Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTOARE STATICE MONOFAZATE MONOTARIF - 24.300 BUC.


Anunt de participare (utilitati) numarul 47488/24.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Punct(e) de contact: Violeta Petrovici, Tel.0241.80.53.06, In atentia: Serv. Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0241.80.53.04
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CONTOARE STATICE MONOFAZATE MONOTARIF - 24.300 BUC.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Jud. Constanta, Jud. Calarasi, Jud. Slobozia, Jud. Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie contoare statice monofazate monotarif;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33263400-5 - Contoare de electricitate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
24.300 Buc.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 458, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare: 22.000RON(11.000RON pt.IMM);Odata cu garant.de particip.la proced. se va prezenta declar.pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM la 31.12.2006 (daca este cazul);
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de Asociere (daca este cazul) - Formular F21
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-F2-1;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181-OUG 34/06;Certificate privind plata impozitelor catre stat si locale la 29.02.2008;Certificat constatator emis de Of.Reg.Comertului de pe langa Tribunal pt pers.juridice romane sau documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoane juridice pt. persoane juridice straine;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie cifra de afaceri globala(pe ultimii 3 ani)-F3; Inf. privind situatia financiara-F4 (la 31.12.2006);In cazul in care F4 nu este vizat de DGFCFS se va prezenta si bilantul contabil vizat la 31.12.2006;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie de comercializare emisa de S.C.ELECTRICA S.A. sau acreditare ENEL sau echivalent, pt producator, pt fam.de contoare din care face parte tipul de contor ofertat;Autoriz pt livrarea produselor (pt. distribuitori);Aprobare BRML pt contorul ofertat;Pt.produs.care nu au aprobare BRML in perioada valabilitate, se va respecta HGR 264/2006;Lista produse similare a caror val. insumata va fi cel putin egala cu val. posibila a contract.-F5;Inf.privind personalul tehnic-F6;Inf.privind dotarea tehnica-F7;Mostra a produsului ofertat;Chestionar personalizare furnizor (anexat la Caiet Sarcini)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.04.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Se achita in numerar sau OP in contul RO62CITI0000000700086003 deschis la CITI Bank Romania S.A.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2008 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2008 12:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante, Constanta, Str. N. Iorga Nr. 89A.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEUS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: STR. TRAIAN NR. 23, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616.003, Fax: 0241/616.003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei va fi de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Nicolae Iorga Nr. 89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Algeria, Tel.0241/805.999, Fax: 0241/616.340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.03.2008 11:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer