Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract 7.1 Furnizare de expertiza pentru asigurarea conditiilor de interoperabilitate intre sistemul IT al ORI si componentele nationale ale SIS II si VIS


Anunt de participare numarul 89647/28.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.+40 21 326 5555/int: 216; 219, In atentia: Cristian Curculescu, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 09:326 87 30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract 7.1 Furnizare de expertiza pentru asigurarea conditiilor de interoperabilitate intre sistemul IT al ORI si componentele nationale ale SIS II si VIS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare:
Str. Eforie nr. 5, sector 5, Bucuresti
Sediul Oficiului Roman pentru Imigrari
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il constituie acordarea de servicii de analiza, consultanta si asistenta tehnica in vederea modernizarii sistemului IT al ORI, corelat cu SIS II si VIS.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72223000-4 - Servicii de analiza a cerintelor tehnologiei informatiilor (Rev.2)
72220000-3-Servicii de consultanta privind sistemele informatice si servicii de consultanta tehnica (Rev.2)
72224100-2-Servicii de planificare a punerii in aplicare a sistemelor (Rev.2)
72800000-8-Servicii de audit informatic si de testari informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 400, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: in cuantum de 8000 EURO, valabila 90 zile de la deschiderea ofertelor. Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este asigurata din fondurile Facilitatii Schengen, Proiectul RO-FSCH-7 din cadrul Planului Indicativ al Facilitatii Schengen pentru Romania 2007-2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat pentru oferta castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Procedura lansata cu clauza suspensiva.AC va anula procedura daca, indiferent de motive, contractul nu se semneaza pana la 31.12.2009.Ofertantii accepta ca AC nu raspunde pt. niciun prejudiciu indiferent de natura lui in cazul anularii procedurii chiar daca AC e anuntata de existanta prejuduciului
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat constatator eliberat de Min. Just.Oficiul Reg. Comertului sau echiv., din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori
Adresa de la Curtea District./Instanta Competenta/Agentie Guvernamentala unde isi are sediul compania/sucursala sau echiv., din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;
Certif. de atestare fiscala eliberat de organul de admin. fiscala al unitatii adm. teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echiv., valabil la data deschiderii ofertelor
Certif. privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor
Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor
Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certif. Constatator care semneaza declaratia privind eligibilitatea. In cazul in care declaratia mentionataeste semnata de o persoana imputernicita, se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel aldministratorului/administratorilor care a imputernicit aceasta persoana
Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil)
Se potprezenta si orice alte acte doveditoare echiv.in cond. art.182 din OUG 34/2006 modif.si completata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Media cifrei anuale de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008) trebuie sa fie mai mare de:
b) Media profitului net al ofertantului pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008) trebuie sa fie:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) 800.000 EUROb) Pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Resurse umane si structura managementului
b) Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 anic) Certificate ISO 9001 sau echivalent
d) Certificari necesare pentru prestarea de servicii de consultanta software necesare modernizarisistemului informatic (sisteme de operare, sisteme de gestiunea bazelor de date, sisteme software)
e) Certificari necesare referitoare la managementul securitatii informatiei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va demonstra accesul la minim 7 specialisti (personal tehnic de specialitate) care sa lucreze in domeniul serviciilor de analiza, consultanta si asistenta tehnica privind realizarea sistemelor informatice.b) Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) a finalizat (contract incheiat cu toate rezultatele acceptate de beneficiar), in ultimii trei ani pana la data limita de depunere a ofertelor, cel mult 3 (trei) contracte de analiza si asistenta tehnica in domeniul dezvoltarii si implementarii de solutii informatice complexe, cu valoare cumulata a acestorcontracte de minim 400.000 Euro (participarea ofertantului).c) Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru firmele ofertante, respectiv ISO9001 sau echivalent.In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de cel putin liderul asocierii.d) Se vor prezenta documente emise de producatorul tehnologic prin care se dovedeste ca ofertantul este certificat si autorizat sa presteze serviciile necesare modernizari sistemului IT al ORI si ca detine competente tehnice pentru implementarea acestorae) Ofertantul va prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management pentru securitatea informatiei, respectiv ISO27001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
45%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
55%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO-FSCH-7.1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S175-252494 din 11.09.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2009 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2009 13:00
Locul: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Finantarea este asigurata din fondurile Facilitatii Schengen, Proiectul RO-FSCH-7 din cadrul Planului Indicativ al Facilitatii Schengen pentru Romania 2007-2009
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.4021 319 51 80, Email: [email protected], Fax: 4021.319.16.74, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in orice faza a procedurii de atribuire, conform art. 256^2 alin (1) lit.a) si 281 (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+ 40 21 326.55.55/ int. 614, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 09:326 87 30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.10.2009 14:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer