Licitatie Publica - CONTRACT ACHIZITIE MOTORINA
Anunt de participare numarul 75691/16.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC DE GOSPODARIE COMUNALA
Adresa postala: STRADA UNIRII NR.9, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: COMPARTIMENT ACHIZITII, Tel.0248724186, In atentia: DEACONU OVIDIU IONUT, Email: [email protected], Fax: 0248724186, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT ACHIZITIE MOTORINA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT ACHIZITIE MOTORINA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
120000 litri
Valoarea estimata fara TVA: 115, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.GARANTIE PARTICIPARE- 1%, respectiv echivalentul a 1150 euro curs bnr data intocmire oferta2. GARANTIE BUNA EXECUTIE - 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI CONFORM PREVEDERI FISA DE DATE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- FINANTAREA ESTE FACUTA PRIN BUGETUL CONSILIULUI LOCAL;
- PLATA SE FACE PRIN OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare - tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident), Persoane juridice romane-Certificatul constatator precum si Certificatul de inregistrare fiscala, Persoane juridice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional traduse si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale, Bilantul contabil pe anul 2008 cu viza de inregistrare la organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- o lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca ofertantul respecta normele de protectia muncii impuse pentru producerea si/sau comercializarea produsului ofertat, declaratie pe propria raspundere privind capacitatea tehnico-financiara conform formularului 8a, Informatii privind subcontractantiiFormularul numarul 9, Fisa experienta similara, Istoricul litigiilor -declaratie pe proprie raspundere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala de licitatie electronica cu o runda, avand durata de o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2009 11:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANELE AUTORIZATE LA DESCHIDERE VOR TREBUIE SA FIE IMPUTERNICITI DE CATRE FIRMELE PARTICIPANTE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL PITESTI sectia de contencios-administrativ si fisca
Adresa postala: Calea Victoriei, nr. 22, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110017, Romania, Tel.(0248) 219 374, Fax: 0248) 223 828
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.3, Sector 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL PUBLIC DE GOSPODARIE COMUNALA
Adresa postala: STRADA UNIRII NR.9, Localitatea: CURTEA DE ARGES, Cod postal: 115300, Romania, Tel.0248724186, Email: [email protected], Fax: 0248724186
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2009 16:41