Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contoare de apa si conexiuni de prindere


Anunt de participare (utilitati) numarul 79916/11.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA GRUP S.A
Adresa postala: Octav Onicescu 3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710117, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel.0231524004, In atentia: ing. Romeo Richard, ing. Marilena Amos, Email: [email protected], Fax: 0231511301, Adresa internet (URL): www.apagrupbotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contoare de apa si conexiuni de prindere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul SC APA GRUP SA Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
acord cadru de furnizare Contoare de apa si conexiuni de prindere conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38421100-3 - Contoare de apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime pe acord-cadru sunt prezentate in cap. B. Tipuri si Cantitatidin Caietul de sarcini.
Cantitatea maxima de produse pe un contract subsecvent, la preturile unitare ofertate: in valoare de 140 000 lei.
Cantitatea minima de produse pe un contract subsecvent, la preturile unitare ofertate: in valoare de 3600 lei.
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 600 si 140, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de buna executie pentru fiecare contract subsecvent: 5% din valoarea, fara TVA, a contractului, prin scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata inaintea semnarii acordului cadru
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratieprivind eligibilitatea si/sau Cazier judiciar/certificat echivalent;
Declaratia privind calitatea de participant la procedura;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006;
Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ORC cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei.Persoane juridice /fizice straine: documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica ori apartenenta din punct de vedere profesional corespunzator obiectului contractului, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale Se va completa Formularul B2 din Sectiunea Formulare. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare decat echivalentul a 90 000 Euro.Valorile vor fi exprimate in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.
Anul 2006:1 euro = 3, 5245 RON;
Anul 2007:1 euro = 3, 3373 RON;
Anul 2008:1 euro = 3, 6827 RON;
b) Bilantul contabil la data de 31.12.2008 vizat si inregistrat de catre organele competente, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul. Bilantul trebuie sadovedeasca:
-Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100)>100%
-Solvabilitatea patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100)>10%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Agrement tehnic+Aviz tehnic din partea Comisiei de Agrement Tehnic in Constructii din Romania , sau echivalent;b)Certificat de aprobare de model emis de Biroul Roman de Metrologie Legala, sau un organism similar CEE;
c)Aviz BRML pentru importator/ producator/ distribuitor
d)Autorizatia BRML a laboratorului de metrologie care a verificat contoarele
e)Documente care sa dovedeasca faptul ca furnizorul detine un stand de verificare a contoarelor de apa rece, omologat BRML, sau de un alt organism similar UE, sau un contract de service cu o societate ce detine un stand de verificare omologat BRML sau de un alt organism abilitat UE.
f)Declaratia pe proprie raspundere a producatorului privind posibilitatea utilizarii contoarelor pentru apa potabila.
g)Fisa tehnica (fisa de catalog)pentru fiecare tip de contor.
h)Autorizare pentru livrarea produselor/Declaratie privind autorizarea pentru livrarea produselor/declaratie privind calitatea de producator;
i)Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani si Anexa, care sa contina:
-cel putin un contract de furnizare de contoare pentru apa de minim 10000 Euro.
-cel mult 3 contracte de furnizare de contoare de apa in valoare cumulata de minim 16000 Euro.
j)Recomandare privind buna executie a unui contract din lista
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.07.2009 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.07.2009 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire si raspunsurile la clarificari aferente acesteia sunt publicate intr-un fisier electronic in SEAP atasat anuntului de participare, la adresa de internet www.e-licitatie.ro, fiind asigurat accesul direct si nerestrictionat la acestea.Oferta, documentele de calificare si cele insotitoare vor fi prezentate in SEAP in format electronic in conformitate cu HG nr.1660/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Solicitarile de clarificari se vor transmite, in scris, la autoritatea contractanta, Compartiment Achizitii Publice, in atentia ing. Marilena Amos, prin oricare dintre urmatoarele modalitati: a)prin posta, cu confirmare de primireb)prin fax +(40)231.511.301c)e-mail: [email protected])prin orice combinatie a celor prevazute la lit.a)-c)Interval orar: Luniajoi - orele 8:00-16:00vineri - orele 8:00-13:00exclusiv zilele libere legale
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+(40)21 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +(40)21 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Botosani, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ Fiscal
Adresa postala: str. Maxim Gorki nr. 8, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710171, Romania, Tel.+(40) 231 511 739, Fax: +(40)231 531 832
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act pe care il considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA GRUP SA, Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Octav Onicescu nr. 3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710117, Romania, Tel.0231507500 int. 134, Email: [email protected], Fax: 0231511301, Adresa internet (URL): http: //www.apagrupbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2009 10:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer