Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract 1.3 Furnizare terminale TETRA Management de proiect


Anunt de participare numarul 85866/04.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: B-dul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare Phare, Tel.0040/213265555 INT.209, In atentia: Beatrice Nanis, Email: [email protected], Fax: 0040/213268730, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract 1.3 Furnizare terminale TETRA Management de proiect
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Principalul loc de livrare:
Produsele vor fi livrate la sediul Ministerului Administratiei si Internelor b-dul Timisoara nr. 10B, sector 6, Bucuresti.Sediul la care se va desfasura cursul de specialitate pentru personalul MAI este localizat in Piata Revolutiei nr. 1A, sector 1, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractantul va livra un testor TETRA, doua complete laptop, un echipament Storage Center Ethernet, un distrugator de documente, o tabla White Board si alte echipamente si accesorii pentru birou, in cantitatile, conditiile tehnice si performantele precizate in Caietul de Sarcini. Contractantul va efectua un curs de specialitate pentru utilizarea testorului TETRA livrat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38500000-0 - Aparate de control si de testare (Rev.2)
30000000-9-Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
42960000-3-Sisteme de comanda si control, echipament de tiparire si de grafica, echipament de birotica si echipament de procesare a informatiilor (Rev.2)
42964000-1-Echipament de birotica (Rev.2)
80510000-2-Servicii de formare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala este conform Caietului de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
cuantumul garantiei de participare: 2.000 EURO; valabilitatea garantiei: 90 de zile de la data depunerii ofertei/ cuantumul garantiei de buna executie va fi10% din pretul contractului exclusiv TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program: Facilitatea Schengen; Proiect RO-FSCH 1 Dotarea cu terminale TETRA a structurilor MAI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Decl. privind calitatea de participant; 2 Decl. privind eligibilitatea
3. Certif. Const. eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echiv. din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori; 4. Adresa de la Instanta Competenta/Curtea Districtuala/Agentie Guvernamentale unde isi are sediul compania/sucursala sau echiv. din care sa rezulte ca op. ec. nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;5. Certif de atest. fiscala eliberat de organul de adm. fiscala al unit. adm. terit. de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echiv. Certif. trebuie sa fie valabil la data desch. ofertelor; 6. Certif. privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor; 7. Certif. pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor;8. Cazier judiciar pentru administrator(i) societatii sau un document echiv. emis in tara de origine asa cum sunt mentionate in Certif. Const. precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art. 180 si art. 181, respectiv Decl. privind eligibilitatea; 9. Cazier jud. al companiei (pentru statele unde e aplicabil).Op. ec. care se gaseste in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din proc. aplicata pentru atribuirea contr. de achizitie publica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)b)Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) sa fie pozitiva pe ultimii trei ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008); b) Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) sa depaseasca 190.000 EURO pe ultimii trei ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara
2. Experienta profesionala
3. Standard de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat cel putin 1 (unu) contract in domeniul furnizarii de echipament in domeniul comunicatiilor radio in ultimii trei ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei; participarea ofertantului la aceste contracte a fost de minimum 30.000 Euro. 2. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) sa dispuna de cel putin 1 (una) persoana care sa lucreze (personal tehnic de specialitate) in domeniul comunicatiilor radio, care poate fi disponibila pe toata perioada de derulare a contractului. 3.Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent, in domeniul comunicatiilor radio. In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita cel putin de liderul asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO FSCH 1.3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S109-157264 din 10.06.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2009 12:00
Locul: Oficiul de Plati si Contractare Phare - B-dul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai firmelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Facilitate Schengen; Proiect RO-FSCH 1 Dotarea cu terminale TETRA a structurilor MAI
VI.3) Alte informatii
Modul de aplicare al cerintelor mentionate la punctul , ,III.2) Conditii de Participare se explica detaliat in documentatia de atribuire. Ofertantul va lua in considerare in prezentarea ofertei descrierea detaliata a acestor cerinte, asa cum sunt prevazute in documentatia de atribuire Fisa de date a achizitiei
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5 , sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.(+40)21 319 51 80, Fax: (+40)21.319 16 74, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cond. art. 256^2 alin.1, lit.a din OUG nr.34/2006, cu modif. si completarile ulterioare. Prin exceptie, contestatia care se refera la prev. doc. de atrib. poate fi depusa numai pana la data depunerii ofertelor.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Finantelor Publice Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: B-dul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.0040/21.326.55.55/ intr. 615, Email: [email protected], Fax: 0040/21/ 326.87.30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2009 14:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer