Licitatie Publica - CONTRACT SERVICII DE IMPLEMENTARE PORTAL INFORMATIONAL MEDICAL
Anunt de participare numarul 142491/13.03.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE BOLNAVI CRONICI SI GERIATRIE SF LUCA
Adresa postala: SOS BERCENI NR 12 SECTOR 4 BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041915, Romania, Punct(e) de contact: ACHIZITII, Tel. +40 3343010, In atentia: TANIA NOATA, Email: [email protected], Fax: +40 3343014, Adresa internet (URL): www.spitalulsfluca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACTSERVICII DE IMPLEMENTAREPORTAL INFORMATIONAL MEDICAL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: SEDIUL BENEFICIARULUI
SOS. BERCENI NR. 12 SECTOR 4
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
OBIECTUL PROCEDURII IL CONSTITUIE FURNIZARE SI PRESTARE SERVICII IN VEDEREA IMPLEMENTARII UNUI PORTAL INFORMATIONAL MEDICAL
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
48823000-3-Servere de fisiere (Rev.2)
72212780-0-Servicii de dezvoltare de software pentru managementul sistemelor, al stocarii si al continutului (Rev.2)
72590000-7-Servicii informatice profesionale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Rack 42U 1
KVM Switch 1
Tastatura si monitor 1
UPS 5400W 1
Servere tip 1 echipare 2
Servere tip 2 echipare 1
Storage extern 1
Switch ethernet 1
Tablete PC 10Licenta solutie electronica 10
Licenta Solutie virtualizare 1
Licente server baza de date 1
Licente solutie portal 1
Licente Sisteme de Operare Server si sistem Storage 4
Licente management infrastructura 1
Licente management retea calculatoare 1
Analiza de sistem 1
Proiectare solutie 1
Implementare solutie 1
Testare solutie 1
Training utilizatori interni 1
Training administratori portal 1
Training administratori infrastructura 1
Valoarea estimata fara TVA: 1, 396, 005RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare : cuantum de 2% din valoarea estimata fara TVA , respectiv 27920 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, adica 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Pentru IMM?uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea mentionata . In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM- formular 7a.Modul de constituire a garantiei pentru participare: 1.Virament bancar emis in conditiile legii de o societate bancara;2. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari3.Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? formular 7 ;4.Ordin de plata vizat de banca sau fila cec.Cont : RO03TREZ7045006XXX007960, Trezoreria sector 4 Bucuresti .In cazul unei asocieri: ? daca unul sau mai multi asociati nu se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, asocierea nu beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 ;daca toti asociatii se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, asocierea beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 .Echivalenta leu-alta valuta, va fi cea din ziua anterioara depunerii ofertei. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se poate constitui prin: Scrisoare de garantie bancara, anexa la contract, in originalInstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurariordin de plata din care sa reiasa depunerea valorii garantiei de buna executiein contul autoritatii contractante, cod IBAN: RO03TREZ7045006XXX007960, Trezoreria sector 4 BucurestiPentru IMM?uri garantia de buna executia poate fi constituita in cuantum de 50% - din valoarea mentionata . In acest caz dovada constituirii garantiei de buna executie va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-- formular 7a.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Acest contract va fi finantat prin Programul POSCCE, Axa Prioritara III "Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public", Domeniul Major de Interventie 2, Operatiunea 4
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare- formularul 1
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante pentru derularea procedurii sunt: 1.Constantin Adrian Manager
2.Enache Rodica Director Financiar
3.Suran Ioana Consilier Juridic
4.Noata Tania EconomistDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare ? formularul 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare- formularul 3
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar.Se solicita certificat de atestare fiscala, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Se solicita certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si a alor venituri ale bugetului local: original/copie legalizata/copie conform cu originalul, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formularul 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formularul 4a Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990Persoane juridice /fizice straine:
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.Persoane fizice/juridice strainese vor atasa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalse vor atasa documente relevante emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: - denumirea operatorului si datele de identificare - codul unic de inregistrare - sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa) - structura actionariatului - numele reprezentantilor legali ai operatorului economic - domeniul de activitate principal - domeniile de activitate secundare - situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii) Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare membru al asocierii. Pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate (principal sau secundar) al acestuia/acestora sa fie in concordanta doar cu partea din contract pe care o va/vor realiza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1-Cifra medie de afaceri globala pe cel mult ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor sa fie de cel putin: 2.792.010, 00 lei (2012, 2011, 2010)Document justificativ - Se va lasa la latitudinea fiecarui operator economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare. -Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentarea documentelor se face in original sau copie - semnata si stampilata cu mentiunea "conform cu originalul"
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 2 Dovada prestare servicii similare.Nota: oferantul va prezenta copii de pe documente de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost prestate pana la data limita de depunere a ofertelor, serviciiinformatice similare. Proiectul prezentat trebuie sa aiba o valoare mai mare sau egala cu 1396005 RON. Modalitatede indeplinire: Declaratie privind principalele prestari de servicii similare in ultimii 3 ani, continand valoarea, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca sunt autoritatii contractante sau clienti privati din care sa rezulte prestarea de servicii similare.Prestarile de servicii se pot confirma prin prezentarea unor documente (din care sa rezulte : partile contractante; obiectul contractului;durata contractului; pretul contractului; serviciile prestate; semnaturile/stampila partilor) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar -Cerinta nr. 3, Declaratie pe proprie raspundere insotita delista cupersonalul cheie propus pentru realizarea contractului.- formular 7
Personal cheie necesar pentru executarea contractului:
1.Manager proiect - Studii superioareexperienta in managementul proiectelor? Certificare profesionala independenta, recunoscuta national sau International, in domeniul managementului de proiect (PMBoK - PMI, ICB ? IPMA, PRINCE 2 sau similar).? Certificat de absolvire curs sau examen certificare TOGAFsau echivalent.2, Arhitect baze de date ? Studii superioare? cel putin 3 ani experienta in derularea de proiecte de dezvoltare sau mentenanta de sisteme informatice.
? certificare administrare/configurare SGBD ofertat? certificat de absolvire curs sau examen certificare TOGAF sau echivalent.3.Arhitect de solutie ? Studii superioare? Experienta profesionala generala de minim 3 ani
? Cunostinte privind un standardpentru comunicare si asigurarea interoperabilitatii informatiei medicale recunoscut la nivel international/national dovedite prin absolvirea unui curs cu aceasta tematica
? Competente in domeniul arhitecturilor complexe dovedite prin certificare profesionala TOGAFsau echivalent;? Competente privind dezvoltarea aplicatiilor si solutiilor dovedite prin certificare emisade catre producatori de platforme informatice recunoscuti la nivel mondial sau a oricaror altor certificari/diplome emise de organisme abilitate de lege in acest domeniu
- Participarea in calitate de arhitect de sistem in cadrul unui proiect de implementare sisteme informatice integrate4. Expert dezvoltare portal ? Studiisuperioare? Experienta profesionala generala de minim3 ani
? Detinerea de competente privind dezvoltarea a solutiilor de portal, dovedite prin certificari emise de catre un furnizor/producator de tehnologie
? Detinerea de competente privind definirea, modelarea analiza si optimizarea proceselor de business atestate prin certificare/diploma de absolvire a unor cursuri in acest domeniu.
? Participarea in calitate de expert dezvoltare portal hardware in cadrul unui proiect de implementare sisteme informatice integrate5.Expert testare si asigurarea calitatii ? Experienta profesionala generala de minim3 ani
? Detinerea de competente avansate privind testarea sistemelor, dovedite prin certificari ISTQB Certified Tester Advanced Level sau echivalent
? Detinerea de competente privind auditarea interna de asigurare a calitatii conform standardului ISO 9001 atestate prin certificare/diploma emisa de catre organisme abilitate de lege in acest domeniu
? Participarea in calitate de expert testare si asigurarea calitatii hardware in cadrul unui proiect de implementare sisteme informatice integrate
6.Expert instruire? Studiisuperioare?Experienta profesionala generala de minim 3 ani - Detinerea de competente referitoare la tehnicile de instruire privind platformele informatice
?Detinerea de competente privind organizarea si gestionarea activitatilor specifice in cadrul proiectelor atestate prin certificare/diploma?Participarea in calitate de expert instruire hardware in cadrul unui proiect de implementare sisteme informatice integrate7. Alti experti Instalarea si configurarea solutiilor comerciale ofertate va trebui facuta de catre personal certificat.Ofertantul va anexa CV-urile s icopii dupa diplomele de certificare ale personalului tehnic care va efectua instalarile.
Pentru fiecare solutie ofertata va trebui sa existe un expert certificat in acea tehnologie. Pentru expertii solicitati la aceasta rubric este permisa acoperirea mai multor tehnologii de acelasi expert.- Pentru fiecare dintre experti se va prezenta: dovada absolvirii unei institutii de invatamant superior;(copie insotita de mentiunea ?conform cu originalul?)
CV-ul;(semnat si datat) Formular 9
Diplome/atestare/certificate (copie insotita de mentiunea ?conform cu originalul?)
Declaratiede participare, cu semnatura persoanei in original.- ) Formular 10
NOTA: Certificatele de absolvire a cursurilor solitate trebuie sa fie eliberate de entitati autorizate de producatorul standardelor solicitate sau de catre furnizorul tehnologiei ofertate.
Informatii privind subcontractantii
/asociatii ? formular11( declaratie) si formular 12( acord de subcontractare)- daca este cazul
Ofertantii sunt obligati sa precizeze:
-Partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze;
-Datele de recunoastere a subcontractantilor propusi.In cazul depunerii unei oferte in asociere: si aceasta estedeclarata castigatoare, ofertantii au obligatia sa legalizeze asocierea inainte sau la dat asemnarii contractului.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarile acestora insotita de acordul de asociere.- formular 13( declaratie) si formular 14( acord asociere)
Nota: Capacitatea financiara si tehnico-profesioanla poate fi sustinuta de un tert. In cazul in care operatorul economic uzeaza acest drept , va prezenta angajamentul tertului de sustinere financiar(formular 15 ) sau tehnic(formular 16) dupa caz, precum si declaratia tertului sustinator (formular 17)-
Cerinta nr.4
Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent
Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, sau echivalent pentru domeniul de aplicabilitate. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertei.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta, pentru partea de contract pe care o va indeplini. Cerinta nu poate fi indeplinita in mod cumulativ, fiecare dintre asociati, va prezenta certificarea ISO.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentarea documentelor se face in original sau copie - semnata si stampilata cu mentiunea "conform cu originalul"prezentarea documentelor se face in original sau copie - semnata si stampilata cu mentiunea "conform cu originalul"prezentarea documentelor se face in original sau copie - semnata si stampilata cu mentiunea "conform cu originalul"
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2013 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.04.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.04.2013 11:00
Locul: sediul spitalului - sala de conferinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane delegate din partea ofertantilor - care vor prezenta imputernicire in original semnata si stampilata
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ?IMPLEMENTAREA UNUI SISTEM INTEGRAT DE E-SANATATE IN CADRUL SPITALULUI DE BOLI CRONICE ?SF. LUCA? PENTRU FACILITAREA ACCESULUI CETATENILOR LA SERVICII MEDICALE DE CALITATE?, proiect finantat prin POSCCE, pe Axa Prioritara III , Domeniul Major de Interventie 2, Operatiunea 4
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
VI.3) Alte informatii
In cazul in care comisia constata ca au fost depuse oferte admisibile cu preturi egale, la ofertantii clasati pe locul I, se va solicita o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2, lit.b din O.U.G.34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare ? 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante nelegal .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL DE BOLI CRONICE SF.LUCA - OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: SOS. BERCENI NR. 12 SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 041915, Romania, Tel. +40 3343010, Email: [email protected], Fax: +40 3343014, Adresa internet (URL): www.spitalulsfluca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2013 11:08