Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare medicamente


Anunt de participare numarul 138924/18.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara
Adresa postala: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300736, Romania, Punct(e) de contact: Tiberiu Balog, Tel. +40 0356433114, Email: [email protected], Fax: +40 0356433114, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractfurnizare medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara, Bv.Prof.Dr. Ioasif Bulbuca, nr.10
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare medicamente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
21 loturi - Medicamente; Informatii despre loturi vezi Anexa B
Valoarea estimata fara TVA: 617, 938.24RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP=9269, 07 lei, defalcata pe loturi cf Anexei B Informatii privind loturile.Red 50% pt IMM-uri definite cf L346/2004.Pt a beneficia de red. de 50%, ofertantii la procedura vor prezenta odata cu GP si actul doveditor cf art.7 din Legea nr 346/2004, resp Formularul ?Decl priv incadr in categ IMM? ? Anexa 1 la L346/2004.In cazul in care ofertantul a constituit GP la procedura in calitate de IMM (50% din val GP) si nu face dovada ca este IMM cf aliniatul precedent oferta va fi respinsa. Pt a se putea prevala de prev art.16 alin.2 din L.346/2004, toti membrii unei asoc vor avea obligatia prezentarii decl privind incadr in categ IMM.Modul de constit a GP: SGB(in original)in fav AC elib de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate ? Form nr.11;OP cu cond confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertei in contul IBAN- RO91TREZ6215005XXX000320-Trez TM;Numerar la casieria SCJUT(orar: luni?vineri intre orele 8, 30-9, 30 si 13, 00-15, 00).GP se poate constitui cf art 86 din HG nr.925/2006 care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in DA.Perioada de valabilitate a GP: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. GP se atas de plicul ext al of.Of care nu prez dov GP constit in cuantum, forma si avand perioada de valabilitate solicit mai sus vor fi respinse. In conf cu prev art 87 din HG nr925/2006, AC are dreptul de a retine GP of-tul pierzand astfel suma constit, atunci cand ac din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage of in per de valab a acesteia; of sa fiind stab castig, nu const gar de buna exec in per de valab a of si, oricum, nu mai tarziu de 7 zile de la semnarea ctr; of sa fiind stab castigatoare, refuza sa semneze ctr de achizitie publica/acordul-cadru in per de valabi a of;In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, AC va ret din GP cuantumul stabilit in conf cu art 278^1 din OUG 34/2006.GP se va rest in conf cu art.88 din HG 925/2006. In cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie prin: ? Virari succesive din facturile partiale de plata, in contul de garantii deschis de Furnizor, la dispozitia Achizitorului; Suma initiala care se vireaza de contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractuluisau? Scrisoare de garantie bancara conform formularului nr.19 (model anexat)Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata.Pentru a se putea prevala de prevederile art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii toti membrii unei asociatii vor avea obligatia prezentarii declaratiei privind incadrarea in categoria IMM.Garantia de buna executie trebuie constituita in termen de maximum 7 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
P.N. VI.1.4 ; P.N.IV.5.1 ; P.N. VI.2.5.1; P.N. VI.2.5.3 ; P.N. VI.3.4 ; P.N. 6.1.3.; P.N. 6.1.4; P.N. 6.1.5
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sau echivalent, original, copie legalizata sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, se va prezenta situatia obligatiilor in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale sau echivalent, original, copie legalizata sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, se va prezenta situatia obligatiilor in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele;Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata (Asist.Univ.Dr. Noditi Gheorghe ? Manager; Ing. Ec. Saracan Maria ? Director Financiar-Contabil; Lioara Bartulov ? Consilier Juridic;Tiberiu Balog ? Sef Servicu Aprovizionare); Declaratie privind calitatea de participant Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (copie)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Declaratia privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora)
Informatii privind asociatii, daca este cazul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participare la faza finala de LE doar of inreg in SEAP conf art.42 si art.44 alin.(2) din H nr 1660/2006 si carora le-au fost trans inv de part la ac faza de catre AC, conf prev art 165 alin(2) din OUG 34/2006 modif si complet prin HG nr198/2007.Elem of care va face obiectul procesului repetitiv este P.U./U.M., exclusiv TVA.Numarul de runde: 1.Comisia de Evaluare va introd in SEAP numele of ale caror of sunt admisibile.In invitatia de participare la faza finala de licitatie electronica se va preciza data si momentul de start al licitatiei electronice, numarul de runde, calendarul de desfasurare a acestora..Operatorul economic adjudecat in urma etapei finale de licitatie electronica va transmite propunerea financiara la sediul autoritatii contractante.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.10.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.10.2012 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.11.2012 10:00
Locul: Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa reprezentanti ai firmelor participante, nominalizati pe baza de imputernicire privind calitatea de participant la procedura conform formular nr. 12C(model anexat).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale. In cazul in care se vor depune doua sau mai multe oferte cu aceleasi pret, la solicitarea comisiei de evaluare se vor depune noi oferte in plic inchis la o data stabilita de catre comisie. Preturile noi ofertate nu pot depasi valoarea ofertata initial. Pentru ofertantii care nu vor prezenta o noua oferta de pret pana la data stabilita de catre comisia de evaluare se va lua in considerare valoarea din oferta initiala. Procesul de reofertare se va repeta pana cand ofertele vor avea pret diferit.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele prevazute la art.256 indice 2 din O.U.G.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara; Birou Contencios
Adresa postala: Bv.Prof.Dr. Iosif Bulbuca, nr.10, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300736, Romania, Tel. +40 0356433127, Fax: +40 0356433114
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2012 09:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer