritoriul Romaniei, stabilite de comun acord intre Beneficiar si consultant, astfel incat sa se realizeze o acoperire suficienta a tuturor regiunilor pentru care proiectul are relevanta.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica in vederea consolidarii cooperarii dintre serviciile de probatiune de pe teritoriul Romaniei si sistemul penitenciar in scopul asigurarii efectului deplin al programelor de pregatire pentru liberare si de asistenta post-penala derulate de catre acestea. De asemenea, contractorul va derula pentru beneficiar o campanie de constientizare cu privire la nevoia de cooperare inter-institutionala la nivel local pentru asigurarea viabilitatii programelor de reintegrare sociala a fostilor detinuti si va asigura formarea profesionala a personalului penitenciar si de probatiune in domeniul programelor de pregatire pentru liberare si de asistenta post-penala.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74141100-0 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea de servicii de asistenta tehnica
Valoarea estimata fara TVA: 800, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 16.000 euroGaarantia de buna executie -10% din valoarea contractului de achizitie publicade servicii , in Euro fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile PHARE 2006 conform Acordului de Finantare PHARE 2006 RO 2006/018-147.01.04
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratia de eligibilitate 2.Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;3.Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta / Agentie Guvernamentale unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezule ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;4.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritorialede pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.5.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.6.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor.
7.Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza declaratia privind eligibilitatea. In cazul in care declaratia mentionataeste semnata de o persoana imputernicita se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului/administratorilor care a imputernicit aceasta persoana.8.Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Media Cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2005, 2006 si 2007) va depasi: b) Media profitului net al ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2005, 2006 si 2007)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)800.000 Eurob)Pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va avea finalizate:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel mult 3 proiecte la care participarea ofertantului este de cel putin 400.000 Euro in total in domeniul justitiei/administratiei publice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
propunerea financiara
51%
Descriere:
2.
propunerea tehnica
49%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S44-061114 din 04.03.2008
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2008/S129-172137din05.07.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.10.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2008 16:00
Locul: OPCP - Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul sectorial pentru justitie PHARE 2006/018-147.01.04 Sprijin pentru imbunatatirea independentei, profesionalismului si managementului sistemului judiciar din Romania
VI.3) Alte informatii
Modul de aplicare al cerintelor mentionate la punctul III.2) CONDITII DE PARTICIPARE se explica detaliat in documentatia de atribuire, atasata prezentului nunt pe site-ul www.e-licitatie.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.(+4) 021 326 55 55/181, Email: [email protected], Fax: 40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.(+4) 021 326 55 55/614, Email: [email protected], Fax: 40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2008 16:13