Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract achizitie autobasculanata 8x4 si utilaj pentru intretinere pe timp de iarna cu tractiune integrala echipat cu lama deszapezire si dispozitiv de imprastiere material antiderapant cu varianta de finantare si asigurare CASCO


Anunt de participare numarul 85913/09.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Publica Locala a Padurilor Piatra Craiului R.A.
Adresa postala: Str Postavarului Nr 5 Zarnesti, Jud Brasov, Localitatea: Zarnesti, Cod postal: 505800, Romania, Punct(e) de contact: Ionut Sorin Banciu, Tel.0268223007, Email: [email protected], Fax: 0268223007, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administrare fond forestier
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract achizitie autobasculanata 8x4 si utilaj pentru intretinere pe timp de iarna cu tractiune integrala echipat cu lama deszapezire si dispozitiv de imprastiere material antiderapant cu varianta de finantare si asigurare CASCO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: RPLP Piatra Craiului RA Oras Zarnesti, Judet Brasov, Strada Postavarului, Nr. 5
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract achizitie autobasculanata 8x4 si utilaj pentru intretinere pe timp de iarna cu tractiune integrala echipat cu lama deszapezire si dispozitiv de imprastiere material antiderapant cu varianta de finantare si asigurare CASCO
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34142300-7 - Autobasculante (Rev.2)
34143000-1-Vehicule pentru intretinere pe timp de iarna (Rev.2)
50800000-3-Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autobasculanta 8x4-1 bucata
Utilaj intretinere pe timp de iarna tractiune integrala -1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 745, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 05.11.2009 pana la 05.11.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget regie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Completare formular 1 din documentatia de atribuire sau prezentarea unui Certificat de cazier judiciar
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaCerinta obligatorie : Completare formular 2 din documentatia de atribuire
Cerinta obligatorie: Certificat de inregistrare a societatii comerciale si Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ autorizatie de functionare/ altele echivalente
Din aceste documente trebuie sa reiasa explicit domeniul de activitate comert cu vehicule precum si reparatii de vehicule de tipul celor ce se vor achizitiona de catre autoritatea contractanta.
Cerinta obligatorie : Prezentarea certificatului de atestare fiscala care atesta indeplinirea obligatiilorde plata catre bugetul de stat, aflat in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor (formular-tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul isi are sediul sau este rezident);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Sa prezinte Bilantul contabil al ultimilor 3 aniCerinta obligatorie: Sa prezinte o declaratie sau documente edificatoare privind cifra de afaceri globala aferenta ultimilor 3 ani de activitate Formularul 3
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima obligatorie cifra de afaceri globala aferenta ultimilor trei ani sa fie de minim 300.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) o lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati Formularul 4.b) o lista a principalelor servicii de reparare, intretinere reconditionare, montare de diferite echipamente suplimentare pe vehicule de tipul celor specificate in documentatia de atribuire, prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati Formularul 5.c) Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru asigurarea unor servicii post vanzare de reparare, intretinere, reconditionare, montare a unor echipamente suplimentare necesare diferitelor operatiuni pe care autoritatea contractanta doreste sa le realizeze in perioada de garantie si post garantie Formularul 6.
Aceste utilaje, echipamente si instalatii sa fie adaptate tipurilor de autovehicule solicitate prin documentatia de atribuire.d) Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea servciilor post vanzare solicitate in perioada de garantie si post garantie.
In acest sens se vor prezenta diplome de studiu, de calificare sau perfectionare ale personalului tehnic al operatorului economic precum si CV uri din care sa rezulte experienta profesionala a acestora.e) O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani cu specificarea calificarilor acestora Formularul 7.Prezentarea unor certificate emise de organisme independente prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cerinta minima obligatorie: Experienta similara minim 2 contracte de servisare, reparatie, intretinere pentru autovehicule de tipul celor solicitate in documentatia de atribuire.- Cerinta minima obligatorie: Minim 2 inginer auto si minim 6 persoane calificate pentru reparatii si intretinere in garantie si post garantie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pret utilaj
55%
55
Descriere:
2.
Garantie oferita utilajului
25%
25
Descriere:
3.
Servicii post - vanyare si asistenta tehnica
15%
15
Descriere:
4.
Comisioane legate de finantare
5%
5
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
Pondere componenta tehnica: 40 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.10.2009 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor, nr. 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268413741, Fax: 0268415146, Adresa internet (URL): www.cabv.home.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compertiment juridic din cadrul RPLP Piatra Craiului Ra
Adresa postala: Str. Postavarului, Nr. 5, Localitatea: Zarnesti, Cod postal: 505801, Romania, Tel.0268223007, Email: [email protected], Fax: 0268223007
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2009 10:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer