Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de achizitie utilaje


Anunt de participare numarul 93573/29.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. " 24IANUARIE"S.A
Adresa postala: STR.G-ralDragalina nr.18, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100157, Romania, Punct(e) de contact: GICA ALIONTE, Tel.0244/521956, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0244/510325, Adresa internet (URL): www24january.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
Altele: Activitatea principala este- productia deutilaje pentru metalurgie- codCAEN 2891
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contractdeachizitieutilaje
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania, Ploiesti str. G-ral Dragalinanr. 18
Codul NUTS: RO3 - Macroregiunea trei
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1(una)instalatie dealicarea tablei peambelefete siaprofilelor si 1(una ) instalatiededebitatcuplasma deinaltadefinitie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42000000-6 - Echipamente industriale (Rev.2)
42900000-5-Diverse utilaje de uz general si special (Rev.2)
42990000-2-Diverse utilaje cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 (una)instalatie dealicarea tablei peambelefete siaprofilelor si 1(una ) instalatiededebitatcuplasma deinaltadefinitie
Valoarea estimata fara TVA: 1, 530, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 19.03.2010 pana la 31.03.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantiedeparticipareeste 30600ronsub orice formaladeschidereaofertelor.Garantiedebunaexecutiede 10%subforma de S.G.lasemnareacontractului pentru2 ani
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Platasevaefectuadupalivrareautilajelorpanala31.03.2010 cuO.P Sursadefinantareeste50 %dinfonduristructuralesi 50%fonduriproprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractant
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Copie depecertificatul deinregistrare sidepedocumentuldeatestarecaplatitordeTVA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
situatia economico-financiara aofertantului- se vor prezenta bilant contabil , contul de profi sipierdere la31.12.2008 si30.06.2009 cu vizadedepunerelaorganelefiscale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
listacuprincipalelelivraride instalatii identice sausimilare inultimi3ani continind valori, perioadedelivrare, beneficiari, prin prezentareaunordocumente emisesaucontrasemnatede catreclientul beneficiar.Standardedeasigurarea calitatii conformISO 9001/2000 sicertfificareconformnormelorUE.Informatiireferitoare lapersonalului tehnicspecializat, decaredispune ofertantul pentru realizareainstalatiilor, instalare, asistenta tehnica , PIF, siasistenta tehnicapostvanzare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.03.2010 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
Altele
NU
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.03.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.03.2010 10:00
Locul: Ploiestistr. G-ral Dragalinanr. 18
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MAISTRUION, ALIONTEGICA , STROIEVASILE SIPERSOANELEAUTORIZATEDINPARTEAOFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL DE CRESTERE A COMPETITIVITATII PRODUSELOR INDUSTRIALE
VI.3) Alte informatii
PROGEAMULESTEFINANTAT50 %dinfonduristructuraledelaME si50 % dinfonduriproprii alesocietatiicomerciale
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
C.N.S.C.
Adresa postala: Str. Stavropoleosnr. 6 sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TribunalulPrahova
Adresa postala: STR. GHEORGHELAZARNR. 6, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100031, Romania, Tel.0244/544781, Email: [email protected], Fax: 0244/529107, Adresa internet (URL): -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIAECONOMICA
Adresa postala: STR. G-RAL DRAGALINANR. 18, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100152, Romania, Tel.0244/521956, Email: [email protected], Fax: 0244/510325, Adresa internet (URL): www24january.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.01.2010 13:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer