Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Continuarea supervizarii contractelor de lucrari ISPA Valea Jiului,nr. 2000/RO/16/P/PE/009


Anunt de participare (utilitati) numarul 66999/22.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Apa Serv Valea Jiului S.A.
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr. 23, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332034, Romania, Punct(e) de contact: Monica Tarcea, Tel.0254-543144, Email: [email protected], Fax: 0254-546672
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Continuarea supervizarii contractelor de lucrari ISPA Valea Jiului, nr. 2000/RO/16/P/PE/009
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Valea Jiului , judetul Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Continuarea serviciilor de supervizare a contractelor nefinalizate, respectiv Componentele de lucrari 02(Extinderea Statiei de Epurare Danutoni- Treapta biologica, Valea Jiului) finantata din fonduri ISPA in scopul eliminarii poluarii conform legislatiei de mediu europene.Obiectivele ce trebuie implementate constau in extinderea statiei dfe epurare a apelor uzate de la Danutoni Valea Jiului. O descriere amanuntita , a serviciilor de supervizare ce urmeaza a fi efectuate , se regasesc in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71521000-6 - Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Supervizarealucrarilor contractelor nefinalizate din cadrul Masurii ISPA Valea Jiului 2000/RO/16/P/PE/009
Valoarea estimata fara TVA: 264, 379.78EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 2.650 Euro.Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri ISPA: 100% din valoarea contractului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180, 181 ale OUG 34/2006
3. Documente justificative:
Pentru persoane juridice/fizice romane: -certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente, valabile la data deschiderii ofertelor.-certificat de inregistrare
Pentru ONG- Extras de la registrul persoanelor juridice sau documente justificative(Statut, Act constitutiv)
Pentru persoane juridice/fizice straine: - documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Pentru ONG-Extras de la registrul persoanelor juridice sau documente justificative(Statut, Act constitutiv) in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabil.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani. Media profitului net anual trebuie sa fie pozitiva pentru ofertant(operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna)
2.Media cifrei de afaceri a ofertantului.Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 500.000 Euro( operator economic sau membrii grupului de operatori impreuna)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani in supervizarea lucrarilor de canalizare si constructie pentru statii de epurare ape uzate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia se obtine in baza unei solicitari scrise de la sediul autoritatii contractante.Modalitati de plata: OP, numerar la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2008 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante S.C. APA SERV VALEA JIULUI S.A.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai operatorilor economici care au depus oferte.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Ex- ISPA Masura RO/2000/16/P/PE/009"Extinderea Statiei de Epurare ape uzate-Danutoni- treapta biologica, Valea Jiului, Romania", MEMORANDUM, Bruxelles 2000, Bucuresti, 2001
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 332034, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Apa Serv Valea Jiului S.A.- Serviciul Contencios
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr.23, ,Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332034, Romania, Tel.0254/543144, Email: [email protected], Fax: 0254/546672
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2008 16:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer