Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Continuarea Serviciilor de asistenta tehnica de supervizare a lucrarilor de proiectare si constructie pentru implementarea Masurii EX-Ispa Satu Mare


Anunt de participare (utilitati) numarul 102763/23.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APASERV SATU MARE S.A.
Adresa postala:  Str.Gara Ferastrau nr.9/A, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440210, Romania, Punct(e) de contact:  Monica - Tatiana Salajan, Tel. 0261/706058, Email:  [email protected], Fax:  0261/721056, Adresa internet (URL):  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Continuarea Serviciilor de asistenta tehnica de supervizare a lucrarilor de proiectare si constructie pentru implementarea Masurii EX-Ispa Satu Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Raza Municipiului Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Continuarea Serviciilor de asistenta tehnica de supervizare a lucrarilor de proiectare si constructie pentru implementarea Masurii EX-ISPA Satu Mare, nr.2002/RO/16/P/PE/019
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Caietului de sarcini.In valoarea estimata de 337560 euro s-a cuprins suma de 41060 euro, ce reprezinta valoarea maxima estimata pentru achizitia de noi activitati similare. Oferta financiara se va face pentru cele 14 tipuri de activitati cuprinse in Bugetul detaliat, ofertantii raportandu-se pentru elaborarea ofertei financiare la valoarea estimata de 296500 euro (pentru cele 14 tipuri de activitati). In caietul de sarcini se gaseste o descriere mai detaliata a acestor aspecte.
Valoarea estimata fara TVA: 337, 560EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Aut.contr.se prevaleaza de art.252, lit.k) din OUG 34/2006 pt.achiz.de noi activit.similare.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 28.526 lei, Garantia de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: fonduri bugetare si anume Fondul IID, in conform.cu art.5, lit.c) din OUG 198/2005. Plata se va efectua cu OP, in termen de 45 de zile de la emiterea facturii de catre Prestator.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul au obligatia sa isi legalizeze asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea la art.181 din OUG nr.34/2006; Certificat constatator emis de ORC - pentru persoane juridice romane, Autorizatie de functionare - pentru persoane fizice romane, Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare- pentru persoane fizice/juridice starine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Lista Serviciilor prestate in ultimii 3 ani; Informatii privind Expertii cheie - 7 experti cheie: Liderul-ing.mecanic sau constr.civile, Lider adj.-ing.mecanic sau constr.civile, Expert 3-ing.mecanic/instalatii, Expert 4-ing.constructor, Expert 5-ing.proces/STAP, Expert 6-ing.proces/SEAU, Expert 7-ing.electrice/automatizari; Informatii privind subcontractantii/asociatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1 runda de licitare, elementul ofertei repetitiv-pretul ofertei. Etapa finala de licit.electronica va fi definita in SEAP cu doua zile lucratoare inainte de inceperea acestei etape finale.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
24/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.07.2010 11:00
Locul: Satu Mare, str.Gara Ferastrau nr.9/A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii ofertantilor autorizati sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala:  str.Parcul Traian nr.10, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410033, Romania, Tel. 0259/426881, Email:  [email protected], Fax:  0259/415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic
Adresa postala:  str.Gara Ferastrau nr.9/A, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440210, Romania, Tel. 0261/759080, Email:  [email protected], Fax:  0261/721056
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.06.2010 14:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer