Licitatie Publica - "CONTORIZAREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA"
Anunt de participare numarul 35714/10.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA OSTROV (PRIMARIA OSTROV JUD. TULCEA)
Adresa postala: OSTROV JUDETUL TULCEA, Localitatea: Ostrov, Cod postal: 827175, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE ONEA, Tel.0240577336, In atentia: SPANACHI NICULAE, Email: [email protected], Fax: 0240577336
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"CONTORIZAREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul de investitie, amplasat in comuna Ostrov, jud Tulcea, se compune din achizitionarea a unui numar de 600 de apometre de apa rece de exterior si montarea acestora la fiecare din cele 800 de gospodarii existente, mentionand ca alte 200 de apometre sunt deja achizitionate.Alimentarea gospodariilor cu apa potabila din reteaua de alimentare se face prin bransamente formate din teava de polietilena de inalta densitate cu D=3/4 toli. Pe conducta de bransament(aflata in curtea proprietarului) se va construi un camin de apometru, in care se va monta un apometru.Sapatul caminelor si a santurilor de racordare intra in grija autoritatii contractante, operatorului economic revenindu-I sarcina de montaj.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33252110-5 - Contoare de apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lista materialelor necesare obiectivului:
-piesa de bransament de la retea: =110 sau 100 mm la toli: 600 buc.;
-teava polietilena de inalta densitate de D= toli: 600 racord x 6 m=3600 m.l.
-racord toli de la teava polietilena la robinet trecere: 600 buc.
-robinet de trecere toli: 600 buc.
-contor de apa rece de exterior, cu carcasa din fonta: 600 buc.
-racord de la apometru la supapa sens: 600 buc.
-supapa sens: 600 buc;
-racord de legatura supapa sens-conducta existenta: 600 buc;Lucrarea(manopera-conform schitei din anexa din fisa de date publicata) consta in:
- montarea a 800 de racorduri de toli la teava de distributie de =110 sau 100 mm ;
- montare teava PVC toliin pamant din exteriorul fiecarei gospodariipana la camin;
- intercalare pe conducta a piesei de bransament pentru 800 gospodarii;
- montare robinet trecere sfera D=3/4 toli pentru 800 gospodarii;
- montare contor de apa cu palete avand D=3/4 toli pentru 800 gospodarii;
- montare supapa sens pentru 800 gospodarii;
- montarea unui racord intre supapa sens si instalatia existenta a consumatorului pentru800 gospodarii;
Valoarea estimata fara TVA: intre 110, 000 si 140, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 23.11.2007 pana la 23.01.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 1500 lei cf. fisa de date publicata.Garantiei de buna executie a contractului de 10 % din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
PERSOANA JURIDICA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vezi fisa de date a achizitiei publicata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vezi fisa de date a achizitiei publicata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Vezi fisa de date a achizitiei publicata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vezi fisa de date a achizitiei publicata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Vezi fisa de date a achizitiei publicata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Cap.B, nr. 2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2007 12:00
Locul: Consiliul Local Ostrov, jud. Tulcea, secretariat
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii pot participa la sedinta de deschidere. In acest sens vor prezenta o imputernicire din partea societatii.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data deschiderii ofertelor
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2007 16:00