Licitatie Publica - Continuarea dezvoltarii sistemului de probatiune din Romania
Anunt de participare numarul 57374/03.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.+ 40 21 326.55.55/ int. 530, In atentia: Corina Barcau, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 30; +40 21 326 87 09, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Continuarea dezvoltarii sistemului de probatiune din Romania
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti, dar si alte localitati de pe teritoriul Romaniei.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul vizeaza acordarea de asistenta tehnica in vederea consolidarii cooperarii dintre serviciile de probatiune de pe teritoriul Romaniei si sistemul penitenciar in scopul asigurarii efectului deplin al programelor de pregatire pentru liberare si de asistenta post-penala derulate de catre acestea. De asemenea, contractorul va derula pentru beneficiar o campanie de constientizare cu privire la nevoia de cooperare inter-institutionala la nivel local pentru asigurarea viabilitatii programelor de reintegrare sociala a fostilor detinuti si va asigura formarea profesionala a personalului penitenciar si de probatiune in domeniul programelor de pregatire pentru liberare si de asistenta post-penala.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74141100-0 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asistenta tehnica in vederea consolidarii cooperarii dintre serviciile de probatiune de pe teritoriul Romaniei si sistemul penitenciar in scopul asigurarii efectului deplin al programelor de pregatire pentru liberare si de asistenta post-penala derulate de catre acestea. De asemenea, contractorul va derula pentru beneficiar o campanie de constientizare cu privire la nevoia de cooperare inter-institutionala la nivel local pentru asigurarea viabilitatii programelor de reintegrare sociala a fostilor detinuti si va asigura formarea profesionala a personalului penitenciar si de probatiune in domeniul programelor de pregatire pentru liberare si de asistenta post-penala.
Valoarea estimata fara TVA: 800, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 16 000 euroGarantia de buna executie - 10% din valoarea contractului de achizitie publica de servicii, in Euro fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile PHARE 2006 conform Acordului de Finantare PHARE 2006 RO 2006/018-147Modalitati de plata conform clauzelor contractuale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat pentru oferta castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului. 1.Declaratia de eligibilitate; 2.Certificat constatator eliberat de MJOficiul Registrului Comertului sau echivalent; 3.Adresa de la Curtea Districtuala/Instanta Competenta/Agentia Guvernamentala unde isi are sediul compania/sucursala sau echivalent din care sa rezule ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii; 4.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale in raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor; 5.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor; 6.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor; 7. Cazier judiciar pentru administratorul/ii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza declaratia privind eligibilitatea. Daca declaratia mentionata este semnata de o persoana imputernicita se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului/ilor care a/au imputernicit persoana.8.Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2005, 2006 si 2007)
b) Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2005, 2006 si 2007)trebuie sa depaseasca:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Sa fie pozitivab) 800 000 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Ofertantul(operator economic sau membrii asocierii impreuna) va avea finalizate:
b) Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) va avea:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel mult 3 proiecte la care participarea ofertantului este de cel putin 400.000 Euro in total, in domeniul justitiei/administratiei publice.b) - cel putin 7 persoane angajate permanent.- cel putin 3 specialisti in domenii relevante pentru proiect (sistemul judiciar, sistemul de probatiune, sistemul penitenciar).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
propunerea tehnica
49%
Descriere:
2.
propunerea financiara fara TVA
51%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S44-061114 din 04.03.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2008 14:00
Locul: OPCP - Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul sectorial pentru justitie PHARE 2006/018-147.01.04 Sprijin pentru imbunatatirea independentei, profesionalismului si managementului sistemului judiciar din Romania - componenta Continuarea dezvoltarii sistemului de probatiune din Romania
VI.3) Alte informatii
Modul de aplicare al cerintelor mentionate la punctul III.2) CONDITII DE PARTICIPARE se explica detaliat in documentatia de atribuire. Ofertantul va lua in considerare in prezentarea ofertei, descrierea detaliata a acestor cerinte, asa cum sunt prevazute in documentatia de atribuire Fisa de date a achizitiei.Documentatia de atribuire contine, cu titlu informativ, varianta in limba engleza a unor sectiuni din Caietului de Sarcini, respectiv de la punctul 1.1 pana la punctul 6.6. si punctul 8. Autoritatea Contractanta nu isi asuma responsabilitatea cu privire la exactitatea traducerii in limba engleza a acestuia. Evaluare ofertelor se va realiza pe baza Documentatiei de atribuire publicata in limba romana.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Ministerul Economiei si Finantelor OPCP
Adresa postala: B-ul Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+4021 326 55 55, Email: [email protected], Fax: +4021 326 87 09, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 272, alin. (2) si art. 280 alin. (5) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+ 40 21 326.55.55/ int. 614, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.07.2008 19:41