Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contoare apa rece


Anunt de participare (utilitati) numarul 119184/13.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APAREGIO GORJ S.A.
Adresa postala:  B-dul Constantin Brancusi, nr.19, Localitatea:  Targu Jiu, Cod postal:  210185, Romania, Punct(e) de contact:  Ion Popescu, Tel. 0253 211308, Email:  [email protected], Fax:  0253 211457, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. APAREGIO GORJ S.A.
Adresa postala:  Str.Vasile Alecsandri, nr.2, judetul Gorj, Localitatea:  Targu Jiu, Cod postal:  210185, Romania, Tel. 0253 217653, Email:  [email protected], Fax:  0253 211457
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. APAREGIO GORJ S.A.
Adresa postala:  Str.Vasile Alecsandri, nr.2, judetul Gorj, Localitatea:  Targu Jiu, Cod postal:  210185, Romania, Tel. 0253 217653, Email:  [email protected], Fax:  0253 211457
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. APAREGIO GORJ S.A.
Adresa postala:  Str.Vasile Alecsandri, nr.2, judetul Gorj, Localitatea:  Targu Jiu, Cod postal:  210185, Romania, Tel. 0253 217653, Email:  [email protected], Fax:  0253 211457
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional al serviciilor de apa si canalizare in exclusivitate prin contract de delegare conform Legii 51/2006.
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contoare apa rece
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: S.C. APAREGIO GORJ S.A., Targu Jiu, str.Vasile Alecsandri, nr.2, judetul Gorj
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie "Contoare apa rece"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38421100-3 - Contoare de apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contor Dn 15 = 60 buc., Contor Dn 20 = 3860 buc., Contor Dn 25 = 11 buc., Contor Dn 32 = 215 buc., Contor Dn 40 = 26 buc., Contor Dn 50 = 16 buc., Contor Dn 65 = 5 buc., Contor Dn 80 = 5 buc., Contor Dn 100 = 10 buc., Filtru Dn 65 = 5 buc., Filtru Dn 80 = 5 buc., Filtru Dn 100 = 10 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 589, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 5000 lei.Garantie de buna executie in valoare de 10% din valoarea finala a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 ;Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaatie privind caliatatea de ofertant; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul, in original sau copie certificata prin semnatura autorizata si stampila;Certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulta ca si-a onorat obligatiile de plata catre bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie certificata prin semnatura autorizata si stampila;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat din care sa rezulte ca si-a onorat obligatiile de plata catre bugetul general consolidat, valabil la data deschiderii ofertelor in original sau copie certificata prin semnatura autorizata si stampila;Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, copie certificata prin semnatura autorizata si stampila;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular 5.2.1 Informatii generale; Copie certificata conform cu originalul a bilantului contabil intocmit pentru exercitiile financiare aferente anilor2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente; Media Cifrei de afaceri a ofertantului trebuie sa depaseasca in ultimii doi ani valoarea de: 1000000 lei; Completare Formular 5.3.10 Fisa de identificare fiscala.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular 5.3.4 Experienta similara privind lista principalelor livrari de produse noi in ultimii 3 ani (ianuarie 2008 ? decembrie 2010); Indeplinirea si finalizarea, in ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) a unui numar de maxim 3 contracte de furnizare care sa indeplineasca in mod cumulat valoarea de minim 550000 lei;Ofertantii vor prezentarea cel putin doua recomandari sau Procese Verbale de Receptie Finala sau Documente Constatatoare sau documente referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale;CertificatISO 9001/2008 pentru operatorul economic furnizor si pentru producator; Certificat ISO 14001 pentru operatorul economic furnizor si pentru producator; Certificat OHSAS 18001/ 2008 pentru operatorul economic furnizor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala cu 1 runda de participare.Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2011 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2011 14:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.06.2011 11:00
Locul: Sediul S.C. APAREGIO GORJ S.A., Targu Jiu, str.Vasile Alecsandri, nr.2, judetul Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentantii desemnati UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Fonduri proprii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ? CNSC
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+40) 21.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+40) 21.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APAREGIO GORJS.A.
Adresa postala:  str.Vasile Alecsandri, nr.2 , judetul Gorj, Localitatea:  Targu Jiu, Cod postal:  210185, Romania, Tel. 0253 217653, Email:  [email protected], Fax:  0253 211457
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.04.2011 10:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer