Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract servicii de auditare financiara in vederea implementarii proiectului ,,Instrumente digitale de ameliorare a calitatii evaluarii in invatamantul preuniversitar - ID. 3074


Anunt de participare numarul 87630/29.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI INOVARII
Adresa postala: strada Spiru Haret , nr 10-12, parter, camera 2, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Punct(e) de contact: Camelia Butoi, Tel.+040213102207, In atentia: Camelia Butoi, Email: [email protected], Fax: +040213102208, Adresa internet (URL): www.edu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractservicii de auditare financiara in vederea implementarii proiectului , ,Instrumente digitale de ameliorare a calitatii evaluarii in invatamantul preuniversitar -ID. 3074
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Sediul UMPFFS, Bucuresti, str. Spiru Haret, nr. 10-12, parter, camera 2, sector 1, Romania
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de auditare financiara in vederea implementarii proiectului , ,Instrumente digitale de ameliorare a calitatii evaluarii in invatamantul preuniversitar -ID. 3074
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Detaliile privind serviciile de audit financiar sunt precizate in Caietul de sarcini si vor fi efectuate conform graficului de prestari de servicii pe toata durata proiectului
Valoarea estimata fara TVA: 73, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 26.10.2009 pana la 01.11.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare nerambursabila P.O.S.D.R.U. din fonduri structurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006
- Completarea si prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura- Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
- Certificat de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscalacompetenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul de stat
- Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
- Prezentarea bilanturilor contabile vizate de MFP pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima obligatorie: Cifra deafaceri medie anuala din ultimii 3 ani minimum 110 250 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale
- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii
- Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii a operatorului economic care depune oferta - prezentarea dovezii existentei unui sistem de asigurare a calitatii (Standarde internationale seria ISO 9001 sau echivalent)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime obligatorii: - Cel putin un auditor mebru CAFR de minim 3 ani care sa faca dovada ca a mai auditat cel putin un proiect finantat din fonduri europene, - Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca auditorul financiar nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de Monitorizare si Competenta Profesionala al CAFR.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2009 12:00
Locul: UMPFFS Sector1, Strada Spiru Haret, nr.10-12, Parter, Camera 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul legal sau imputernicit al ofertantului va prezenta imputernicire din partea acestuia si actul de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Finantare nerambursabila P.O.S.D.R.U. din fonduri structurale (Fondul Social European) - Proiect: , ,Instrumente digitale de ameliorare a calitatii evaluarii in invatamantul preuniversitar -ID. 3074
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Bucuresti, sectia a IX-a contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Bvd. Unirii nr.37, sectorul 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+0400214083600, Email: [email protected], Fax: +04021 3132178, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridic si Control
Adresa postala: Strada General Berthelot, 28-30, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+040214056293, Fax: +040213172895
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.09.2009 19:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer