Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Continuarea dezvoltarii sistemului IT cu privire la interconectivitatea cu sistemele UE


Anunt de participare numarul 45486/06.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Blvd. Mircea Voda nr.44, Intrarea B.sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.+4021-326.55.55/ interior 544, In atentia: Nicoleta Iuga, Email: [email protected], Fax: +4021-326.87.09/326.87.30, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Continuarea dezvoltarii sistemului IT cu privire la interconectivitatea cu sistemele UE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti la sediul central al ANV si sediile Directiilor Regionale pentru Accize si Operatiuni Vamale, Directiilor Judetene pentru Accize si Operatiuni Vamale si birourilor vamale.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dezvoltarea/actualizarea, testarea, implementarea TARIC-RO si sistemelor relative la Tarif in conformitate cu specificatiile tehnice si functionale ale DG TAXUD privind TARIC3, QUOTA2, EBTI3, ECICS2, SURVEILLANCE2, interfatarea cu CDPS si integrarea acestora in mediul operational SIIV si asigurarea conectarii acestor sisteme la mediul de productie al sistemelor corespunzatoare ale DG TAXUD (contract de servicii).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72000000-5 - Servicii informatice si servicii conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii informatice
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 24.000 EURO.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la deschiderea ofertelor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect 2007/19343.05.01 din cadrul Programului Facilitatea de TranzitieConditii de plata conform Fisei de Date a achizitiei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asocierelegalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea prevederile art. 180 si 181 din OUG 34/2006(vezi Fisier formulare)
1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;
2. Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta / Agentie Guvernamentale unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezule ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;
3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritorialede pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.
4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.
5. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor.
6. Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declartia referitoare la art.180 si art.181.
7. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Media cifrei anuale de afaceri pentru ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna)
2)Media profitului net a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)trebuie sa fie mai mare de 1.200.000 euro2)sa fie pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) a finalizat cu succes (contract incheiat cu toate rezultateleacceptate de catre beneficiar) in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertei), cel putin un proiect de asistenta tehnica in domeniul proiectarii, dezvoltarii si implementarii de solutii informatice, care au inclus: a) dezvoltarea si implementarea de software de aplicatii;
b) dezvoltarea si optimizarea bazelor de date;
c) dezvoltarea si implementarea de solutii de securitate IT.
2)Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) are specialisti in domenii, precum ar fi: a. managementul proiectelor de dezvoltareb. implementare a sistemelor informatice
c. derularea contractelor finantate din fonduri europene
d. dezvoltarea bazelor de date Oracle
e. administrarea bazelor de date Oraclef. dezvoltarea de aplicatii care se bazeaza pe tehnologii webg. dezvoltarea de aplicatii care se bazeaza pe tehnologii e-learning
h. optimizarea structurii bazelor de date,
i. organizarea instruirii utilizatorilor si administratorilor sistemelor IT
j. derularea instruirii utilizatorilor si administratorilor sistemelor IT.
3)Operatorul economic sau unul dintre membrii grupului de operatori economic sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Managementul Calitatii ISO 9001 sau echivalent de catre un organism specializat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)iar participarea ofertantului (participare proprie) la fiecare contract in parte a fost de minimum 400.000 Euro.2)are cel putin 1 specialist in fiecare din domeniile specifice acestui contract. In cazul in care o persoana este specializata in mai multe domenii, din cele mentionate mai sus, atunci operatorul economic trebuie sa aiba minim 5 specialisti care vor acoperi aceste domenii.3)ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Oferta financiara
51%
Descriere:
2.
Oferta tehnica
49%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S22-028818 din 31.01.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 18.07.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2008 12:00
Locul: OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE , B-dul. Mircea Voda, 44, Intrarea B, Sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor care au depus oferta. calitatea de delegat se atesta printr-o imputernicire scrisa, semnata si stampilata corespunzator
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect 2007/19343.05.01 din cadrul Programului Facilitatea de Tranzitie
VI.3) Alte informatii
Nu e cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementare si Monitorizare a Achizitiilor Publice
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Ministerul Economiei si Finantelor - OPCP
Adresa postala: B-dul Mircea Voda. nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+4021 326 55 55 int.181, Email: [email protected], Fax: 40 21 326 87 09, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul de Plati si Contractare Phare-Departamentul Juridic
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+ 40 21 326.55.55/614, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2008 17:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer