Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contoare de apa rece


Anunt de participare (utilitati) numarul 143713/17.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA AQUASERV S.A
Adresa postala: str.Ko;s Karoly, nr.1, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540297, Romania, Punct(e) de contact: Ferenc Fekete, Tel. +40 265208846, Email: [email protected], Fax: +40 265208881, Adresa internet (URL): www.aquaserv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
operator regional de apa-canal
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contoare de apa rece
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Jud.MURES, Tg-Mures, Reghin, Sighisoara, Tarnaveni, Iernut, LudusJud.HARGHITA, Cristuru Secuiesc
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare contoare de apa rece
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38421100-3 - Contoare de apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare contoare de apa rece : - 2560 buc. Contoare de apa rece DN 15 mm
-2560 buc. Contoare de apa rece DN 20 mm
- 348buc. Contoare de apa rece DN 32 mm
- 6 buc. Contoare de apa rece DN40 mm
Valoarea estimata fara TVA: 682, 860RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 13.000, 00leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de depunere aoferteiModul de constituire a garantiei de participare: - Scrisoare de garantie bancara, in original (Formularul nr. 2- Scrisoare de garantie bancara );
- Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari;
- Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantiile de participare nr. RO92INGB0011000029158911, deschis la ING BANK N.V. Amsterdam - AgentiaTg. MuresGarantia de participareIn oricare forma va fi emisa garantia de participare va fi irevocabila si va specifica daca este conditionata sau neconditionata, la prima cerere a autoritatii contractante.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Pentru garantie de participare constituita in Euro, echivalenta se va face la cursul BNR din data 22.05.2013Garantia de participare va fi prezentata doar in original.In cazul unei asocieri, Garantia de participare va fi constituita deLiderul Asocierii. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul fara TVA a contractului .Garantia de buna executie se constituie prin: ? Scrisoare de garantie bancara, in original ;? Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ;? In cazul in care partile convin de comun acord, garantia de buna executie se poate constitui prin Retineri Succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul avand obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, caz in care contractantul are obligatia de a deschide un cont (purtator de dobanda) la dispozitia S.C. COMPANIA AQUASERV S.A. Tg. Mures, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitiaautoritatii contractante, iar suma initiala care se depune de contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
? Contract finantat din surse proprii de productie a autoritatii contractante? Plata se va face in termen de 30 de zile de la emiterea facturii fiscale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Precizari: 1. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate de catre fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.3. In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Operatorul economic trebuie sa prezinte urmatoarele documente: 1. Formularul nr. 4 -Declaratie privind eligibilitatea, 2. Formularul nr. 5- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, 3. Formularul nr. 6 -Declaratie privind calitatea de participant la procedura, 4. Formularul nr. 7 ? Certificat de participare la licitatie5. Formularul nr. 8 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Lista persoanelor care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Nume si Prenume Functia OcupataKaracsony Erdei Etel Membru al Adunarii Generale a ActionarilorPop Claudiu Membru al Adunarii Generale a ActionarilorPadurean Mihai Membru al Adunarii Generale a ActionarilorTripon Sorinel Membru al Adunarii Generale a ActionarilorPiaskovski Stanislav Membru al Adunarii Generale a ActionarilorPantea Constantin Membru al Adunarii Generale a ActionarilorSuciu Calin Membru al Adunarii Generale a ActionarilorKolumban Sandor Gabor Membru al Adunarii Generale a ActionarilorRacz Ernest Lucian Presedintele Consiliului de AdministratiePajint Emilia Marcela Membru al Consiliului de AdministratieNagy Istvan Membru al Consiliului de AdministratiePuscas Andrei Constantin Membru al Consiliului de AdministratieIlyes Toth Alexandru Membru al Consiliului de AdministratieHorobet Sergiu Director GeneralLazar Sorin Director EconomicPora Zamfira Manager Servicii Interne si Coordonare SucursaleSirb Cristina Manager FinanteCiupe Aurel Manager Apa PotabilaBauer Csaba Manager Apa UzataTurcu Gheorghe Manager mentenantaPop Calin Manager Dezvoltare si RelatiiFekete Ferenc Sef Departament Achizitii Publice /Presedinte Comisia de EvaluareTakacs Zsolt Coordonator Sector SFCCCsupor Robert Sef Sector AMC/ Intretinere contoareVoroneanu Dana Membru Comisia de EvaluareVulpe Radu Membru Comisia de Evaluare6.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativteritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul generalconsolidat sau echivalent, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei incare se prezinta oferta, 7.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte situatia obligatiilorscadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertaNota 1: Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese) va fi emisa si de catre tertul sustinator sisau subcontractant (dupa caz).Nota 2: Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006.Nota 3 : Neindeplinirea uneia din cerintele formulate in legatura cu documentele solicitate mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic.Nota 4 : Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatiile in acest sens Precizari: 1. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate de catre fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.2. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana3. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila candidatului/ofertantului.Operatorul economic trebuie sa prezinte urmatoarele documente: 1. Persoane juridice romane : Certificat Constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate /administratori, obiectul de activitate al respectivului operator economic..2. Persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc).Nota 1 : Neindeplinirea cerintei solicitate in legatura cu documentele de mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic.Nota 2 : Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatiile in acest sens.Nota 3: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, de la ofertantul clasat pe primul loc, prezentarea in original sau copie legalizata a documentelor mentionate in aceasta sectiune.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale si situatia economico-financiara - Formularul nr.11 ? Declaratie privind informatii generale si situatia economico-financiara-cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani
Modalitatea de indeplinire
- Formularul nr.11 ? Declaratie privind informatii generale si situatia economico-financiara cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Mostre Autoritatea contractanta solicita prezentarea de mostre : - 5 buc. contoare de apa DN 15 - 5 buc. contoare de apa DN 20, - 5 buc. contoare de apa DN 32 - 1 buc. contor de apa DN 40 Impreuna cu buletinele de verificare metrologica ale acestora, mostre ce vor fi reverificate de catre autoritatea contractanta pe standul propriu din cadrul Laboratorului AMC- autorizat BRML Mostrele se vor depune la sediul autorita?ii contractante, judetul Mures, strada Kos Karoly nr 1 ? laborator AMC, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.
Modalitatea de indeplinire
Operatorul economic trebuie sa prezinte : - 5 buc. contoare de apa DN 15 - 5 buc. contoare de apa DN 20, - 5 buc. contoare de apa DN 32 - 1 buc. contor de apa DN 40 Impreuna cu buletinele de verificare metrologica ale acestora, mostre ce vor fi reverificate de catre autoritatea contractanta pe standul propriu din cadrul Laboratorului AMC- autorizat BRML Mostrele se vor depune la sediul autorita?ii contractante, judetul Mures, strada Kos Karoly nr 1 ? laborator AMC, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.
1. Experienta similara a operatorului economicAutoritatea contractanta solicita prezentarea a cel putin 1(unu) contract prin care sa se confirme furnizarea de produse a caror valoare sa fie de cel putin 400000 lei, fara TVA?. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.
Formularul nr. 12 Declaratie privind lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani
Modalitatea de indeplinire
. Experienta similara a operatorului economicAutoritatea contractanta solicita prezentarea a cel putin 1(unu) contract prin care sa se confirme furnizarea de produse a caror valoare sa fie de cel putin 400000 lei, fara TVA?. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.
Formularul nr. 12 Declaratie privind lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani
Standarde de asigurare a calitatii: Operatorul economic trebuie sa prezinte copia certificatului care atesta implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent
Modalitatea de indeplinire
Operatorul economic trebuie sa prezinte copia certificatului care atesta implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent ;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va transmite invitatii de participare la faza finala de licitatie electronica ofertantilor care au depus oferte admisibile si sunt inscrisi in SEAP.Elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul total, exprimat in lei, fara TVA.Ofertele depuse in cadrul licitatiei electronice de catre ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze.In cazul in care, in urma fazei de licitatie electronica, ofertantul nu modifica pretultotal, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa anterior desfasurarii acestei faze si introdusa in SEAP de autoritatea contractanta. Licitatia electronica se desfasoara intr-o singura runda, cu durata de 1 zi.Informatiile puse la dispozitia ofertantilor in cursul licitatiei electronice: clasament, preturi noi, nr. participant
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 05.09.2013
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2013 12:00
Locul: Tg Mures Str Kos Karoly nr 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: 2014
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Deschiderea ofertelor: - locul deschiderii ofertelor : la sediul S.C. Compania Aquaserv S.A. Tg. Mures, str. Kos Karoly, nr. 1 - ofertele se vor deschide la data si ora mentionata in invitatia de participare . Conditii pentru participantii la sedinta de deschidere: participantii la sedinta de deschidere vor prezenta o imputernicire semnata/parafata de conducatorul operatorului economic/ofertantului , intocmita conform modelului Formular nr. 2. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridiv
Adresa postala: str Kos Karoly nr 1, Localitatea: Tg Mures, Cod postal: 540297, Romania, Tel. +40 265208881, Email: [email protected], Fax: +40 265208881, Adresa internet (URL): www.aquasev.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.05.2013 15:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer