Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract achizitie servicii consultanta pt. proiectul "Elaborarea strategiei guvern. pentru imbunat.si dezv. mediului de afaceri"


Anunt de participare numarul 78378/28.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL PENTRU INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII, COMERT, TURISM SI PROFESII LIBERALE
Adresa postala: Calea Victoriei nr.152, sector 1, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010096, of.postal 22, Romania, Punct(e) de contact: Mircea Constantinescu, Tel.021/2025181, Email: [email protected], Fax: 021/2025195, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
MINISTERUL INTREPRINDERILOR MICI SI MIJLOCII, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI
Adresa postala: Adresa postala: str.Alex Serbanescunr.50, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010096, Romania, Punct(e) de contact: Emil Octavian IONESCU, Tel.021.2025331, In atentia: dnei Cornelia Maria SIMION, Email: [email protected], Fax: 021.2025117, Adresa internet (URL): www.mimmctpl.ro, http: //www.dce.gov.ro/dmapl/index.html
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractachizitie servicii consultanta pt. proiectul "Elaborarea strategiei guvern. pentru imbunat.si dezv. mediului de afaceri"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul principal al proiectului (obiectivul specific) are in vedere realizarea de documente programatice guvernamentale pe termen mediu si lung (strategii) cu resurse proprii, calificate la standarde europene, in domeniul planificarii strategice.
Scopul presupune actionarea in doua directii prioritare: 1. Derularea unor activitati care sa contribuie la imbunatatirea pe termen lung a mediului de afaceri din Romania, printr-un efort de planificare strategica, care sa permita o abordare coerenta a acestui proces
2. Imbunatatirea capacitatii Ministerului Intreprinderilor Mici si Mijlocii, Comertului si Mediului de Afaceri de planificare strategica, de analiza, evaluare si monitorizare, prin crearea unei metodologii specifice de monitorizare si evaluare a Strategiei de imbunatatire a mediului de afaceri din Romania.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
73000000-2-Servicii de cercetare si de dezvoltare si servicii conexe de consultanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectivul general al proiectului este acela de a imbunatati capacitatea Autoritatii Contractante (prin DGMA) de planificare strategica, analiza, monitorizare si evaluare, avand ca rezultat direct si imediat elaborarea unei Strategii guvernamentale pentru imbunatatirea de mediului de afaceri, cu scopul de a putea sustine institutional, in acord cu politicile europene si nationale, dezvoltarea si cresterea competitivitatii intreprinderilor romanesti pe piata europeana.Concret, proiectul are doua directii prioritare: 1. Derularea unor activitati care sa contribuie la imbunatatirea pe termen lung a mediului de afaceri din Romania, printr-un efort de planificare strategica, care sa permita o abordare coerenta a acestui proces;
2. Imbunatatirea capacitatii Autoritatii Contractante de planificare strategica, de analiza, evaluare si monitorizare, prin crearea unei metodologii specifice de monitorizare si evaluare a Strategiei de imbunatatire a mediului de afaceri din Romania.2.2 Scop/Obiective specificeObiectivele specifice, formulate in corelatie cu prioritatile exprimate in Planul strategic al MIMMCMApentru 2007-2009 privind mediul de afaceri sunt:
I. Crearea cadrului pentru elaborarea Strategiei pentru imbunatatirea de mediului de afaceri prin realizarea unei serii de studii privind situatia actuale a mediului de afaceri din Romania si organizarea unei vizite de schimb de experienta si bune practici pentru personalul Autoritatii Contractante (in special DGMA) intr-un stat membru al UE;
II. Realizarea Strategiei Guvernamentale pentru imbunatatirea mediului de afaceri axata pe 3 piloni principali: (1) incurajarea investitiilor productive (romanesti si straine), (2) sprijinirea IMM-urilor si microintreprinderilor, (3) sustinerea profesiilor liberale aflate in subordinea Autoritatii Contractante;
III. Identificarea unui set de indicatori si elaborarea unei metodologii pentru monitorizarea si evaluarea strategiei.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 044, 590RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 60000 lei. Garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Bugetul de stat;Fondul Social European .Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii AdministrativeDomeniul 1.1 Imbunatatirea procesului de luare a deciziilor la nivel politic-administrativ
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata in cazul declararii ofertei castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. de eligib. ; - Decl. priv. neincadr.in sit. prev. la art.181/OUG nr. 34/2006 ; - Certif. constat. elib. de Min. Justitiei Of. Reg.Comertului (sau echiv.); - Cazier jud. pentru administrator(i) si pt pers. imputernicita; - Adresa de la Curtea District. / Inst. Compet. unde isi are sediul comp./suc. sau echiv.: Op. Ec. nu este in insolv./faliment/aranj. cu creditorii; - Certif. de atest. fiscalaelib. de org. de adm. fiscala al unit. ad-tiv terit., pt. plata oblig. la bugetul gen. consolidat sau echiv.; - Certif. pt plata imp. si taxelor loc.; - Certif. pt plata CAS (pt statele in care aut. fiscale nu colect. si CAS);
- Cazier jud. al comp. (pt statele unde e aplicabil);In cazul unui ONG / Pers. Jurid. non-profit, se depun doc.: - Certif. emis de Reg. Pers. Jurid. de pe langa Curtea District. unde isi au sediul social, cu anexele respective, ca nu se afla in dizolvare legala/statutara, sediul social, pers. autoriz.;
-. Doc. care atesta ca pers. semnatara este autoriz.: -Statutul cu modif. la zi (incl. incheierile de sedinta);
-P. V. relevante;
- Certif. de atest. fiscala elib.de org. de adm. fiscala al unit.ad-tiv terit. pt plata oblig. la bugetul de stat sau echiv., -. Certif. priv. plata impoz. si taxelor loc.; - Certif. pt plata CAS (pt statele unde autorit. fiscale nu colect. si CAS); - Cazier jud. pt pers. autoriz. mentionate in Certif. emis de Reg. Pers. Juridice si pt pers. imputernicita ; -Cazier jud. pt pers. Jurid. non-profit (pt statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale
-Bilant Contabil
-Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.4 Informatii generale-Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2006, 2007 si 2008, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata. Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2008 bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2008, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.-Declaratii privind cifra de afaceri (Formular nr. 4 Informatii generale)Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008). Se completeaza Formularul nr.4 - Informatii generale.Valorile vor fi exprimate in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectivANUL CURS EURO2006 3, 52452007 3, 33732008 3, 6827Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a Romaniei.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in domeniul formularii, implementarii si evaluarii politicilor publice la nivelul administratiei publice prin intermediul a:
- 1 proiect de asistenta tehnica finantat din bugetul de stat sau fonduri structurale derulat in tara sau in unul din statele membre UE, in domeniul instrumentelor structurale sau asimilate acestora, pentru sectorul public si privat, la nivel central si regional, derulat in ultimii 3 ani, cu valoare minima de500.000 euro.
-Resurse umane si structura managementului
-Informatii privind personalul angajat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-1. Formular nr. 7 Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;2. Pentru fiecare contract mentionat in lista Formularului nr. 7 se vor atasa documente suport (copii dupa contracte, recomandari etc.) care vor contine obligatoriu date referitoare la: - beneficiarul contractului;
- tipul serviciilor/activitatilor prestate;
- perioada in care s-a realizat contractul;
- valoarea contractului.Formular nr. 10 Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere-Experti cheieExpertii cheie sunt aceia a caror implicare (activitate) este esentiala in atingerea obiectivelor contractului. Pozitiile si responsabilitatile acestora sunt definite in caietul de sarcini
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.07.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.07.2009 13:00
Locul: MIMMCMA, Calea Victoriei nr.152, sector 1 Bucuresti, Dir.Achiz.Publice, SistemeInform si Logistica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si persoanele imputernicite de catre ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul Social EuropeanProgramul Operational Dezvoltarea Capacitatii AdministrativeDomeniul 1.1 Imbunatatirea procesului de luare a deciziilor la nivel politic-administrativ
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire a contractului se afla in format electronic pe site-ul www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleus nr.6, Localitatea: Bucurtesti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel -sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040547, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MIMMCMA, Directia Resurse Umane, Legislatie, Juridic si Management
Adresa postala: Calea Victoriei nr.152, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010096, Romania, Tel.021 20.25.449
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2009 19:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer