Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract achizitie carti si materiale pentru biblioteca


Anunt de participare numarul 11178/21.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GRUPUL SCOLAR SEVER BOCU
Adresa postala: V.BUGARIU Nr.5, Localitatea: Lipova, Cod postal: 315400, Romania, Punct(e) de contact: VIOREL COJOCARU, Tel.0257563434, In atentia: ANRMAP, Email: [email protected], Fax: 0257561142, Adresa internet (URL): www.severbocu.net, Adresa profilului cumparatorului: www.severbocu.net
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate de invatamant cu personalitate juridica
Activitate (activitati)
- EducatieAltele: Centru bugetar
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract achizitie carti si materiale pentru biblioteca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie carti si materiale pentru biblioteca scolara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22113000-5 - Carti de biblioteca (Rev.1)
22114300-5-Harti (Rev.1)
30231300-0-Computere de birou (Rev.1)
32322000-6-Echipament multimedia (Rev.1)
33453400-4-Ecrane pentru proiectii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
carti de biblioteca
Valoarea estimata fara TVA: intre 17, 000 si 17, 700RON
II.2.2) Optiuni
Da
Emiterea de noi comenzi
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Intre 2 si 4 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 60 zile de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face prin ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Furnizor
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc eligibilitatea
Declaratie pe proprie raspundere (formular B 1 )Certificat privind impozitele si taxele localeCertificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata emis de Administratia Finantelor Publice
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa
Camera de Comert si Industrie a Romaniei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale privind ofertantul (formular B 2)
Bilantul contabil, din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente, rapoarte anuale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara a ofertantului/candidatului. (formular B 3)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
897
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.05.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2007 15:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai firmelor ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Informatii suplimentare se pot obtine la telefoanele: 02575634344 ; 0720447959
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
JUDECATORIA LIPOVA
Adresa postala: Sava Brancovici, Numarul 27, Localitatea: Lipova, Cod postal: 315400, Tel.0257.561886, 0257.563131, Fax: 0257.561886
Organism competent pentru procedurile de mediere
ISJ ARAD compartimentul juridic
Adresa postala: Bd.Decebal, nr.32, Arad, Localitatea: Arad, Cod postal: 310124, Tel.0257 - 280008, Email: [email protected], Fax: 0257 - 214746, Adresa internet (URL): http: //www.isjarad.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile de la publicarea anuntului de castigare a licitatiei dar nu mai tarziu de 10 iunie, cu notificarea obligatorie a autoritatii contractante in scris si fax in limita termenului specificat anterior.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.04.2007 02:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer