Licitatie Publica - CONTRACT ACHIZITIE BITUM
Anunt de participare numarul 97857/13.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC DE GOSPODARIE COMUNALA
Adresa postala: STRADA UNIRII NR.9, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: IOAN GHITA, Tel.0248724186, Email: [email protected], Fax: 0248724186, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: serviciu public local
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT ACHIZITIE BITUM
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CURTEA DE ARGES
STRADA VALEA DANULUI FN
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT ACHIZITIE BITUM
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44113610-4 - Bitum (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
400 TONE
Valoarea estimata fara TVA: 165, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
CONTRACTUL SE PRELUNGESTE CU 4 LUNI CF ART.6 HG 925/2006 DUPA DATA DE 31.12.2010
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE PARTICIPARE: 1650 EURO ECHIVALENT CURS BNR DIN DATA DE 24.05.2010 GARANTIE BUNA EXECUTIE: 5%DIN VALOARE CONTRACT FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL, PRIN OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea- Formular 8,
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Formular 7,
3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare - tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident),
4. Persoane juridice romane-Certificatul constatator precum si Certificatul de inregistrare fiscala, copie semnata si stampilata cu inscriptia ``conform cu originalul``
5. Persoane juridice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional traduse si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa informatii generale-Formular 14,
2. Bilantul contabil pe anul 2008 cu viza de inregistrare la organele competente, in copie semnata si stampilata pentru conformitate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.O lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari-Formular 9
2. Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca ofertantul respecta normele de protectia muncii impuse pentru producerea si/sau comercializarea produsului ofertat,
3. Declaratie pe propria raspundere privind capacitatea tehnico-financiara conform formularului 10,
4. Informatii privind subcontractantii Formularul numarul 11,
5. Fisa experienta similara-Formular 12; va prezenta minim un contract de livrare produse de natura similara cu oferta, in copie semnata si stampilata pentru conformitate
6. Istoricul litigiilor -declaratie pe proprie raspundere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
SE VA ORGANIZA ETAPA FINALA DE LICITATIE ELECTRONICA CU O RUNDA, AVAND DURATA DE O ZI, ELEMENTUL DE REOFERTARE VA FI PRETUL
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.05.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 26.07.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.05.2010 09:30
Locul: SEDIU AUTORITATE CONTRACTANTA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
CU IMPUTERNICIRE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL PITESTI SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: CALEA VICTORIEI, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248.223828
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS NR.3, Localitatea: BUCURESTI, SECTOR 6, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul public de gospodarie comunala
Adresa postala: strada unirii nr.9, Localitatea: curtea de arges, Cod postal: 115300, Romania, Tel.0248.724.186, Email: [email protected], Fax: 0248.724.186
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.04.2010 15:44