Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract achizitie motorina EURO5


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
723.200 RON

Castigatorul Licitatiei: VOTROM S.R.L
Anunt de atribuire numarul 143318/06.07.2013
Informatii anunt de participare asociat 138084
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC DE GOSPODARIE COMUNALA
Adresa postala: STRADA UNIRII NR.9, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: IOAN GHITA, Tel. +40 248724186, Email: [email protected], Fax: +40 248724186, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SERVICIU PUBLIC LOCAL
Activitate (activitati)
Altele: SERVICIU PUBLIC LOCAL
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
contract achizitie motorina EURO5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: curtea de arges, strada unirii nr.9
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract achizitie motorina EURO5
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
723, 200RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S247-407033din22.12.2012
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S083-139762din27.04.2013
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 8 Denumirea: CONTRACT FURNIZARE PRODUSE MOTORINA EURO 5
V.1) Data atribuirii contractului 18.06.2013
V.2) Numarul de oferte primite 4
Numarul de oferte admisibile 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
VOTROM S.R.L
Adresa postala: SALCAMILOR NR.16/A BL. PB 167, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410279, Romania, Tel. 0359404276, Email: [email protected], Fax: 0359404279
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 787200.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 723200.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Ofertantii care fac dovada ca sunt intreprinderi mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si garantia de buna executie, conform Legii nr. 346/2004, art. 16, al. 2.Ofertantul este obligat sa prezinte eventualele obiectiuni asupra proiectului de contract si alte clarificari pentru elaborarea ofertei, in conditiileprevazute in OUG nr. 34/2006 si HG 925/2006( cu modificarile ulterioare)Sub rezerva respingerii ofertei prezentate, ofertantul nu poate prezenta obiectiuni asupra clauzelor obligatorii ale proiectului de contractPentru clarificari la documentele existente in oferta, comisia de evaluare va acorda un termen de maxim 3 zile de la momentul solicitarii. Insituatia in care clarificarile nu vor fi transmise in termenul stabilit, ofertele vor fi declarate neconforme, conform art79, alin (1) din HG 925/2006.In cadrul sedintei de deschidere se va consemna: Daca ofertele au fost depuse pana la data si ora mentionate in Fisa de date si anuntul de participare;Daca a fost constituita garantia de participare.Vor fi deschise ofertele financiare si se vor citi si consemna in procesul verbal preturile ofertate;Se va consemna in procesul verbal lista documentelor depuse de fiecare operator in parte, urmand ca ulterior sedintei de deschidere sa fieverificata veridicitatea lor de catre comisia de evaluare.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic, r.u.
Adresa postala: STRADA UNIRII NR.9, Localitatea: CURTEA DE ARGES, Cod postal: 115300, Romania, Tel. +40 248724186, Email: [email protected], Fax: +40 248724186
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
05.07.2013 14:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer