Licitatie Publica - Contoare cu turbina de tip tranzactional
Anunt de participare (utilitati) numarul 138649/05.09.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Punct(e) de contact: Andi Ion, Tel. +40 269803200, In atentia: Serv.Licitatii, Email: [email protected], Fax: +40 269844832, Adresa internet (URL): www.transgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contoare cu turbina de tip tranzactional
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediu SNTGN TRANSGAZ SA Medias
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contoare cu turbina de tip tranzactional
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38550000-5 - Contoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
111 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 425, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-cuantum: G =28400 lei;.-mod de constituire: virament sau OP in cont RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001 BCR Medias sau Scrisoare de garantie bancara Formular 11 (original) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari-valabilitate: 50 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor;
-in situatia prevazuta de art.278^1 din OUG 34/2006, modificata se va retine suma de 5204, 99 lei; -cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA;
- de regula prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform art.90 alin(1) din HG 925/2006 modificata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Finantare din surse proprii, plata in termen de 30 zile de la inregistrarii facturii la sediul achizitorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-eligibilitatea Formular 12A, neancadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, (si de tert sustinator daca e cazul)-situatia personala Formular 12B, neancadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, (ptr.lit.a, c1 si d se solicita si de tert
sustinator daca e cazul)-Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12C-CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta, Formular 12D-Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (declaratie pe proprie raspundere cu privire
la neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (persoanele cu functie de decizie din cadrul SNTGN
TRANSGAZ SA Medias sunt Ioan Rusu Director General, Liviu Pintican Director General Adjunct, Ioan Stefanescu Director Economic, Olga Idu Director Directia Juridica, Ion Tataru Director Departament Dezvoltare, Tudor Bouariu Directia Achizitii Publice si Contractari, Adela Pinzar Sef Serviciul Licitatii si Contractari, Andi Ion Serviciul Licitatii si Contractari ) -inregistrare Persoane juridice/ fizice romane(Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ Autorizatie de functionare / altele
echivalente)-documentele in original/copie legalizata se prezinta numai de ofertant clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii-inregistrare Persoane juridice /fizice straine (Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct devedere profesional)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil din anul precedent vizat de organele in drept
declararea cifrei medii de afaceri pe ultimi 3 ani, Ca.min. = 1425000lei;
- pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani, Exp.min. =712500, (unul sau mai multe contracte cu obiect similar
cu produsele care fac obiectul caietului de sarcini)
- pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE
sistemul de management al calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent
copie certificat de implementare al sistemului de management alcalitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1.Precizari specifice: a) Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: ? Pretul b) Eventuale limite ale valorilor pana la care elementul prevazut la lit. a) poate fi imbunatatit, ? NU exista limite, cu respectarea prevederilor art. 202 din OUG 34/2006, modificata c) Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice ?Sistemul informatic va pune instantaneu, la dispozitia tuturor ofertantilor, informatiile privind cea mai buna oferta financiara respectiv numarul de participanti inscrisi 2.Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una); 3. Licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact 4. Durata unei runde: 1 (una) zi, respectiv 24 ore 5. Autoritatea contractanta nu va dezvalui pe parcursul licitatiei electronice identitatea ofertantilor participanti
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DD / 19653 / 30.07.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2012 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.09.2012 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.09.2012 10:00
Locul: SNTGN TRANSGAZ SA Medias, P-ta Constantin Motas nr.1, jud. Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- in prezenta reprezentanti imputerniciti. (imputernicire si copie buletin/carte identitate).
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
-in cazul ofertelor cu acelasi pret pe primul loc se va proceda la reofertare in plic inchis
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2 din OUG 34/2006 modificata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTGN TRANSGAZ SA Medias Directia Juridica
Adresa postala: P-ta Constantin Motas nr.1, ,Localitatea: Medias, ,Cod postal: 551018, Romania, Tel. +40 269803091, Fax: +40 269842565
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2012 11:19