Licitatie Publica - contract achizitie medicamente
Anunt de participare numarul 86207/09.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL CARACAL
Adresa postala: str.plevnei nr.36, Localitatea: Caracal, Cod postal: 235200, Romania, Punct(e) de contact: DUMITRU SULGER, Tel.0249512880, Email: [email protected], Fax: 0249512373, Adresa internet (URL): www.freewebs.com/smcaracal, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract achizitie medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal Caracal, str. Plevnei, nr. 36, jud.Olt, Caracal.
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Medicamente cod CPV 33610000-9; 33620000-2; 33630000-5; 33640000-8;33650000-1;33660000-4
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33650000-1 - Antiinfectioase generale pentru uz sistemic, vaccinuri, antineoplazice si imunomodulatoare (Rev.2)
33610000-9-Medicamente pentru tractul digestiv si metabolism (Rev.2)
33620000-2-Medicamente pentru sange, pentru organele hematopoietice si pentru sistemul cardiovascular (Rev.2)
33630000-5-Medicamente utilizate in dermatologie si pentru sistemul musculo-scheletic (Rev.2)
33640000-8-Medicamente pentru sistemul genito-urinar si hormoni (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.Contractul va fi incheiat pana la 31.12.2009 si poate fi prelungit prin act aditional in perioada 01.01.2010- 30.04.2010. Cantitatea licitata reprezinta cantitatea totala ce poate fi contractata pana la 30.04.2010, incluzand si actul aditional
Valoarea estimata fara TVA: 223, 202RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractul poate fi prelungit prin act aditional in perioada 01.01.2010- 30.04.2010.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 4 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare nu se solicita. Garantia de buna executie- 5% din valoarea contractului , fara TVA, prin scrisoare de garantie bancara sau chitanta platita la casieria achizitorului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se efectueaza din veniturile proprii obtinute din serviciile medicale decontate de catre Casa de Asigurari de Sanatate Olt, in termen de 180 zile de la receptie, cu ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea, conform art. 44 din OUG nr. 34/ 2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor depune urmatoarele documente:
-declaratie privind eligibilitatea- conform modelului din documentatie
-declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 - conform modelului din documentatie
-Certificat fiscal eliberat de Comp. Impozite si Taxe Locale al primariei
-certificat de atestare fiscala eliberat de administratia fiscala privind achitarea obligatiilor la bugetul de stat
-certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului-certificat de inregistrare fiscala
-
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa de informatii generale - conform modelului din documentatie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-autorizatie sanitara de functionare emisa de Ministerul Sanatatii Publice
-dovada certificarii ISO 9001 sau echivalent al acestei certificari pentru ofertant
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12422/ 09.09.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S21-029829 din 31.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.09.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.09.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.10.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2009 18:00
Locul: prin intermediul sistemului electronic de achizitii publice - on line
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii Compartimentului pentru verificarea achizitiilor publice
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Sectia de contencios administrativ si fiscal a Tribunalului Olt
Adresa postala: str. Manastirii , nr. 2A, jud. Olt, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230038, Romania, Tel.0249414898, Email: [email protected], Fax: 0249435782
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prev. OUG nr. 34/ 2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Municipal Caracal - Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt, Localitatea: Caracal, Cod postal: 235200, Romania, Tel.0249512880, Email: [email protected], Fax: 0249512373, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.09.2009 13:58