Licitatie Publica - Continuarea informatizarii sistemului judiciar
Valoarea Contractului:
4.708.580 EUR
Castigatorul Licitatiei: S.C. INTRAROM S.A impreuna cu SIVECO ROMANIA S.A. si CENTRUL DE PREGATIRE IN INFORMATICA
4.708.580 EUR
Castigatorul Licitatiei: S.C. INTRAROM S.A impreuna cu SIVECO ROMANIA S.A. si CENTRUL DE PREGATIRE IN INFORMATICA
Anunt de atribuire numarul 52156/20.12.2008
Informatii anunt de participare asociat 50919
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.+ 40 21 326.55.55/ int.560, In atentia: Anamaria Maghear, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Continuarea informatizarii sistemului judiciar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania, conform locatiilor detaliate in documentatia de atribuire, Anexa I E Fisa de date)
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin acest proiect se urmareste continuarea procesului de informatizare a sistemului judiciar prin consolidarea infrastructurii IT existente la nivelul sediilor institutiilor (Ministerul Justitiei, Parchetul de pe langa inalta Curte de Casatie si Justitie, instante de judecata, parchete de pe langa instante de judecata, sedii ale Directiei Nationale Anticoruptie (DNA), sedii ale Directiei de Investigare a Infractiunilor de Criminalitate Organizata si Terorism (DIICOT), sedii ale Administratiei Nationale a Penitenciarelor (ANP), precum si Serviciile de probatiune de pe langa tribunale). Vor fi livrate si instalate la sediile locatiilor beneficiare urmatoarele tipuri de echipamente IT: servere, rack-uri, SAN-uri, UPS-uri, statii de lucru, calculatoare portabile, imprimante, scannere si masini multifunctionale. De asemenea se va realiza pregatirea personalului de specialitate informatica din cadrul instantelor de judecata, in vederea asigurarii cresterii profesionalismului acestuia, uniformizarii structurilor de retele locale, imbunatatirii performantei si sporirii gradului de securizare al acestora.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
30216110-0-Scanere informatice (Rev.2)
31154000-0-Surse de alimentare electrica continua (Rev.2)
39151100-6-Rastele (Rev.2)
80533200-1-Cursuri de informatica (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
4, 708, 579.48EUR
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
465190/12.05.2008; PHARE RO 2006/018-147.01.04.10.01; Nr. SEAP 52156/15.05.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2008/S941-27963din25.06.2008
Contract nr: 502721/30.11.2008 Denumirea: Continuarea informatizarii sistemului judiciar
V.1) Data atribuirii contractului 11/30/2008
V.2) Numarul de oferte primite 7
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. INTRAROM S.A impreuna cu SIVECO ROMANIA S.A. si CENTRUL DE PREGATIRE IN INFORMATICA
Adresa postala: str. Fabrica de Glucoza, nr.17, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020331, Romania, Tel.021/20.40.634, Fax: 021/20.40.916
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 5740000.00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 4708579.48 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea: 17, 795, 605.29 Moneda: RON
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul se inscrie in programul sectorial pentru justitie PHARE 2006/018-147.01.04 - Sprijin pentru imbunatatirea independentei, profesionalismului si managementului sistemului judiciar din Romania
VI.2) Alte informatii
Modul de aplicare al cerintelor mentionate la punctul III.2) CONDITII DE PARTICIPARE se explica detaliat in documentatia de atribuire. Ofertantul va lua in considerare in prezentarea ofertei, descrierea detaliata a acestor cerinte, asa cum sunt prevazute in documentatia de atribuire Fisa de date a achizitiei.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.40 21 326.55.55, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform legislatiei in vigoare
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.40 21 326.55.55, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
17.12.2008 18:01