Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de Servicii de arhivare electronica a listelor electorale, extragere a bazei de date textuale si sistem de gestiune a arhivei electronice


Anunt de participare numarul 82796/23.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AUTORITATEAELECTORALAPERMANENTA
Adresa postala: Bucurest, str Stavropoleos nr 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Punct(e) de contact: Eduard Aurelian Andreescu, Tel.0213100852, Email: [email protected], Fax: 0213101386, Adresa internet (URL): www.roaep.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractde Servicii de arhivare electronica a listelor electorale, extragere a bazei de date textuale si sistem de gestiune a arhivei electronice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Natura serviciilor ce urmeaza a fi achizitionate: sunt conform cerintelor din Caietul de Sarcini si a specificatiilor tehnice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72252000-6 - Servicii de arhivare computerizata (Rev.2)
51610000-1-Servicii de instalare de computere si de echipament de procesare a informatiilor (Rev.2)
72212780-0-Servicii de dezvoltare de software pentru managementul sistemelor, al stocarii si al continutului (Rev.2)
72260000-5-Servicii de software (Rev.2)
72317000-0-Servicii de stocare de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Natura serviciilor ce urmeaza a fi achizitionate: sunt conform cerintelor din Caietul de Sarcini si a specificatiilor tehnice.
Valoarea estimata fara TVA: 600, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 25000 lei.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare alocate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform dispozitiilor art.44, 45 din OUG 34/2006 privind contractele de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OG 34/2006;
Documente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
Pentru persoanele juridice romane:
1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.
2.Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
3.Dovezile privind calitatea de IMM sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorii pentru criteriile legate de garantia de participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie(dupa caz).
Pentru persoanele juridice straine:
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Informatii generaleb) Rezultatul exerciiilor financiare pe ultimii 3 ani: Media profitului operaional al ofertantului trebuie sa fie pozitiv pe ultimii trei ani financiari (2006, 2007, 2008)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 anianexat. 2.Dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin 3 contracte al caror obiect a fostefectuarea de prestari servicii similare 3.Fiecare contract prezentat va fi insotit de o recomandare din partea beneficiarilor/clientilor.4.Declaratie cu informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.5.Experienta similara in domeniu; lista dotarilor privind echipamentele IT si software-ul folosit in cadrul procesului de arhivare electronica; Ofertantul trebuie sa aiba implementat in cadrul locatiei, aplicatiile si infrastructura informatica speciala dedicata care sa poata sustine prestarea serviciilor de arhivare electronica ca volum de procesare, un numar de minimum 500.000 pagini/luna, ca performanta si ca securitate a datelor vehiculate. Ofertantul va prezenta detaliat aceste dotari in cadrul ofertei tehnice. Se va prezenta lista dotarilor privind echipamentele IT si software-ul folosit in cadrul procesului de arhivare electronica care sa poata fi vizionate si verificate la cererea reprezentantilor AEP. De asemenea, Prestatorul trebuie sa elaboreze si sa prezinte un plan de productie pentru a dovedi faptul ca utilizand toate resursele propuse (aplicatie software, echipamente, personal) poate finaliza serviciile in termenul solicitat.
Ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii si realizarii cu succes in ultimii 3 ani cel putin un contract care a avut ca obiect prestarea de servicii de arhivare electronica si care a avut un volum lunar mai mare sau egal decat 500.000 pagini.6.Autorizatie pentru livrarea software-ului. Se solicita ca ofertantii sa fie autorizati pentru livrarea si customizarea software-ului aplicatiei, instruire si suport tehnic (on-line, on-site, up-date, up-grade) din partea producatorului produsului software.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
60%
60
Descriere:
2.
Performante tehnice
35%
35
Descriere:
3.
termen de finalizare
5%
5
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 35
Pondere componenta tehnica: 35 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.09.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2009 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro.
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti - Sectia de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Bd. Unirii nr. 37 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel.0214083600, Email: [email protected], Fax: 0214083600, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic-contencios
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213100852, Email: [email protected], Fax: 0213101386, Adresa internet (URL): www.roaep.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2009 10:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer