Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Continuarea informatizarii sistemului judiciar -II


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
1.379.283 EUR

Castigatorul Licitatiei: S.C. INTRAROM S.A impreuna cu SIVECO ROMANIA S.A
Anunt de atribuire numarul 65145/20.12.2008
Informatii anunt de participare asociat 50907
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.40 21 326.55.55/ int.560, In atentia: Anamaria Maghear, Email: [email protected], Fax: 40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Continuarea informatizarii sistemului judiciar -II
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania, conform locatiilor detaliate in documentatia de atribuire, Anexa I E Fisa de date)
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are drept obiectiv continuarea procesului de informatizare a sistemului judiciar prin consolidarea infrastructurii IT existente la nivelul sediilor institutiilor judiciare (Ministerul Justitiei, Parchetul de pe langa inalta Curte de Casatie si Justitie, instante de judecata, parchete de pe langa instante de judecata, Serviciile de probatiune de pe langa tribunale, etc.). O infrastructura IT astfel consolidata va inlatura consecintele deprecierii tehnologice a echipamentelor IT existente si va permite atat instalarea, cat si utilizarea corespunzatoare a aplicatiilor software specifice sistemului judiciar. Astfel, vor fi livrate si instalate la sediile locatiilor beneficiare sus-mentionate urmatoarele tipuri de echipamente IT: servere, licente SQL pentru server, SAN-uri, UPS-uri, statii de lucru, imprimante, si memorie pentru servere.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
31154000-0-Surse de alimentare electrica continua (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
1, 379, 282.96EUR
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
PHARE RO 2006/018-147.01.04.10.01.01;Nr. SEAP 65145/01.10.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2008/S192-253747din03.10.2008
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 502985/30.11.2008 Denumirea: Continuarea informatizarii sistemului judiciar- II
V.1) Data atribuirii contractului 11/30/2008
V.2) Numarul de oferte primite 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. INTRAROM S.A impreunacu SIVECO ROMANIA S.A
Adresa postala: str. Fabrica de Glucoza, nr.17, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020331, Romania, Tel.021/20.40.906, Email: [email protected], Fax: 021/20.40.916
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 2080000.00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1379282.96 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea: 5, 212, 862.02 Moneda: RON
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul se inscrie in programul sectorial pentru justitie PHARE 2006/018-147.01.04 -Sprijin pentru imbunatatirea independentei, profesionalismului si managementului sistemului judiciar din Romania
VI.2) Alte informatii
Modul de aplicare al cerintelor mentionate la punctul III.2) CONDITII DE PARTICIPARE se explica detaliat in documentatia de atribuire. Ofertantul va lua in considerare in prezentarea ofertei, descrierea detaliata a acestor cerinte, asa cum sunt prevazute in documentatia de atribuire Fisa de date a achizitiei, atasata prezentului anunt, pe site-ul www.e-licitatie.ro.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.40 21 326.55.55/ int. 181, Email: [email protected], Fax: 40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform legislatiei in vigoare
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.40 21 326.55.55/ int. 614, Email: [email protected], Fax: 40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
17.12.2008 16:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer