Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT ACHIZITIE MATERIALE SANITARE CHIRURGIE SI ATI


Anunt de participare numarul 139507/10.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02497 PITESTI
Adresa postala: Pitesti, str. Negru Voda, nr. 47, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110069, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Sima, Tel. +40 218090, Email: [email protected], Fax: +40 218090, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT ACHIZITIE MATERIALE SANITARE CHIRURGIE SI ATI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL MILITARE DE URGENTA DR ION JIANU(UM 02497), LOC PITESTI, STR NEGRU VODA, NR 47, JUD ARGES
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 071, 573.97 si 2, 818, 804.21RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 6 Contracte subscvente(3 contracte / an) cu o valoare a fiecarui contract de 178595.66-min si 469800.70-max
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD CADRU IN VEDEREA INCHEIERII DE CONTRACTE SUBSECVENTE DE FURNIZARE MATERIALE SANITARE CHIRURGIE SI ATI CONFORM CANTITATILOR SI SPECIFICATIILOR DIN CAIETUL DE SARCINI
LOT I ? MATERIALE ATI
LOT II ? SUTURI CHIRURGICALE
LOT III ?INSTRUMENTE SI REZERVE SUTURA MECANICA PENTRU CHIRURGIA DESCHISA SI LAPAROSCOPICA
LOT IV ? LOT PLASE EVENTRATIE
LOT V ? LOT ACCESORII ELECTROCHIRURGIE COMPATIBILE CU ELECTROCAUTERELE VALLEYLAB
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
33141121-4-Suturi chirurgicale (Rev.2)
33162200-5-Instrumente pentru blocul operator (Rev.2)
33184000-3-Proteze (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MATERIALE SANITARE CHIRURGIE SI ATI CONFORM CANTITATILOR SI SPECIFICATIILOR DIN CAIETUL DE SARCINI: LOT I ? MATERIALE ATI, LOT II ? SUTURI CHIRURGICALE, LOT III ?INSTRUMENTE SI REZERVE SUTURA MECANICA PENTRU CHIRURGIA DESCHISA SI LAPAROSCOPICA, LOT IV ? LOT PLASE EVENTRATIE, LOT V ? LOT ACCESORII ELECTROCHIRURGIE COMPATIBILE CU ELECTROCAUTERELE VALLEYLAB
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 071, 573.97 si 2, 818, 804.21RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de: LOT I ? 2 075.15 LEI; LOT II ? 3 122.85 LEI; LOT III ? 14 710.67 LEI; LOT IV ? 4 958.80 LEI ; LOT V ? 3 320.58 LEI. Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art 278, ind 1 din OUG 34/2006.Valabilitate: 90de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare poate fi constituita prin oricare din formele mentionate mai jos: ? prin virament bancar in cont garantii al AUTORITATII CONTRACTANTE sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;? prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a sumei solicitate in numerar;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Gar de buna exec va fi in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui cont subs inch a carui val dep echiv lei, fara TVA, a 125.000 euro si va fi const in max 5 zile lucr de la prim contr semnat de ambele parti de catre fz, prin una din urm modalitati: instr de gar emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asig, care se prez in orig, in cuantumul si pentru per de valab a contr subs;virament bancar in contul de gar al SMU Dr Ion Jianu?RO86TREZ0465005XXX000170?Trez Mun Pitesti;dep la casierie a: SMU a unei file cec, cu cond confirmarii acesteia de catre banca in ter de max5 zile de la prim contr semnat de catre achizitor;sumei solicitate in numerar daca aceasta nu dep 5000 lei;retineri succesive a platilor partiale, caz in care op ec are oblig, in conf cu prev art.90 alin.3din HG 925/2006, modif prin HG 1045, PUBL IN m.o.757/27.10.2011, de a deschide un cont la Trez.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului:
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 01 original
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 02 original
3.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
4.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?5.Declaratia pe propria raspundere a ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 691, din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 03 original. Persoanele de decizie privind procedura de atribuire sunt:
-col. medic Gigel Guita-Alexandru
-lt.col.ec. RAdu Man
-col. medic Arsene Mihail
-farm. Catruc Ioan
-ec. Oprea Elena
- ec. Ciobanu Mihaela
-pcc. Bercescu Raluca
-cons juridic Stoica Alicetoate persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire)
6.Declaratie ?Certificat de participare la procedura cu oferta independenta? conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 ? Formular nr. 04 original
7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular nr. 05 original
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, documentele solicitate trebuie depuse de fiecare membru al asocierii.
Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta- se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana; 1.Certificat constatator eliberat de ONRC, emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate producerea sau comercializarea produselor ofertate. Acest lucru va fi subliniat pe certificate;
2.Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii privind activitatile de import, comercializare si depozitare a dispozitivelor medicale, conform prevederilor Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale cu modificarile si completarile ulterioare ? se va prezenta in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
Pentru persoane juridice/fizice straine se vor depune documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, documentele respective vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducere legalizata in limba romana.
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, documentele solicitate trebuie depuse de fiecare membru al asocierii.
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata, in cazul in care acesta nu a fost prezentat in original sau copie legalizata la sedinta de deschidere.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani fiscali incheiati, 2009, 2010 si 2011 cu valoarea de mai mare sau egala cu : lot 1-69171.66 ron, lot 2-104094.84 ron, lot 3-490355.71 ron, lot 4-165293.32 ron, lot 5-110685.85 ron.
1.Informatii generale ? Formular nr. 06
2.Copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul » dupa ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de catre organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
1.Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani cu o valoare mai mare sau egala cu: lot 1-34500.00 ron, lot2-52000.00 ron, lot 3-245000.00 ron, lot 4-82500.00 ron, lot 5-55000.00 ron-formularul nr. 07 original
2.Prezentarea cel putin a unui document constatator de indeplinire a unuia dintre contractele prezentate in formularul nr. 07 sau a unei recomandari pentru fiecare lot pentru care se depune oferta. In cazul in care beneficiarul este un client privat se poate prezenta o declaratie pe propria raspundere a beneficiarului- copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Cerinta nr. 2
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor cu standardele impuse prin Directiva Consiliului 93/42/EEC pentru dispozitive medicale
Mostre de produs pentru fiecare pozitie a lotului
Capacitatea tehnica a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana- tert sustinator
Informatii privind subcontractarea.Daca este cazul ofertantul are obligatia de apreciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de subcontractanti si datele de recunoastere a subcontractantilor propusi.
Implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul care face obiectul contractului
Implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardulISO13485 sau echivalent,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.11.2012 11:00
Locul: str Negru-Voda, nr 47, loc Pitesti, jud Arges(sediul autoriatii contractante)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoanele imputernicite din partea operatorilor economici participanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.2. Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere ? formularul nr. 13, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Spitalului Militar de Urgenta DR ION JIANU
Adresa postala: STR NEGRU-VODA, NR 47, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110069, Romania, Tel. +40 218090, Email: [email protected], Fax: +40 218090
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2012 12:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer