Licitatie Publica - CONTRACT ACHIZITIE MEDICAMENTE DE UZ UMAN
Anunt de participare numarul 118288/01.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALULMUNICIPAL SFANTU DOCTORI COSMA SI DAMIAN'
Adresa postala: RADAUTI, CALEA BUCOVINEINR.34A, Localitatea: Radauti, Cod postal: 725400, Romania, Punct(e) de contact: COMPARTIMENTACHIZITII, Tel. 0230 564067 int205;0734 775784, In atentia: GAFITESCU PETRU, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0230 562636, Adresa internet (URL): www.spitalul-radauti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT ACHIZITIE MEDICAMENTE DE UZ UMAN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALULUIMUNICIPAL?Sf. Doctori Cosma si Damian?Radauti, str. Calea Bucovinei nr. 34A, CP 725400, jud. Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de medicamente pentru programele de DIABET, TBC, NEONANTOLOGIE , solutii perfuzabile, fiolaje sicomprimate pentru celelateafectiuniincantitatile atasate incaietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
15511700-0-Lapte praf (Rev.2)
33615100-5-Insulina (Rev.2)
33690000-3-Diverse medicamente (Rev.2)
33692000-7-Solutii medicamentoase (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile pentru cele 102 loturi se regasesc in documentatia de atribuire atasata.
Valoarea estimata fara TVA: 566, 304.56RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea suplimentarii cu pana la40%prin acte aditionale pana in luna aprilie 2012.
Intre 1 si 4 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare pentru fiecare lot separat in sumele afisate in documentatie si la descriereafiecarui lot.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri pe baza de contract de prestari servicii medicale cu CAS si Fonduri din programele nationale de sanatate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea FORMULAR 12A , decalratie privind neincadrarea in prev. art.181FORMULAR12B cu dovadaplatilor la bugetulconsolidat, Certificatde Atestare Fiscala privind impozitele si taxele locale , Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta FORMULAR 12D, Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului , Aviz de functionare emis de MSP, Certificatului de Inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie sau de Oficiul National al Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (formularul 6).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie de comercializare de la producator/importator pentru fiecare medicament ofertat.( Autorizatia de punerea pe piata eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1917
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S20-031998 din 29.01.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.04.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.04.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALULUIMUNICIPAL?Sf. Doctori Cosma si Damian?Radauti
Adresa postala: Radauti, str. Calea Bucovinei nr. 34A, CP 725400, jud. Suceava, Localitatea: Radauti, Cod postal: 725400, Romania, Tel. 0230 564067, Email: [email protected], Fax: 0230 562636, Adresa internet (URL): www.spitalul-radauti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2011 12:37