Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract achizitie Servere si echipamente conexe


Anunt de participare numarul 129213/29.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrul National de Evaluare si Examinare
Adresa postala:  STR GENERAL BERTHELOT, NR 26, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010168, Romania, Punct(e) de contact:  NEAGU MARIANA, Tel. 0213144411, Email:  [email protected], Fax:  0213103207, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract achizitieServere si echipamente conexe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrul National de Evaluare si Examinare str. General Berthelot, nr. 26, sector 1
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servere si echipamente conexe: RACK echipament de retea, unitati de stocare, accesorii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48820000-2 - Servere (Rev.2)
30200000-1-Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
32420000-3-Echipament de retea (Rev.2)
39173000-5-Unitati de stocare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Sasiu servere blade ? 2 buc.;2. Server blade ? 7 buc.;
3. Rack 42U cu accesorii - 2 buc;
Valoarea estimata fara TVA: 521, 975.75RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 2% din valoarea estimata pentru fiecare lot: LOT 1= 6600 lei; LOT 2= 3200 lei; LOT 3= 600 lei; Garantia de buna executie 8% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale POSDRU si credite bugetare 2011
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, formular anexa nr.4 ;2.Declaratie privind eligibilitatea (formular anexa nr.3);3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 (formular anexa nr.5)
4.Certificat fiscal original, copie legalizata sau copie conform cu originalul5.Certificat de atestare fiscala in original, copie legalizatasau copie conform cu originalul6 Declaratie privind calitatea de participant la procedura - original. (formular anexa nr.17)
7.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-original (formular anexa nr.7)
8.Certificatul de inregistrare fiscala in original, copie legalizatasau copie conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani: 2008-2010 (Fisa de informatii generale -formular anexa nr.6) - original.
2.Bilantul contabil la 30.06.2011, - copie legalizata sau copie conform cu originalul.
3.Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in original - daca este cazul. (formular anexa nr.18)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind principalele livrari de produse in ultimii 3 ani (2008-2011) - formular anexa nr.9;
2.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat in ultimii 3 ani(2008-2011)-formular anexa nr.15;3.Informatii referitoare la personalul de conducere (formular anexa nr.16)
4.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, in original - conform (formular anexa nr. 12);
5.Formular privind experienta similara, cel putin un contract deproduse similare, din ultimii 3 ani (formular anexa nr.8)
6.Recomandari din partea a cel putin unui beneficiar/client, sau documente constatatoare emise conform art. 97 alin.1 din H.G. nr. 925/2006.
7.CV-ul persoanei responsabile de indeplinirea contractului
8.Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii copie legalizata, sau copie conform cu originalul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
punctaj tehnic
30%
Descriere: procesor+memorie+cap. stocare
3.
punctaj termen livrare
5%
Descriere: termenul de livrare cel mai scurt
4.
punctaj garantie produse
5%
Descriere: cea mai mare garantie ofertata
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2011 16:00
Locul: Centrul National de Evaluare si Examinare, str. General Berthelot, nr. 26, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021. 3104641, Fax:  021.3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.5, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041304, Romania, Tel. 021/319 51 80, Fax:  021/319 51 76, Adresa internet (URL):  www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Centrul National de Evaluare si Examinare
Adresa postala:  str. General Berthelot, nr. 26, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010168, Romania, Tel. 021/314.44, Email:  [email protected], Fax:  021/310.32.07, Adresa internet (URL):  www.rocnee.eu
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.08.2011 14:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer