Licitatie Publica - Contract de furnizare privind achizitia de utilaje, vehicule, echipamente si dotari necesare la colectarea diferentiata si transportul deseurilor.
Anunt de participare numarul 81693/08.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SCHELA (CONSILIUL LOCAL SCHELA)
Adresa postala: comuna SCHELA, satul SCHELA, NR.468, judetul GALATI, Localitatea: Schela, Cod postal: 807265, Romania, Punct(e) de contact: Maria Bogoros, Tel.0748-222355, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0236-828165, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractdefurnizareprivindachizitia de utilaje, vehicule, echipamente si dotari necesare la colectarea diferentiata si transportul deseurilor.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comuna Schela, judetul Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona: pubele pentru deseuri (tip pubele stradale)1400 buc, containere pentru deseuri (tip eurocontainer stradal) 125 buc, utilaje de incarcare sau manipulare (incarcator-descarcator frontal)1 buc, vehicul pentru transportul deseurilor menajere (fractie verde)1 buc, vehicul pentru transportul deseurilormenajere (reciclabile)1 buc, utilaje de ridicare, de manipulare, de incarcare sau de descarcare (Motostivuitor)2 buc, Dispozitive de uscat si presat (Presa compactat deseuri)2 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39224340-3 - Pubele (Rev.2)
34144510-6-Vehicule pentru transportul deseurilor menajere (Rev.2)
42418000-9-Utilaje de ridicare, de manipulare, de incarcare sau de descarcare (Rev.2)
42418900-8-Utilaje de incarcare sau de manipulare (Rev.2)
44613800-8-Containere pentru deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
pubele pentru deseuri (tip pubele stradale)1400 buc, containere pentru deseuri (tip eurocontainer stradal) 125 buc, utilaje de incarcare sau manipulare (incarcator-descarcator frontal)1 buc, vehicul pentru transportul deseurilor menajere (fractie verde)1 buc, vehicul pentru transportul deseurilormenajere (reciclabile)1 buc, utilaje de ridicare, de manipulare, de incarcare sau de descarcare (Motostivuitor)2 buc, Dispozitive de uscat si presat (Presa compactat deseuri)2 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 485, 750EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 2428 euro, platibila in lei la cursul zilei stabilit de BNR.Se solicita garantie de buna executie de 5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri UE si fonduri de la bugetul localProgram Phare 2006Proiect titlu Colectarea selectiva si transportul deseurilor din comuna Schela, judetul Galati
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata la notariat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea - prezentare formular 12 A, Cazier judiciar onest al administratorului -emis de aut. competente din Romania sau echiv.in original sau copie legalizata, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - completare formular 12 B, Declaratie privind indeplinirea oblig.fiscale-dovada achitarii la zi a obligatiilor privind bugetul de stat consolidat, respectiv local, prin certificat/atestat fiscal sau echivalent, in original sau copie legalizata, aceste documente nu trebuie sa fie mai vechi de 30 zile la data deschiderii ofertelor termenul uzual de valabilitate, Declaratie privind cal.de participant la procedura-completare formular 12 C, Cazier fiscal curat al ofertantului- emis de aut.competente din Romania sau echiv. in original sau copie legalizata, Persoane juridice/fizice romane-Certif.constatator emis de oficiul registrului comertului in original sau copie legalizata, nu mai vechi de 60 de zile, autorizatie de functionare/certif.de inregistrare sau de inmatriculare/altele echivalente in copie legalizata, prezentare documente const. ale soc.(act constitutiv si/sau statut) in copie conform cu originalul semnata si parafata de catre reprez. legal al ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Trebuie prezentate informatii cu privire la rezultatul ultimului exercitiu financiar la care exista bilant anual. Suplimentar, se solicita: - declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca ofertantul nu a inregistrat pierderi in anul fiscal precedent. Totodata, cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin de 3 ori mai mare decat decat valoarea anuntata a procedurii curente.
Trebuie prezentate informatii cu privire la capacitatea ofertantului de a executa contractul, din care sa rezulte ca dispune de resursele financiare necesare corespunzator graficului livrare asumat. Este necesar avand in vedere si faptul ca bugetul alocat contractului se constituie prin alocari succesive in principal de la Guvern. Se solicita sub una din variantele:
- declaratie pe propria raspundere data sub incidenta legii penale privind falsul in declaratii;
- previziune cash flow pe perioada de livrare;
- raport de audit extern.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
1. Informatii privind capacitatea tehnica efectiva
2. Lista de experienta similara
3. Recomandari de la beneficiari
4. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
6. Informatii privind subcontractantii
7. Prezentarea generala a societatii
8. Certificat conformitate produseI. Standarde de asigurare a calitatii:
1. Standarde de asigurarea calitatii
2. Standarde de protectia mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Lista princip.livrari in ultimii 3ani, insotita de cert.de buna exec.sau echiv..Completarea form.12 D.2.Complet.form.anexat.Se sol.minim un contr. similar. Obiectul contr.trebuie sa faca ref.directa si explicita minim la urmatoarele cat.de livrari de bunuri: autovehicule pentru transp.deseurilor menajere/municipale;utilaje accesorii folosite la manip.deseurilor;dotari div.fol.la colectarea si depoz.temp.a deseurilor.Val.contr.prez.trebuie sa reprez.minim 90 % din val.estimata a proc.curente.Data finalizarii contr.prez.ca similar nu trebuie sa depaseasca 3 ani fata de data depunerii ofertelor.Dovada finalizarii contr.trebuie facuta prin certif.de buna exec.sau echiv.emis de catre beneficiar.3.minim 2 rec.. Acestea trebuie sa fie emise cu refer.directa la obiectul contr.supus proc.4.Complet.form.12 I la care se adauga: - dec.privind personalul angajat;
- dec.ref.la pers.num.ca si resp.cu executia contr., insotita de CV-ul acestuia;
- dec.ref.la pers.numita ca si responsabil cu cal.detasat pentru asistarea executarii contr. (AQ), insotita de CV-ul acestuia si copie dupa certificare.5.Se sol.complet.form.12 G cu subcontractantii si specializarea acestora, precum si ponderea atribuita fiecaruisubcontractant.Subcontractantii nominalizati nu pot fi schimbati dupa deschiderea ofertelor decat cu acordul scris prealabil al beneficiarului si in urma unui memoriu justificativ.7.Se sol.complet.form.anexat.8.Se sol.prez.certificarii tip CE pentru toate bunurile furnizate.I, 1.Cerinta minima: Sistem de manag.cal.ISO 9001 al ofertantului sau similar (proc.proprii privind manag.cal.).Se admit sist.in curs de certificare, cu conditia ca sist.sa fi fost implementat deja.Se solicita mentiune cu privire la respectarea celor mai bune practici in domeniu, in cazul neprez.unui cert.ISO 9001.2.Cerinta minima: sist.de manag.mediului EMAS / ISO 14001 al ofertantului sau similar (proc. proprii privind protectia mediului).Se accepta proc.in curs de certificare, cu conditia ca sist. sa fi fost implementat deja.Se solicita mentiune cu privire la respectarea celor mai bune practici in domeniu, in cazul neprez.unui cert.EMAS/ISO 14001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret (financiar)
50%
Descriere:
2.
caracteristici de calitate, tehnice si functionale
30%
Descriere:
3.
servicii post-vanzare
10%
Descriere:
4.
termen de livrare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2009 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2009 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2009 10:00
Locul: Sediul Consiliului Local al comunei Schela, comuna Schela, judetul Galati
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatori si, dupa caz, alti reprezentanti ai autoritatii contractante. Pot participa si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Phare 2006Proiect titlu Colectarea selectiva si transportul deseurilor din comuna Schela, judetul GalatiCod proiect: RO 2006/018-147.04.01.04.01.53
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Cod Postal 030084, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 310 4641, Email: [email protected], Fax: 021 / 310 4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati, Sectia de Contencios- Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Brailei nr. 153, Cod Postal 800367, Galati, Romania, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236 460227, Fax: 0236 - 469027
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Perioada in care se pot depune contestatii este dupa cum urmeaza: - 10 zile de la data luarii la cunostinta de un act al autoritatii contractante considerat ilegal sau de natura a cauza prejudicii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local al Comunei Schela
Adresa postala: Strada Principala nr. 210, comuna Schela, judetul Galati, Localitatea: Schela, Cod postal: 807265, Romania, Tel.0236 828 100, Email: [email protected], Fax: 0236 828 165
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.07.2009 12:18