Licitatie Publica - continuarea serviciilor de asistenta tehnica pentru managementul si supervizarea contractelor ISPA in Braila - Romania
Anunt de participare (utilitati) numarul 70725/13.01.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE UTILITATI PUBLICE DUNAREA BRAILA
Adresa postala: str.Piata Uzinei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810140, Romania, Punct(e) de contact: Mihail Chirita, Tel.0239692900, Email: [email protected], Fax: 0239693209, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
continuarea serviciilor de asistenta tehnica pentru managementul si supervizarea contractelor ISPA in Braila - Romania
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Braila, Str. Piata Uzinei, nr.1 - Sediul Comapaniei de Utilitati Publice Dunarea Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica pe 6 componente: 1 - Finalizare Contract 2 ("Extindere retea de canalizare"); 2 - Servicii post garantie Contract 2; 3 - Asistenta Tehnica Contract 3 ("Statie de epurare a apelor uzate"); 4 - Instruire Contract 3; 5 - Servicii post garantie Contract 3; 6 - Servicii de asistenta arbitraj pt. Contract 3
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asistenta tehnica pentru managementul si supervizarea contractelor ISPA
Valoarea estimata fara TVA: 2, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.04.2009 pana la 02.04.2012
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 20000 EURO sau 80592 RON. Garantie de buna executie: 10 % din valoarea contractului (fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat- conf. OUG 135/2007 (100%)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularele 4 A ("declaratie privind eligibilitatea"), anexat la documentele licitatiei;
- Certificat constator emis de Oficiul Registrului Comertului- Cazier judiciar al companiei
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la Bugetul General Consolidat sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor
- cazier fiscal eliberat de organele fiscale competente sau echivalent
- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
- certificat pentru plata CAS- cazier judiciar pentru persoanele autorizate
-imputernicire pentru persoana care semneaza declaratia in cazul in care nu este persoana imputernicita sa reprezinte ofertantul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Anexa VII A - Fisa de identificare financiara (atasata la documentele licitatiei)
- cifra de afaceri medie realizata pentru ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) - cel putin egala cu 2000000 EURO sau 8059200 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr. 5 - Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Formular nr. 6 - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (formulare atasate la documentele licitatiei)
certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta, ori de catre clientul privat beneficiar, prin care ofertantul sa demonstreze ca are in derulare sau ca a finalizat cu succes cel putin 3 proiecte/contracte de supervizare a lucrarilor de constructii pentru ape uzate in valoare de cel putin 350000 EURO fiecare sau 1410360 RON
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
punctaj tehnic
70%
Descriere:
2.
punctaj financiar
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.02.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.02.2009 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.02.2009 14:00
Locul: Braila, str. Piata Uzinei, nr. 1 - Sediul Comapniei de Utilitati Publice Dunarea Braila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane autorizate, reprezentanti ai operatorilor economici care au depus oferte
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0040 213104641, Email: [email protected], Fax: 0040 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curte de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei, nr. 107 - 111, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.0040 213323564, Email: [email protected], Fax: 0040 213321240, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/ 2006 (A)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania de Utilitati Publice Dunarea Braila - Oficiul Juridic
Adresa postala: str. Piata Uzinei, nr. 1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810140, Romania, Tel.0040 239692900, Email: [email protected], Fax: 0400 239693209, Adresa internet (URL): wwww.apabraila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.01.2009 10:34