Licitatie Publica - Contoare si detectori pentru defecte
Anunt de participare (utilitati) numarul 106578/25.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Somes S.A.
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: Iuliana Pop, Tel. 0264-591444, Email: [email protected], Fax: 0264-592619, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional licentiat clasa I
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contoare si detectori pentru defecte
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Dej, Gherla, Huedin, Zalau, Jibou, Cehu Silvaniei, Simleu Silvaniei ( Lotul 1) si Cluj-Napoca (Lotul 2) conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare contoare si detectori pentru defecte in conditiile Caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38421000-2 - Echipament de masurare a debitului (Rev.2)
34114000-9-Vehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
38431300-8-Detectoare de defecte (Rev.2)
45232100-3-Lucrari auxiliare pentru conducte de apa (Rev.2)
48420000-8-Pachete software si suite de pachete software de gestionare a instalatiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare contoare si detectori pentru defecte conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 539, 734RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: LOT 1 - 13.510 Lei, LOT 2 - 1.900 Lei exclusiv TVA. Garantie de buna executie 10 % din valoarea contractului/lot, exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Coeziune 74, 0%, Buget de stat 11, 3%, Buget local 1, 9%, Op.Reg.12, 8% , moneda contractului - Lei, moneda platilor - Lei , conform Contractului de finantare POS Mediu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si art181, Certificatul de atestare fiscala, Certificat pentru plata CAS (dupa caz), Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificatul unic de inregistrare, Certificatul constatator de la Registrul Comertului, Certificatul de inregistrare/altele echivalente(dupa caz).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifreide afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), trebuie sa fie pentru fiecare dintre loturi, de min.: LOTUL 1 ? 1.314.000 Lei, LOTUL 2 ? 184.000 Lei, Media profitului din exploatare pe ultimii 3 financiari sa fie pozitiva, Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, vizate DGFP, angajamentul de sustinere (dupa caz).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lotul 1: Indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, incepand cu 2007 si pana la data depunerii ofertelor a unui numar de maxim 3 contracte, care sa indeplineasca in mod cumulat conditiile ca valoarea totala a acestora sa fie cel putin egala cu 1.300.000 lei si sa aiba ca obiect vanzarea si instalarea de contoare, recomandari din partea beneficiarilor, ISO 9001 sau echivalent, angajament de sustinere (dupa caz), acordul de asociere sau subcontractare, dupa caz.
Lotul 2: Indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, incepand cu 2007 si pana la data depunerii ofertelor a unui numar de maxim 2contracte, care sa indeplineasca in mod cumulat conditiile ca valoarea totala a acestora sa fie cel putin egala cu 180.000 lei si sa aiba ca obiect vanzarea de detectori pentru defecte, recomandari din partea beneficiarilor, ISO 9001 sau echivalent., angajament de sustinere (dupa caz), acordul de asociere sau subcontractare, dupa caz.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
INV-104-2010-IP
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2010 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2010 12:00
Locul: Sala de consiliu, sediul administrativ central, etajul 1, Compania de Apa SOMES, Cluj-Napoca.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali sau delegatii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta, Reprezentantii Organismului Intermediar POS Mediu.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial pentru infrastructura de mediu ( POS Mediu) cu finantare preponderenta din Fonduri de Coeziune ? Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata din judetele Cluj/Salaj - imbunatatirea sistemelor de alimentare cu apa, canalizare si epurare in zona Cluj-Salaj.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Programul Companiei : Luni - Joi: orele 8, 00 la 15, 00, Vineri: orele 8, 00 la 12, 00, Data limita de primire a solicitarilor de clarificari :9 zile inainte de data limita de depunere a ofertei, Data limita de transmitere a raspunsului la clarificari :6 zile inainte de data limita de depunere a ofertei. Toate Clarificarile se vor comunica pe SEAP (www.e-licitatie.ro) . Formularul de contract, Clarificarile pe parcursul procedurii vor fi insusite de ofertanti si depuse in oferta. Documentatia de atribuire este publicata in Anexa (vezi profilul cumparatorului : www.e-licitatie.ro). Explicatii pentru descarcare documentatie: Se descarca(salveaza) toate arhivele(4) intr-un singur director local apoi se executa dublu click pe arhiva 1 autoexecutabila, se continua cu instalare(install), dupa care se poate vizualiza documentatia in directorul nou creat. Atasat anuntului se regaseste si fisa de date a achizitiei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel. 0264431057, Fax: 0264593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Compania de Apa Somes SA - Oficiul Juridic
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Tel. 0264591444, Email: [email protected], Fax: 0264592619
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2010 16:29