Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract achizitie lucrari - Realizare pavilion vizita-reeeducare si popota


Anunt de participare numarul 59843/28.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA BOTOSANI
Adresa postala: str. I.C. BRATIANU, nr. 118, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710319, Romania, Punct(e) de contact: PENITENCIARUL BOTOSANI, Tel.0231535422, In atentia: IEREMIE CRISTIAN, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0231535421, Adresa internet (URL): www.penitenciarulbotosani.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract achizitie lucrari - Realizare pavilion vizita-reeeducare si popota
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sediul Penitenciarului Botosani, str. I.C. Bratianu, nr. 118
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile sunt necesare redimensionarii cladirii in care isi desfasoara activitatea personalul unitatii in vederea asigurarii unor conditii optime necesare pentru desfasurarea activitatilor specifice , in conformitate cu prevederile legale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executare lucrari de constructii conform documentatiei de atribuire - caiet de sarcini. Derularea lucrarilor se va face tinand cont de faptul ca bugetul alocat pentru anul 2008 este de 450000 lei.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 250, 000 si 1, 340, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se pot achizitiona lucrari suplimentare/aditionale numai daca se respecta legislatia in vigoare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
SE SOLICITA GARANTIE DE PARTICIPARE DE 24000 LEI, GARANTIE DE BUNA EXECUTIE10% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI CE SE VA INCHEIA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE (BUGETUL DE STAT)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE CONFORM ART. 44 SI ART. 45 DIN OUD 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Executia se va realiza in incinta penitenciarului si nu trebuie sa afecteze functionarea si siguranta institutiei pe linie operativa.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta;Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului; Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului etc conform FISA DE DATE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico financiara, conform FISA DE DATE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani - sa fieegala sau mai mare de3.000.000 lei (cumulat)-Lichiditate generala - mai mare de 100%-Solvabilitate patrimoniala-mai mare de 30% etc
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele lucrari in ultimii 5 ani;Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii; Informatii privind personalul tehnic de specialitate si asigurarea calitatii etc, conform FISA DE DATE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CEL PUTIN UN CONTRACT, PENTRU LUCRARI EXECUTATE SA AIBA VALOARE MAI MARE DE 800000 LEI;cel putin 2 contracte - certificari de buna executie, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, procese verbale de receptie inclusiv
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
80%
Descriere:
2.
DURATA DE EXECUTIE
10%
Descriere:
3.
PROGRAM CALITATE PROPUS PENTRU EXECUTIA LUCRARII
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F/420582
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.08.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA CASERIA UNITATII SAU ORDIN DE PLATA IN CONTUL RO20TREZ1165009XXX000310
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.09.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.09.2008 13:00
Locul: SEDIUL PENITENCIARULUI BOTOSANI, STR. I.C. BRATIANU, NR. 118, BOTOSANI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Esalonarea lucrarilor se va realiza astfel incat sa se tina seama ca autoritatea contractanta are prevazut pentru anul 2008 fonduri in suma de 450.000 lei, diferenta fiind asigurata prin bugetul anului viitor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40213104641, Email: [email protected], Fax: +40213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL SUCEAVA
Adresa postala: STR. STEFAN CEL MARE, NR. 62, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0320/215380, 216321, Fax: 0230/524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor legale
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC DIN CADRUL PENITENCIARULUI BOTOSANI
Adresa postala: STR. I.C. BRATIANU, NR. 118, Localitatea: BOTOSANI, Cod postal: 710319, Romania, Tel.0231/535422, int. 139, Email: [email protected], Fax: 0231/535421, Adresa internet (URL): www.penitenciarulbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.07.2008 08:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer