Licitatie Publica - Contract 13.3 Managementul de proiect
Anunt de participare numarul 88510/14.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.+ 40 21 326.55.55/int.209, In atentia: Beatrice Nanis, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract 13.3 Managementul de proiect
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MAI - BUCURESTI
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de echipamente de tehnica de calcul si dotari logistice, in vederea asigurarii managementului intregului proiect.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48952000-6 - Sistem de sonorizare (Rev.2)
30121100-4-Fotocopiatoare (Rev.2)
32324100-1-Televizoare color (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
80533200-1-Cursuri de informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea de echipamente de tehnica de calcul si dotari logistice, in vederea asigurarii managementului intregului proiect.
Valoarea estimata fara TVA: 50, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 1.000 euro prin scrisoare de garantie, prezentata in original. Valabilitate: 90 de zile. Garantie de buna executie de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program finatat prinFacilitatea Schengen 100%, Proiectul RO FSCH 13
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat, cu desemnarea unui leader de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Certificat constatator eliberatde Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet , sediul, persoanele autorizate/ administratori
b) Adresa de la Curtea Districtuala /Instansa competenta/ Agentie guvernamentala din care sa rezulteca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii
c) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social provind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor
d) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor si fara datorii restante la data eliberarii
e) Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor.
f) Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181, respectiv Declaratie privind eligibilitatea
g) Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) sa fie pozitiva.
b)Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Trebuie sa fie pozitiva pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008).b)Trebuie sa fie de cel putin 50.000euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel:
b)Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in domeniul furnizarii de echipamente tehnica de calcul astfel:
c)Standarde de asigurare a calitatii :
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)sa dispuna de cel putin 5 (cinci) persoane care sa lucreze (personal tehnic de specialitate) in domeniul proiectului, de care se poate folosi la implementare pe toata perioada de derulare a contractului.b)prin intermediul a maxim 3 contracte (furnizare de echipamente tehnica de calcul) - finalizate in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei.c)ISO 9001/2000 sau echivalent, in domeniul tehnicii de calcul. In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de liderul asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO FSCH 13.3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2009 12:00
Locul: Oficiul de Plati si Contractare PHARE - Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai firmelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Facilitatea Schengen: RO FSCH 13- Implementarea componentei nationale a Sistemului Informatic Schengen II (N.SIS II) in Romania - copia nationala a bazei de date SIS II si asigurarea conectivitatii la sistemul centralSIS
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40(21)310.46.42, Email: [email protected], Fax: +40(21)310.46.41, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Sector 4, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.004 021 319 51 80, Email: [email protected], Fax: 004 021 319 16 74, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa, in termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a actului considerat nelegal, conform art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: B-dul Mircea Voda, nr.44, Intrarea B, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+40 21 326.55.55/int.615, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.09/326.87.30, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.10.2009 14:23