Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare de produse-Aparatura Medicala


Anunt de participare numarul 109626/19.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILA
Adresa postala:  BRAILA , SOS.BUZAULUI NR.2, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810325, Romania, Punct(e) de contact:  Ing.Bunea Leonard, Tel. 0239/693868, In atentia:  Ing.Bunea Leonard, Email:  [email protected], Fax:  0239/693868, Adresa internet (URL):  www.spitjudbraila.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- SanatateAltele: SPITAL JUDETEAN
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractde furnizare de produse-Aparatura Medicala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Loc. Braila, Spitalul Judetean de Urgenta Braila, Sos. Buzaului nr. 2,
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractde furnizare de produse ? cumpararefurnizare, montare si punere in functiuneechipamente oftolomologice pentru Sectia oftalmologie din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Braila?Spitalulul Judetean de Urgenta Braila
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33122000-1 - Echipament oftalmologic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini atasat documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 520, 741RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este in suma fixa de 10.400, 00 lei.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare este de 10% din valoarea contractului .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri din Transferde la CJ Braila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 Prezentare formular 12 B (neincadrarea la art. 181 / OUG34/2006); In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul socialCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competentaCertificat de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberatede autoritati ale tarii de origine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita Fisa de informatii generale intocmita conform Formularului 2.
Se solicita ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, realizata de ofertant, sa fie mai mare sau egala cu 190% din valorea estimate a contractului :520.741, 00 × 190% = 989.408, 00 leiBilant contabil anual la 31 decembrie 2009, vizat si inregistrat de organele competente. Acesta trebuie sa aiba rezultat financiar pozitiv. Se va prezenta o fotocopie dupa acest document
Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.
Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 din OUG nr.34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru importul/punerea /comercializarea pentru dispozitivul medical ofertat in copie legalizata .
2. Autorizatie de la producator pentru comercializarea produselor ofertate in original sau copie legalizata.
3. Declaratie pe proprie raspundere de conformitate a produsului cu prevederile normativelor CE93/42/EEC sau Certificat de inregistrare emis de Ministerul Sanatatii pentru dispozitivul medical ofertat.
4. Copie dupa documentele de certificare a asigurarii calitatii dispozitivului medical de la producator .
Se solicita completarea unei fise de informatii privind experienta similara ? conform Formularului nr. 4, pentru fiecare dintre contractele invocate drept experienta similara si pentru fiecare echipament dintre cele 9 cuprinse in obiectul achizitiei, in parte.
Ofertantii vor face dovada asigurarii serviciilor de reparatii, intretinere, verificare in perioada de garantie si post-garantie, direct de catre acestia sau prin intermediul unui alt operator economic.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea acestui contract si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate
Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001 :2000 sau echivalen
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.12.2010 10:00
Locul: Spitalul Judetean de UrgentaBraila, Sos. Buzaului nr.2, CP 810325, Braila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai oferatntilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Braila
Adresa postala:  Calea Calarasilor nr.47, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810200, Romania, Tel. 0239613975, Fax:  0239612608
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepind din ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act emis de autoritatea contractanta pe care contestatarul i-l considera nelegal .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Spitalului Judetean de Urgenta Braila
Adresa postala:  Sos.Buzaului nr.2, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810325, Romania, Tel. 0239692222, Email:  [email protected], Fax:  0239693868, Adresa internet (URL):  www.spitjudbraila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.10.2010 16:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer