Licitatie Publica - Contract achizitie materiale dotare Centru de documentare
Anunt de participare numarul 11344/23.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GRUPUL SCOLAR SEVER BOCU
Adresa postala: V.BUGARIU Nr.5, Localitatea: Lipova, Cod postal: 315400, Romania, Punct(e) de contact: VIOREL COJOCARU, Tel.0257563434, In atentia: ANRMAP, Email: [email protected], Fax: 0257561142, Adresa internet (URL): www.severbocu.net, Adresa profilului cumparatorului: www.severbocu.net
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate de invatamant cu personalitate juridica
Activitate (activitati)
- EducatieAltele: Centru bugetar
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract achizitie materiale dotare Centru de documentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitii materiale pentru dotarea Centrului de documentare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30231100-8 - Computere (Rev.1)
20150000-2-Parchet (Rev.1)
30190000-7-Diverse masini, echipamente si accesorii de birou (Rev.1)
31220000-4-Componente de circuite electrice (Rev.1)
36148000-0-Piese de mobilier (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala va fi stabilita prin anexa la contract in functie de preturile oferite
Valoarea estimata fara TVA: 32, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
nu se solicita
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face prin ordin de plata dupa receptia produselor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
furnizor
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc eligibilitatea Declaratie pe proprie raspundere (formular B 1 ) Certificat privind impozitele si taxele locale Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata emis de Administratia Finantelor Publice Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie a Romaniei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale privind ofertantul (formular B 2) Bilantul contabil, din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente, rapoarte anuale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara a ofertantului/candidatului. (formular B 3)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
893
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.05.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2007 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Informatii suplimentare se pot obtine la telefoanele: 02575634344 ; 0720447959 sau de pe site http: //severbocu.net pagina Licitatii2007
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
JUDECATORIA LIPOVA
Adresa postala: Sava Brancovici, Numarul 27, Localitatea: Lipova, Cod postal: 315400, Tel.0257.563131, Fax: 0257.561886
Organism competent pentru procedurile de mediere
ISJ ARAD compartimentul juridic
Adresa postala: Bd.Decebal, nr.32, Arad, Localitatea: arad, Cod postal: 310124, Tel.0257 - 280008, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile de la publicarea anuntului de castigare a licitatiei dar nu mai tarziu de 10 iunie, cu notificarea obligatorie a autoritatii contractante in scris si fax in limita termenului specificat anterior.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2007 13:09