Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare echipamente medicale


Anunt de participare numarul 123584/15.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Adresa postala:  Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  022322, Romania, Punct(e) de contact:  Teodor Timariu, Tel. 021.317.21.94, Email:  [email protected], Fax:  021.318.04.44, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate spitaliceasca cu paturi
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractde furnizare echipamente medicale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul Clinic Fundeni, SOSEAUA FUNDENI, NR. 258, SECTOR 2, BUCURESTI.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare echipamente medicale pentru dotarea ICF. Durata contractului de achizitie publica: 130 de zile de la semnarea contractului si constituirea garantiei de buna executie.
Asigurare servicii conexe: instalare si instruire personal utilizator.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 Aparat de anestezie compact si mobil (4 buc.)
2 Pat electric ATI si postoperator (5 buc.)
Valoarea estimata fara TVA: 835, 483RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
130 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul are obligatia sa constituie garantia de participare in cuantum de 16.709 lei.Cuantumul garantiei de buna executie reprezinta 5% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Imputernicire care certifica persoana cu drept de semnatura pentru documentele de calificare, si oferta? daca este cazul;
Formular Informatii generale despre ofertant;
Formular Declaratia Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
Formular Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;
Certificat de atestare fiscala ;
Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale, ;
Ofertantul trebuie sa fie autorizat (clasa CAEN) pentru activitatea care corespunde obiectului contractului care urmeaza a fi incheiat;
Certificat de inregistrare ONRC al operatorului economic;
Certificat constatator eliberat de ONRC;
Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza produsele care fac obiectul prezentului contract;
Formular Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
Formular Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM precum si tabelele anexa la aceasta ? dupa caz;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular Fisa de informatii generale conform modelului de formular;
Bilantul contabil complet pentru anul 2010;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 ani;
Formular Experienta similara;documente probante: fotocopii contracte, scrisori de recomandare sau documente constatatoare;
Formular Declaratie privind forta de munca; Ofertantul trebuie sa puna la dispozitie personal autorizat responsabil cu instruirea personalului medical si personalului tehnic din cadrul Spitalului privind utilizarea echipamentelor care fac obiectul contractului;
Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru comercializarea dispozitivelor medicale in original, fotocopie legalizata sau fotocopie purtand sintagma ?conform cu originalul?, semnatura si stampila ofertantului;Certificat de inregistrare dispozitive medicale emis de Ministerul Sanatatii sau marcaj CE;
Formular Declaratie prin care ofertantul confirma ca produsele ofertate respecta in totalitateprevederile caietului de sarcini;
Formular Declaratie privind subcontractantii- daca este cazul;
Formular Documente privind sustinerea tertului-daca este cazul.
Ofertantii pers juridice straine vor prezenta declaratie pe proprie raspundere -prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea: a. - ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii sediului permanent in Romania; b. ? ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.07.2011 12:00
Locul: INSTITUTUL CLINIC FUNDENI, etajul 1 cladirea B, Sala de consiliu.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant va fi reprezentat oficial in fata comisiei de evaluare de o singura persoana, care va putea avea un singur insotitor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. 021-3104641 , Email: [email protected] , Fax: 021-3104642 , Adresa internet (URL): www.cnsc.ro, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax:  021-3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in 10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act considerat nelegal.In cazul in care contestatia este la docum.de atribuire, data luarii la cunostinta este data publ. doc. in SEAP.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii - Institutul Clinic Fundeni
Adresa postala:  Adresa postala: Sos. Fundeni nr. 258, sector 2 , Localitatea: Bucuresti, Romania , Tel. 021 311.46.48 , Email: [email protected] , Fax: 021 318 44 04., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  -, Romania, Tel. 021 311.46.48, Fax:  021 318 44 04
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2011 20:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer