Licitatie Publica - CONTRACT ACHIZITIE DE SERVICII TIPOGRAFICE NR.6/2008
Anunt de participare numarul 64206/19.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutia Prefectului - Judetul Arad
Adresa postala: Bulevardul Revolutiei Numarul 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: CHIVU IOAN, Tel.0040257281350, Email: [email protected], Fax: 0040257280121, Adresa internet (URL): http: //www.prefecturaarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT ACHIZITIE DE SERVICII TIPOGRAFICE NR.6/2008
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Punctul de lucru al prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tiparirea buletinelor de vot ce urmeaza a fi folosite la alegerile parlamentare din 30 noiembrie 2008
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79810000-5 - Servicii tipografice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Aprox.872.000 buletine de vot
Valoarea estimata fara TVA: 278, 342RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie a contractului va fi in cuantum de 7% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Tiparirea se va face in conditii de maxima siguranta
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A) Se solicita in original Declaratia privind eligibilitatea ( formularul 12 A) si formularele nr.12 B si 12 C, completate, semnate si stampilateB) In original, certificatul constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat ( bugetul consolidat), inclusiv a celor locale (original, valabil la data depunerii ofertei).C) Certificat de inregistrare emis deOficiul Registrului Comertului (copie).
Persoane juridice/fizice straine : Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.D) Actul constitutiv, in copie xerox.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. In copie xerox, ultimul bilant contabil anual, inregistrat la Directia Generala a Finantelor Publice si la Oficiul Registrul Comertului din localitatea unde candidatul isi are sediul. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani.Completare Formular nr.12 D. Anul financiar precedent trebuie incheiat cu profit.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2. Se solicita fisa experienteisimilare. Completare formular nr. 12 E (Declaratie privind lista principalelor prestarii de servicii in ultimii 3 ani).3. In original Formularul nr.12 I Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat.4. In original declaratia privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.( Formularul nr.12 H ).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima pentru selectie si calificare este ca, operatorul economic saprezinte document (contract, factura)din care sa rezulte ca a mai prestat servicii de tiparire cu o valoare egala sau mai mare fara TVA decat 278342 RONCerinta minima pentru selectie si calificarea operatorului economic este ca acesta saprezinte in anul 3 din declaratie un numar mediu de salariati de minimum 10 persoane.Cerinta minima pentru selectie si calificare este caoperatorul economic sa prezinte cel putin o masina pentru tiparire rotativa iar celelalte utilaje sa fie specifice activitatii de tiparire si activitatii de servicii conexe tiparirii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.10.2008 10:30
Locul: Institutia Prefectului- Judetul Arad, Arad, B-dul Revolutiei, nr.75, jud. Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Doar persoanele imputernicite prin Formularul 12C
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National Pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile conform art 256 din Oug 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutia Prefectului- Judetul Arad
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr.75, ,Localitatea: Arad, Cod postal: 310025, Romania, Tel.0257/281.536, Fax: 0257/ 210.160
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2008 09:51