Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE ACHIZITIE UTILAJE


Anunt de participare numarul 97691/09.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. " 24IANUARIE"S.A
Adresa postala: STR.G-ralDragalina nr.18, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100157, Romania, Punct(e) de contact: SC 24IANUARIES.A, Tel.0244/521956, In atentia: ALIONTE GICA, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0244/510325, Adresa internet (URL): www24ianuarie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
s.c.peactiunicu capital 100 % privat
Activitate (activitati)
Altele: productia de utilaje pentru metalurgie CAEN 2951
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACTDEACHIZITIEUTILAJE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC24IANUARIES.A STR. G-RAL DRAGALINA NR. 18 PLOIESTI- ROMANIA
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1(UNA) INSTALATIEDEALICARE PEAMBELE FETEATABLEI SI A PROFILELOR -LOT.NR. 1
1(UNA) INSTALATIEDEDEBITAT CU PLASMA DE INALTA DEFINITIE- LOT.NR.2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42000000-6 - Echipamente industriale (Rev.2)
42900000-5-Diverse utilaje de uz general si special (Rev.2)
42990000-2-Diverse utilaje cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1(UNA) INSTALATIEDEALICARE PEAMBELE FETEATABLEI SI A PROFILELOR -LOT.NR. 1
1(UNA) INSTALATIEDEDEBITAT CU PLASMA DE INALTA DEFINITIE- LOT.NR.2
Valoarea estimata fara TVA: 1, 530, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 28.05.2010 pana la 30.06.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare lot.1= 18700ron, lot 2 = 11800ron prin virament sau orice instrument de garantare .Garantia de buna executie 10 % din valoarea fiecarui lot sub orice forma
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face in totalitate la 30 zile de la livrare. .Finantareaeste50 % fonduri proprii si 50 % fonduristructuralede laME
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Copie de pe certificatul de inregistrare si platitor de TVA.Certificatul constatator emis deORC, certificatul deatestarefiscala privind datoriile la bugetul destat si impozitele si taxele locale. Declaratia deeligibilitate si declaratia conform OUG34/2006 art.181.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Copie bilant contabil, cont de profit si pierderela 31.12.2008 si 30.06.2009 cu viza organelor fiscale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele livrari efectuate in ultimii 3 aniu , continind valori, cantitati, beneficiari, perioade de livrare, , contrasemnate sau emise de beneficiari. Standarde de calitate cf. ISO 9001/2000, certificat conf. normelor UE. Informatiireferitoare lapersonalul de specialitate pentru realizarea instalatiilor, asistenta tehnica , montaj, PIF siasisitenta tehnica post vanzare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2010/S21-029801din30.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.05.2010 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.06.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.05.2010 10:00
Locul: ROMANIA, PLOIESTISTR. G-RALDRAGALINANR. 18, COD 100157,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MAISTRUION , ALIONTEGICA, MOISEVIRGIL , STRIEVASILE, CIOCHINAION , DUMITRUSTELIAN si persoaneleautorizatedinparteaofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): " Program de crestereacompetitivitatii produselor industriale "
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Programul este finantat 50 % fonduri structurale aleMEsi50 % fonduri proprii .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+040213104641, Email: [email protected], Fax: +0402213104642, Adresa internet (URL): wwwcnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Prahova
Adresa postala: str. Gheorghe Lazar nr. 6, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100031, Romania, Tel.+040244544781, Email: [email protected], Fax: +040244529107
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC 24 IANUARIES.A - DIRECTIAECONOMICA
Adresa postala: STR. G-RAL DRAGALINA NR 18, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100157, Romania, Tel.0244/521956, Email: [email protected], Fax: 0244/510325
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.04.2010 14:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer