Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTOARE DE APA RECE


Anunt de participare (utilitati) numarul 136326/06.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA PLOIESTI SRL
Adresa postala: str. Bobalna nr. 10, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100330, Romania, Punct(e) de contact: OLIVIA TAR, Tel. +40 244407657, Email: [email protected], Fax: +40 244407681, Adresa internet (URL): www.apanova-ploiesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CONTOARE DE APA RECE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ploiesti, str. Ana Ipatescu, nr.8
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu 7 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 908, 175 si 1, 000, 040RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 12 luni, valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent pentru fiecare lot in parte este :308025 lei pt lot 1; 33983 lei pt lot 2 ; 112080 lei pt lot 3.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contoare de apa rece multijet, clasa B, DN 15- DN40 mm, contoare de apa rece tip Woltmann, clasa B, DN 50-DN100 mm
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38421100-3 - Contoare de apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
min 16682 buc contoaremax 18284 buc contoare
Valoarea estimata fara TVA: intre 908, 175 si 1, 000, 040RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare pentru fiecare lot este mentionat in anexa B ??Informatii privind loturile??.Garantia de participare trebuie sa fie valabila 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. In formularul nr. 10 este un model de Scrisoare de garantie de participare.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila, iar plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Cuantumul ce se va retine din garantia de participare, in cazul in care sunt indeplinite prevederile art 278 1 din OUG 34/2006, este mentionat in Anexa B ??Informatii privind loturile??.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, conform formularului 2 din sectiunea III. Aceeasi declaratie va fi prezentata si de tertul sustinator daca este cazul.
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, conform formularului 3 din sectiunea III.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/ 2006 lit a), c1) si d) vor fi prezentate de tertul sustinator, daca este cazul.
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor (de stat si locale) si contributiilor de asigurari sociale. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?? conform cu originalul??
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform formularului 4 din sectiunea III.
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG 34/2006, conform formularului 5 din sectiunea III.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinerea unui tert, atunci acesta va prezenta si ??Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG 34/2006 semnata de tertul respectiv.
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Anca Ionascu ? Director General, Constanta Grigore - Director Economic, Nicolae Cernat - Director Comercial si presedintele comisiei de evaluare, Membri in comisia de evaluare: Olivia Tar, Miruna Moise, Cila Jeni, Amalia Negru. Pentru persoane juridice romane : - Certificat constatator, valabil, emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul??Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in cazul in care a prezentat acest document in copie.
Pentru persoane juridice straine :
- Documente care dovedesc oforma de inregistrare/ atestare ori apartenentadin punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind declararea mediei cifrei de afaceri globale, pe ultimii 3 ani. Se va prezenta formularul 6 '? Informatii generale??.Se va prezenta copie de pe bilantul contabil vizat, pe anul 2010.Daca ofertantul beneficiaza de sustinerea financiara a unui tert, atunci acesta va prezenta pe langa formularele de mai sus si formularul 11 - Angajament Tert sustinator financiar.
Cerinta minima:
Media cifrei de afaceri globale, pe ultimii 3 ani, sa fie mai mare sau egala cu:
-616050lei sau echivalentul in euro, respectiv 141500 euro, pentru lotul 1
- 67966 lei sau echivalentul in euro, respectiv 15611 euro, pentru lotul 2- 224160 lei sau echivalentul in euro, respectiv 51487 euro, pentru lotul 3
Transformarea s-a facut la cursul de schimb al BNR din data de 06.03.2012, 1 euro = 4.3537 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta formularul 7 ''Lista princip. livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani'', care tb. sa contina valori, perioade de livrare si beneficiari. Livrarea de produse se confirma prin prezentarea unor certificate, doc. emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Se vor prez. recomandari din partea beneficiarilor contractelor, inclusiv a celui care indeplineste cerinta minima.
Cerinte minime: Se va prezenta minim 1contract de furnizare produse similare( copie parti relevante )a carui valoare sa fie de minim:
- 308000 lei, respectiv 70744 euro, pt.lotul 1;
- 33900 lei, respectiv 7786 euro, pt.lotul 2;
- 112000lei, respectiv 25725 euro, pt.lotul 3;
Transformarea s-a facut la cursul de schimb al BNR din data de 06.03.2012, 1 euro = 4.3537lei.
Daca ofertantul beneficiaza de sustinerea tehnica si/sau profesionala a unui tert, atunci acesta va prezenta si formularul 12-''Angajament priv.sustinerea tehnica si profesionala''.
Aviz sanitar emis de Ministerul Sanatatii sau alte documente emise de organisme oficiale din care sa rezulte ca contoarele pot fi folosite in contact cu apa potabila.
Aprobare de model BRML sau CEE, valabila, pentru fiecare tip de contor si fiecare DN.
Copie de pe certificatul de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent, al ofertantului.
In cazul in care ofertantul se afla in curs de certificare, nu se accepta decat un document din care sa reiasa ca auditul de certificare a fost finalizat si o declaratie din partea firmei auditoare din care sa reiasa data la care va fi obtinut certificatul.
Copie de pe Certificatul de atestare a sistemului de management al calitatii conform Directivei Europene 2004/22 EC( MID) Instrumente de masura pentru Laboratorul de verificari metrologice al producatorului.
In cazul in care ofertantul se afla in curs de certificare, nu se accepta decat un document din care sa reiasa ca auditul de certificare a fost finalizat si o declaratie din partea firmei auditoare din care sa reiasa data la care va fi obtinut certificatul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La data desfasurarii licitatiei electronice operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP.Elementul ofertei care face obiectul reofertarii este pretul ofertei.Procentul cu care se micsoreaza pretul din oferta finala ca urmare a licitatiei electronice fata de pretul din oferta initiala, va fi repartizat in mod egal pentru a scadea preturile unitare din centralizatorul de preturi.Toti ofertantii care au oferte admisibile vor fi invitati sa participe la licitatia electronica.Licitatia electronica se va desfasura in o singura runda.Calendarul de desfasurare a licitatiei electronice va fi comunicat ofertantilor, in invitatia de participare care va fi transmisa prin SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DFC/SIAM/NA 118.12-020
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.06.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2012 10:00
Locul: Ploiesti, str.Ana Ipatescu, nr.8
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali sau imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru demostrarea indeplinirii conditiilor de calificare mentionate la capitolul III.2) Conditii de participare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt solicitate. Declaratia va fi intocmita conform Formularului 8 din sectiunea III si va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte, inclusiv valori, cantitati, certificate. In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut in paragraful anterior, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/ documentele edificatoare care probeaza indeplinirea cerintelor minime de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Eventualele oferte cu preturi egale clasate pe locul din clasament care coincide cu numarul maxim al operatorilor cu care se va incheia acordul-cadru, respectiv locul 7, vor fi departajate prin termenul de livrare al produselor cel mai mic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APA NOVA PLOIESTI S.R.L.
Adresa postala: str. Bobalna, nr.10, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100337, Romania, Tel. +40 244407630, Email: [email protected], Fax: +40 244407681
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2012 16:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer