Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contori de apa rece


Anunt de participare (utilitati) numarul 141748/01.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA CANAL S.A. GALATI
Adresa postala: STR. C. BRANCOVEANU NR. 2, Localitatea: Galati, Cod postal: 800058, Romania, Punct(e) de contact: CAMELIA SGRUMALA, Tel. +40 236473380, Email: [email protected], Fax: +40 236473367, Adresa internet (URL): www.apa-canal.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate contractanta cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contori de apa rece
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Judetul Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 12, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Durata unui contract subsecvent va fi de 12 luni de la data incheierii acordului cadru. Estimari ale cantitatilor min. si max. care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent conf. art. 66 lit. f) din HG 925/2006, sunt de min 11700 buc ? max 13000 buc iar cantitatile min si max ale acordului cadruconform art. 66 lit.e) din HG 925/2006sunt: min23449 buc ? max 26049 buc
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contori de apa echipati cu sistem de citire la distanta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38421100-3 - Contoare de apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Produsele precum si cantitatile ce urmeaze a fi achzitionate sunt prezentate in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 12, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Cuantumul garantiei de participare = 50.000 lei 2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. 3. Constituire : - numerar la Caseria societatii - OP ? confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor ; BCR Galati, ct. RO11RNCB0141032860980001. - un instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau societate de asigurari (model Formularul 8 - Formulare) ? in original In cazul in care, ofertantul nu va face dovada constituirii Garantiei de participare, oferta sa va fi respinsa. Restituirea Garantiei de participare : In conformitate cu prevederile art. 88 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Retinerea Garantiei de participare : In conformitate cu prevederile art. 87 din OUG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si art. 278.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Data pentru care se det. echivalentul lei/euro la intocmirea of.va fi: cu 5 zile lucratoare inainte de data limita dep. of. (nu se va lua in considerare ziua deschiderii). 1.Cuantumul garantiei de buna executie - 5 % din valoarea fara T.V.A. a contractului de furnizare ce urmeaza a fi incheiat. Constituire: printr -un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau orice alta modalitate conform art. 90 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea Garantiei de participare : In conformitate cu prevederile art. 92 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale Autoritatii contractante.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006-Formularul 1: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica; -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006-Formularul 2: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare. Se solicitata prezentarea: -Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) -Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P., care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). AC va avea in vedere prevederile Ordinului nr. 2618/2011 pentru modificarea si completarea Ord. M FP nr. 752/2006;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG nr.34/2006-Formularul 3: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69.1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare. Persoanele cu functie de decizie in cadrul AC, precum si cele ce participa la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Gelu Stan, Podaru Nita, Andresan Elena, Condurache Carmen , Sgrumala Camelia , Cazan Violeta , Tache Dragos , Todosi George , Virgil State , Felea Neculai , Tanu Viviana , Iconau Lucia. -Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul 4.
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formularul 5; Nerespectarea cerintei, neprezentarea formularelor, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica; Pentru persoane juridice romane:
1.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca: obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea sau comercializarea produselor din
categoria celor care fac obiectul achizitiei. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Acest certificat va fi prezentat fie in original, fie in copie legalizata sau in copie lizibila, cu
mentiunea , ,conform cu originalul??, semnata si stampilata;
Pentru persoane fizice romane :
1. Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria
profesionala impusa de indeplinirea contractului.
Persoane juridice /fizice straine:
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care
sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate astfel: copie "conform cu originalul" si
traducerea legalizata in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Datele de identificare ale firmei se vor completa conform solicitarilor (formularul anexat. Cifra de afaceri-Media cifrei de afaceri globala in ultimii trei ani: mai mare sau cel putin egala cu 14.000.000 lei. Acte doveditoare: Documente relevante- bilantul contabil din ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) inregistrat la organele competente sauorice alte documente prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei.
Modalitatea de indeplinire
Informatii privind situatia economico-financiara Informatii Generale - Formularul 6
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.1.Lista principalelor livrari - contracte similare de produse, efectuate in ultimii 3 ani, care va contine valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotita de certificate/document/contract/proces verbal de receptie/recomandari, etc emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, 1.2. Experienta similara in ultimii 3 ani: min. 1- max. 5 contracte de produse similare care insumate sa ajunga la valoarea minima de 12.000.000, 00 lei, fara TVA, valoarea estimata a contractului ce va fi atribuit prin intermediul acestei proceduri. De la benefiarul produselor similare cu cele din Caietul de sarcini se va prezenta un document/contract/proces verbal de receptie din care sa reiasa indeplinirea in bune conditii a contractului de furnizare.
Modalitatea de indeplinire
Informatii privind capacitatea tehnica- Lista principalelor livrari de produse similare, Experienta similara -Formularul 7, 7.1 si 7.2
Sistemul de asigurare a calitatii aplicat - Certificatul SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta Certificatul SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent, valabil la data depunerii ofertei. Documentul trebuie sa fie prezentat in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnat si stampilat de persoanele autorizate; dupa caz si traducerea legalizata.Documentul prezentat trebuie sa ateste certificarea sistemului de management al calitatii pentru furnizarea produselor de tipul celor ce fac obiectul prezentului caiet de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 002/2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.03.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.03.2013 12:00
Locul: SC Apa Canal SA Galati, Str Brancoveanu nr. 2, Serviciul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, AC va solicita reofertarea in plic inchis, a pretului, la un termen stabilit, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA CANAL SA Galati - Departamentul Juridic
Adresa postala: Str. C. Brancoveanu nr. 2, Localitatea: Galati, Cod postal: 80058, Romania, Tel. +40 236473380, Email: [email protected], Fax: +40 236473367, Adresa internet (URL): www.apa-canal.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.01.2013 09:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer