Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract achizitie produse incheiat pe o perioada de 1 an, constand in cumpararea lunara a unei cantitati medii de 15.000 litri motorina (cod CPV 23121200-3) euro 4, respectiv o cantitate totala de 180 tone pe toata perioada contractului.


Anunt de participare numarul 16598/01.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
URBAN SERV S.A.
Adresa postala: 1 DECEMBRIE NR.19, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710244, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS GLASBERG, Tel.0231517912, Email: [email protected], Fax: 0231531662, Adresa internet (URL): WWW.URBANSERV.RO
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract achizitie produse incheiat pe o perioada de 1 an, constand in cumpararea lunara a unei cantitati medii de 15.000 litri motorina (cod CPV 23121200-3) euro 4, respectivo cantitate totala de 180 tone pe toata perioada contractului.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul de combustibil al S.C. URBAN SERV S.A. situat in b-dul Mihai Eminescu nr.191, Botosani.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract achizitie produse incheiat pe o perioada de 1 an, constand in cumpararea lunara a unei cantitati medii de 15.000 litri motorina (cod CPV 23121200-3) euro 4, respectivo cantitate totala de 180 tone pe toata perioada contractului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23121200-3 - Motorina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia unei cantitati de 180 tone motorina anual (cod CPV - 23121200-3)
Valoarea estimata fara TVA: 144, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare de 7.000 RON, cu perioada de valabilitate de 60 de zile.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propriu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere / subcontractare, in baza art. art. 44, 45 ale OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Declaratie privind eligibilitatea completata conform Formularului nr.12A din sectiunea Formulare;
b.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr. 34/19.05.2006, completata conform Formularului nr.12B din sectiunea Formulare;
c.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
d.Certificate constatatoare cu plata la zi privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei asigurarilor sociale de stat, eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.Documente care dovedesc situatia economica si financiara a ofertantului:
a.Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu este cazul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
3. Documente care dovedesc capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului:
a.Declaratii privind lista principalelor livrari de produse in ultimul an, completate conform Formularului nr. 12D din sectiunea Formulare (conditie minima de calificare a indeplinit in ultimul an cel putin un contract a carui obiect a fost similar cu obiectul prezentei achizitii publice).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
A indeplinit in ultimul an un contract a carui obiect a fost similar cu obiectul prezentei achizitii publice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2007 14:00
Locul: Ofertele se deschid in Sala de sedinte a S.C. URBAN SERV S.A. Botosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor a S.C. URBAN-SERV S.A., reprezentantul Ministerului Finantelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu este cazul.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizare Achizitiilor Publice, Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213118090, Email: [email protected], Fax: 0213118095, Adresa internet (URL): http: //www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Nu este cazul.
Adresa postala: Nu este cazul., Localitatea: Nu este cazul., Cod postal: Nu este cazul., Romania, Tel.Nu este cazul., Email: Nu este cazul., Fax: Nu este cazul., Adresa internet (URL): Nu este cazul.
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizare Achizitiilor Publice, Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213118090, Email: [email protected], Fax: 0213118095, Adresa internet (URL): http: //www.anrmap.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2007 14:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer